BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dpo9 ja dippiä pukkaa. Joskus olin innoissani näistä mahdollisista kiinnittymisdipeistä, mut kun niitä ollut monessa kierrossa ilman haamuakaan ni ei jaksa enää🙈
Toihan on ihan hullu dippi joten miksei ois kiinnittymisdippi! Miten isoja dippejä ne on ollut joissa ei kuitenkaan tärppiä ole käynyt? Voi olla että muistan väärin, mutta en mä muista sulla noin isoja dippejä olleen :Speak No Evil Monkey:

@Nurppu Oijoij kun näyttää hyvälle, toivotaan vahvistumista!! 🤗

Ainiin, ja miten ihania puolisoita onkaan :smiling face with heart-eyes: kyllä huomaa juuri noista pienistä ihanista kommenteista, että ajattelevat asiaa paljonkin, vaikka eivät välttämättä suurin elkein asioista huutelisikaan.

Toihan on ihan hullu dippi joten miksei ois kiinnittymisdippi! Miten isoja dippejä ne on ollut joissa ei kuitenkaan tärppiä ole käynyt? Voi olla että muistan väärin, mutta en mä muista sulla noin isoja dippejä olleen :Speak No Evil Monkey:

@Nurppu Oijoij kun näyttää hyvälle, toivotaan vahvistumista!! 🤗

Ainiin, ja miten ihania puolisoita onkaan :smiling face with heart-eyes: kyllä huomaa juuri noista pienistä ihanista kommenteista, että ajattelevat asiaa paljonkin, vaikka eivät välttämättä suurin elkein asioista huutelisikaan.
No kahdes kierros näyttää olleen 0,3 pudotusdippi. Nyt toi on 0,4. Mä vaan oon niin pessimistinen ku innostunu turhaa liian monta kertaa. Ihanaa kun te muut tääl jaksatte kannustaa ja olla toiveikkaita❤

@Summerwalk huomenna ehkäpä testaan. Olishan hyvil päivil dippi juu😁 mahtaako ees pc mitää näkyy huomen jos toi olis kiinnittymisdippi.

Liitteet

• Screenshot_20221124-113226_FF App.jpg
    Screenshot_20221124-113226_FF App.jpg
    360.9 KB · Katsottu: 95
  • Screenshot_20221124-113212_FF App.jpg
    Screenshot_20221124-113212_FF App.jpg
    367.4 KB · Katsottu: 94
@Juliet92 mä ainaki oon innoissani sun dipistä! 🥳 Toivotaan että tässä kierrossa se meinaa nyt et joku saa tarrattua kii! Mulla oli vkm kierrossa hullu dippi dpo8 joka sai illasta testaamaan ja sillon näky haamujen haamu medigoossa.

@Summerwalk illasta testaan joo! Olispa tummunu mut oletan et tänään sit meniskin vielä blankoks ja sit vois alkaa tihrustelee et tulisko jotai takas 😅

@Harmi89 joo olin ilonen et sain jotain jännitystä koska olin varautunu et menee vaa suoraa blankoks ja pysyy siinä eikä saa jännäillä yhtään 😅 ny sain ainaki päivän ajan haaveilla et ehkä se ei johtunukaa siit tummast pissasta 🙈

Täs viel lämmöt, nyt menny aika tasasiks nuo.

Screenshot_20221124-102125.png

@Juliet92 mä ainaki oon innoissani sun dipistä! 🥳 Toivotaan että tässä kierrossa se meinaa nyt et joku saa tarrattua kii! Mulla oli vkm kierrossa hullu dippi dpo8 joka sai illasta testaamaan ja sillon näky haamujen haamu medigoossa.

@Summerwalk illasta testaan joo! Olispa tummunu mut oletan et tänään sit meniskin vielä blankoks ja sit vois alkaa tihrustelee et tulisko jotai takas 😅

@Harmi89 joo olin ilonen et sain jotain jännitystä koska olin varautunu et menee vaa suoraa blankoks ja pysyy siinä eikä saa jännäillä yhtään 😅 ny sain ainaki päivän ajan haaveilla et ehkä se ei johtunukaa siit tummast pissasta 🙈

Täs viel lämmöt, nyt menny aika tasasiks nuo.

View attachment 117267
No sulla kyllä tosiaan näky tosi ajoissa dipin jälkeen! Mulla kotona vaan pc ja one stepi herkkä, mahtasko mitää näkyä huomen🤔 en vaan tiedä uskallanko viel huomen testata ku mahdollinen nega sit aiheuttaa lisäherkkyyttä ja tänään olin jo töis kirjaimellisesti itku silmäs. Yleensä pystyn pitämään itkun poissa haastavissakin tilanteissa, mut nyt ei vaan pystynu kun tuli olo et ei vaan osaa eikä onnistu. Mut silti tää reaktio oli hassu. Tai sit vaa pms oireilee.

Sun illan testiä siel odotelles, lämmöt näyttää kauniin tasaselta👌

No ny testasin ja totesin et eihän täs oo mitää järkee vertaa noihin kuiviin 😅 koska vaik ny näytti tummemmalt ku toi eilinen kuivana ni must näyttää öbaut samalt ku eilen tuoreena. Mut siis! Ei se kyl haalentunu oo 🧐 ehkäpä se meidän kakspäinen alkio kuitenki olis jatkanu jakautumista ja harjottelee ny kiinnittymistä...!

PXL_20221124_170251308~2.jpg

No ny testasin ja totesin et eihän täs oo mitää järkee vertaa noihin kuiviin 😅 koska vaik ny näytti tummemmalt ku toi eilinen kuivana ni must näyttää öbaut samalt ku eilen tuoreena. Mut siis! Ei se kyl haalentunu oo 🧐 ehkäpä se meidän kakspäinen alkio kuitenki olis jatkanu jakautumista ja harjottelee ny kiinnittymistä...!

View attachment 117279
Näkyy kyllä😍 toivotaan nyt todella kovasti, et jatkais vahvistumista! Eikös sullakin ala olla jo hyvin päiviä ovitrellesta vai pregnylistä?

Näkyy kyllä😍 toivotaan nyt todella kovasti, et jatkais vahvistumista! Eikös sullakin ala olla jo hyvin päiviä ovitrellesta vai pregnylistä?
...oho, totta!?! Mä vaan tuijotin dpota mutta tänäänhän on 11 päivää ovitrellesta!!! Ohje sanoo että väärä positiivinen voi näkyä viel 10 päivää pistoksesta!!! Eli sithän siellä ny kyytiläinen näyttäis tosiaan olevan se hCG:n lähde!!! 😱😱

Iiik!! No ny sit jännitetää et kui pitkään se jaksaa tsemppaa! Tekeekö enkat ja ohittaa heinäkuisen kyytiläisen kyydissäpysymisenkan 👀

...oho, totta!?! Mä vaan tuijotin dpota mutta tänäänhän on 11 päivää ovitrellesta!!! Ohje sanoo että väärä positiivinen voi näkyä viel 10 päivää pistoksesta!!! Eli sithän siellä ny kyytiläinen näyttäis tosiaan olevan se hCG:n lähde!!! 😱😱

Iiik!! No ny sit jännitetää et kui pitkään se jaksaa tsemppaa! Tekeekö enkat ja ohittaa heinäkuisen kyytiläisen kyydissäpysymisenkan 👀
Näin mä ite pähkäilin ja päättelin ku eikös ollu 36h ennen punktioo ja dpo9 sulla niin alkais vaikuttaa lupaavalta et jostain muusta ku siit johtuvaa. Eli viivalle ehdottomasti vahvistumista ja innolla täällä kaikki seuraillaan😍

@Juliet92 mä en tajuu, oikeesti en ollu huomannu et ollaa jo yli sen rajan 🤣 aattelin et ehkä periaattees vois viel olla ovitrellee 😄 hyvä ku sanoit 😆

@Kultahippi joo ny kaikella kaksipäisellä mahdilla saa tarrata kiinni!!

@Juliet92 mä en tajuu, oikeesti en ollu huomannu et ollaa jo yli sen rajan 🤣 aattelin et ehkä periaattees vois viel olla ovitrellee 😄 hyvä ku sanoit 😆

@Kultahippi joo ny kaikella kaksipäisellä mahdilla saa tarrata kiinni!!
Hyvä ku me ollaa tääl foorumil toiste tilanteist nii hyvi kartal😁 paremmi ku omist. Ja samoin sen optimistisuuden. Tuli vaan jotenkin yhtäkkiä mieleen, et se ovitrellehan pistetään enne punktioo ja ku nyt dpo9.

Dpo10 ja negaa näytti. Testaan viel sunnuntaina, mut tuskin posiks muuttuu. Enpä yllättyny, mut olihan tossa muutama toiveita herättävä olo taas.

Jatkan varmaankin yhden kierron vielä letroja, kun mies koittaa saad tiputuksen sillee, et ehkä ehtis hyödyntää viel yhden oviksen. Mut tuskinpa sekään loputulosta muuttaa. Jotain häikkää on raskautumisessa, ku tietäiski mikä.

Liitteet

• Screenshot_20221125-064344_FF App.jpg
    Screenshot_20221125-064344_FF App.jpg
    385.4 KB · Katsottu: 106
Pahoittelut negasta @Juliet92 ! 😔
Toisaalta on kyllä hyvinkin mahdollista, että positiiviseksi testi vielä muuttuu, mutta ymmärrän (ja ymmärretään) toiveiden ja pettymysten tunteiden koko skenaario sinun tilanteessa. 💚
Me toivotaan täällä sinunkin puolesta, että sunnuntaina testi näyttäisikin positiivisen tuloksen! 🤗

Oi mitä ihanuutta @Nurppu , kaksipäinen siellä tekee pesää ja haamuilee 😍😍😍 En malta minäkään odottaa aamun testiä 😌

@Juliet92 käypäs kaivamassa se kirves sieltä kaivosta! Tuohan on tosi hyvännäköinen dippi ja jos on kiinnittymisdippi niin tuskin vielä näkyisikään näin pian. Vielä on toivoa tulla plussa kun oireetkin niin lupaavat 🌈
Ymmärrän kyllä tuon pettymyksen ja pessimismin ja hyvä että on jo suunnitelmia ensi kiertoon. Mutta katsotaan vielä tämä jännitysnäytelmä loppuun asti, minä ainakin olen edelleen toiveikas sun suhteen. Jotenkin tässä on nyt niin hyviä merkkejä ilmassa 👀

Täällä tuli digiin vilkkuva hymynaama 😍 Liuskassakin viivat tummuu. Ja ihan supereggikset eilen ja tänään ☺️ Uskoisin että ovisplussan saan jo sunnuntaina. Tänään miehen kanssa lounastreffit sovittu kotiin, kun teinit vielä koulussa ☺️

F8FE4BC6-7D56-4A7A-B8A3-1323114B7FFE.jpeg

@Harmi89 ja @Summerwalk no periaatteessa joo jos toi oli kiinnittymisdippi. Tääl ketjus jollai oli dpo8 ollu dippi ja dpo10 nega, sit dpo12 posi. Mut sitä on aina niin pessimisti omal kohal. Tänään kyl tekis mieli ottaa kupillinen hehkuviiniä, mut kattellaa.

@Summerwalk oooh, ovis lähestyy, ihania lounastreffejä miehenkaa😍

Takaisin