Höpinäketju 🥰

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ninni30
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Äh, nyt ihan ehtaa aamupahoinvointiakin. En oksenna, mutta olo on ajoittain kehno.
Mietinpä vain sitä, että jos pahoinvointi alkaa olla päivittäistä, niin mitä ihmettä teen sunnuntaina, kun olen yksin työvuorossa. Töissä en ole vielä kertonut, enkä haluaisikaan tässä vaiheessa.

Äh, nyt ihan ehtaa aamupahoinvointiakin. En oksenna, mutta olo on ajoittain kehno.
Mietinpä vain sitä, että jos pahoinvointi alkaa olla päivittäistä, niin mitä ihmettä teen sunnuntaina, kun olen yksin työvuorossa. Töissä en ole vielä kertonut, enkä haluaisikaan tässä vaiheessa.
Minkäkaltanen työ? Itsellä auttaa minitomaatit, kurkku, just ne mandariinit yms. pienet kasvikset/ hedelmät joita naukkailee koko ajan. Mulla kans satunnaisesti töitä(oon opiskelija) ja aattelin ottaa eväsrasiaan minitomaatteja joita sit vetelen tasasesti koko työvuoron. Ainakin viime raskaudessa autto ja sillon olin ihan töissä töissä enkä opiskellu.

Minkäkaltanen työ? Itsellä auttaa minitomaatit, kurkku, just ne mandariinit yms. pienet kasvikset/ hedelmät joita naukkailee koko ajan. Mulla kans satunnaisesti töitä(oon opiskelija) ja aattelin ottaa eväsrasiaan minitomaatteja joita sit vetelen tasasesti koko työvuoron. Ainakin viime raskaudessa autto ja sillon olin ihan töissä töissä enkä opiskellu.
Kaupan alan asiakaspalvelua eli pyöritän koko myymälää yksin tuolloin. Muulloin onneksi työkavereitakin paikalla.
Itse mietinkin tuossa, että pitää hakea vaikka naposteluporkkanoita. Ne maistuu, eikä tarvi kuoriakaan.

Kyllä menee munkin mielestä. Mulla on nyt vähän vajaa 2 viikkoa plussauksesta, ja toivois että vois hyppää ajassa vaikka 2 kuukautta eteenpäin. Ei oo varmaan koskaan mennyt aika näin hitaasti.

Päätin etten vielä luovu toivosta vaikka vuotoa olikin, ainakin yritän ajatella että on vielä pikkuinen matkassa. Ensi viikolla ehkä varhaisultraan, 7+3 tai niillä main, ellei mitään mullistavaa tapahdu ennen sitä. Neuvolahoitajakin sitä ehdotti, vaikka meinasi että olis jo tällä viikolla mennyt niin sais jotain varmuutta, mutta en tiedä. Yritän ainakin malttaa ensi viikkoon.

Meneekö kenenkään muun mielestä aika ihan tolkuttoman hitaasti?
Mä oon nyt 10 päivää tiennyt raskaudesta.
16 päivää vielä varhaisultraa.

😵
No menee! Oon aina ollut huono odottamaan. Kuvittelin, että toisen kohdalla ei olisi enää vaikeaa, kun onhan meillä jo tuo yksi lapsi. Mutta mitä vielä, tuntuu vielä tuskaisemmalta ku viimeksi 😄 Toki tiputteluvuoto tuo osansa, kun on niin iso epävarmuus jatkumisesta, niin haluaisi vaan heti nähdä pienen sykkeineen.

Onks muilla muuten kotidoppleria? Se piti mut viimeksi järjissäni ennen ku liikkeet alkoi tuntua, niin varmasti otan nytkin käyttöön. Viimeksi sain sykkeen kuulumaan jo 8+1 sillä 😊

@mrz mulla ei vielä oo ja ajattelin että ostaisin dopplerin vasta nt-ultran jälkeen.
Mutta voi olla että tilaus lähtee jo varhaisultran jälkeen, jos kaikki on hyvin. 😅 Paljon oon lukenut että noilla viikoilla on saatu jo syke kuulumaan.

Joo aika matelee ,just kaverille sanoin, että vois alkaa talviunille siihen asti et ois turvallisemmilla viikoilla. Pientä pahoinvointia oli aamusta iltapäivään niin vähän nosti toivetta vielä kun ei vuotoa ollu, mutta nyt taas tuli vähän verta niin toivo taas laski. Tää on niin tuttua et se vuoto alkaa ja kesken menee, niin vaikea pitää toivoa yllä vaikka vuoto vielä ollut todella pientä.

Täällä on kyllä nyt tosi monella jonkinlaista verta tai tiputtelua 😔 Oisko ainakin neljällä itseni mukaan lukien? Toivokaamme silti hyviä uutisia kaikille 🙏

Täällä on kyllä nyt tosi monella jonkinlaista verta tai tiputtelua 😔 Oisko ainakin neljällä itseni mukaan lukien? Toivokaamme silti hyviä uutisia kaikille 🙏
Tuntuu olevan muissakin syyskuisten ryhmissä nyt paljon vuotoja 😔 Itsellä viikko sitten tuhrutti yhden illan, loppui kuitenkin ja nyt voimistuneet raskausoireet, joten toiveikkaana odotamme lauantaista varhaisultraan.

Hirmusti tsemppiä ja voimia kaikille vuotaville. Hirveää odotella kun ei muuta voi 🥺❤️

Tukea myös täältä kaikille, jotka ylimääräisessä prässissä vuodon takia ovat :red-heart:

Aika on hidastunut, selkeesti. Raskaustestin tekemisen ja tämän päivän välillä on kulunut omassa mielessä jo iäisyys, vaikka kalenteri väittää vaan kahta viikkoa. Yhdenkin päivän aikana ehtii miettiä niin paljon - liian paljon.

Tänään töissä pupelsin pöytäni ääressä suolatikkuja, satsumaa, imeskelin pastilleja. Ihan hyvin meni. Vaikka sitten jo ehdin huolestumaan, että miksi ei olekaan niin paha olo kuin eilen... Vaikea on keskittyä, pitäisi vaan päästä jollain aikahypyllä sinne varhaisultraan. Tai ei se huolekkuus varmaan siihen kyllä lakkaa.

Täällä myös aika selvästi pysähtynyt. Jouluaaton plussauksen jälkeen tuntuu, että päivät matelee ja käyttää päivistään liikaa aikaa pohdiskeluun raskauden osalta.
Itsellä onneksi ne vuodot loppuivat, vaan kyllähän ne kestikin melkein kaksi viikkoa. Lauantain varhaisultra ei voisi tulla yhtään nopeammin. 😬

Täälläkin aika kuluu hitaan puoleisesti varhaisultraa odotellessa, joka on 18. päivä eli reilun viikon päästä.

Tsemppiä kaikille vuotojen kanssa ja muutenkin, toivottavasti kaikki on silti pienokaisilla hyvin meillä kaikilla ❤️

On tää kyllä.. just kun hengähdät niin taas verta. Eka neuvola olisi tasan kahden viikon päästä ja 1.2. lääkäri neuvola. Elättelen toiveita, että siellä tehtäisiin myös ultra. Jos alkaa liikaa hermostuttaa, niin sitten täytyy varata aika yksityiselle. Olisihan se kiva tietää mahdollisimman pian, että kaikki on kuten kuuluu. Tai jos on jotain pielessä, niin haluaisin senkin kyllä tietää mahdollisimman pian.

Dobleria mulla ei ollut ekan kanssa enkä usko, että tulee hommattua nytkään. Koen ehkä, että sen olemassa olo vain hermostuttaisi lisää.

Hei vaan kaikillw ja onnea ja tsemppiä! Mä plussasin ekaa kertaa sunnuntaina haalean plussan vaikka menkkojen pitäis varsinaisesti alkaa vasta huomenna. Mutta ei malttanut odottaa. 🤣 Mulla on ennestään edellisestä suhteesta tytär 9/18 ja tämä raskaus olisi nyt uuden mieheni esikoinen mikäli matkassa jaksaa pysyä 🙏 Jännittää kyllä todella paljon että pääsee turvallisille viikoille. Raskausoireet on ihan erilaiset kuin esikoisesta. Pelottaa että mitäpä jos huomenna alkaakin menkkavuoto kun jatkuvaa menkkasärkyä ollut monta päivää mut ei ihan niin vahvasti kun menkkojen aikaan normaalisti. Inhottavaa kuitenkin. Tämä taitaa ihan kuulua asiaan? En muista esikoisesta et olis tälläistä jomotusta ollut. Millaisia oireita muilta löytyy? 😊 Jomotuksen lisäksi väsymys on jäätävä ja palelu! Jonkin verran kivistää tissejä mut ei ole kipeät ainakaan vielä. Ihana jakaa ajatuksia täällä muiden kanssa ❤️

Minustakin tuntuu et on ikuisuus siihen et pääsee näkemään vauvan.. ja oikeastaan hirvittää myös se et mitä jos niitä oliskin siellä kaks.😆 Tai siis kun useat synnytykset kai lisää kaksoisraskauden mahdollisuutta ja kyllä minulle yksi riittäisi vallan mainiosti.❤

Hei vaan kaikillw ja onnea ja tsemppiä! Mä plussasin ekaa kertaa sunnuntaina haalean plussan vaikka menkkojen pitäis varsinaisesti alkaa vasta huomenna. Mutta ei malttanut odottaa. 🤣 Mulla on ennestään edellisestä suhteesta tytär 9/18 ja tämä raskaus olisi nyt uuden mieheni esikoinen mikäli matkassa jaksaa pysyä 🙏 Jännittää kyllä todella paljon että pääsee turvallisille viikoille. Raskausoireet on ihan erilaiset kuin esikoisesta. Pelottaa että mitäpä jos huomenna alkaakin menkkavuoto kun jatkuvaa menkkasärkyä ollut monta päivää mut ei ihan niin vahvasti kun menkkojen aikaan normaalisti. Inhottavaa kuitenkin. Tämä taitaa ihan kuulua asiaan? En muista esikoisesta et olis tälläistä jomotusta ollut. Millaisia oireita muilta löytyy? 😊 Jomotuksen lisäksi väsymys on jäätävä ja palelu! Jonkin verran kivistää tissejä mut ei ole kipeät ainakaan vielä. Ihana jakaa ajatuksia täällä muiden kanssa ❤️

Onnea ja toivottavasti kaikki menee hyvin❤

Mulla väsyttää ja palelee ja vihloo väliin mahaa. Tänään hampaidenpesu sai vähän yökkäilemään. Muuten ihan ok vielä😊

On tää kyllä.. just kun hengähdät niin taas verta. Eka neuvola olisi tasan kahden viikon päästä ja 1.2. lääkäri neuvola. Elättelen toiveita, että siellä tehtäisiin myös ultra. Jos alkaa liikaa hermostuttaa, niin sitten täytyy varata aika yksityiselle. Olisihan se kiva tietää mahdollisimman pian, että kaikki on kuten kuuluu. Tai jos on jotain pielessä, niin haluaisin senkin kyllä tietää mahdollisimman pian.

Dobleria mulla ei ollut ekan kanssa enkä usko, että tulee hommattua nytkään. Koen ehkä, että sen olemassa olo vain hermostuttaisi lisää.

Toivottavasti kaikki olisi kuitenkin hyvin❤❤ Tuntuu varmasti pitkältä ajalta odotella et pääsis näkemään.

Mie en varmaan kans yritä ite ainakaan kuunnella sydänääniä..On mulla se dobleri mut viimeksi oli melko hankalaa kun oli etuseinässä istukka. Meinas monesti alkaa hermostuttamaan kun ei löytynyt.🙄

Takaisin