Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä siirtäisin seuraavalle viikolle, jotta varmasti näkyisi syke eikä tulis epätietoisuutta sitä kautta.Meillä olisi mahdollisuus mennä ensi viikon perjantaina varhaisultraan, mutta silloin joko 6+0 tai 6+1. Kannattaisikohan siirtää vielä seuraavalle viikolle?
Mun mielestä se suositus on että aikasintaan 6+3 jos haluaa nähdä sykkeenMeillä olisi mahdollisuus mennä ensi viikon perjantaina varhaisultraan, mutta silloin joko 6+0 tai 6+1. Kannattaisikohan siirtää vielä seuraavalle viikolle?
Myöhemmin on parempi mutta tee ihan miten susta parhaimmalta tuntuu. Mä olen vanhimmasta tytöstä käynyt ekan kerran ultrassa 5+6 ja silloin näkyi selkeä syke. Tästä on jo aikaa reilu 10 vuotta.Meillä olisi mahdollisuus mennä ensi viikon perjantaina varhaisultraan, mutta silloin joko 6+0 tai 6+1. Kannattaisikohan siirtää vielä seuraavalle viikolle?
IhanaaÄäk meillä oli tänään. Ja pikkuinen siellä tuhisi![]()
Ihana, kun alkaa pikkuhiljaa varhaisultrat olemaan kaikilla käsillä ja hieman taas enemmän konkretisoituu asiaÄäk meillä oli tänään. Ja pikkuinen siellä tuhisi![]()

Onnittelut! Millä viikoilla olet?Ääk meillä oli tänään. Ja pikkuinen siellä tuhisi![]()
Kiitos onnitteluista! 6+4Onnittelut! Millä viikoilla olet?![]()