@NM90 joo nyt ei enää näytä epäselvältä, jee! Epäilen kans että nyt jos teet pregcheckin niin on jo paljon selkeempi kuin tuo! Kauppaan vaan!!
@Aloy voi ei

kuulostaa tosi rankalta kaikin puolin. Mulle tuosta maskiseksistä tuli mieleen kans että tuikkaat pyllyn oven raosta sinne toiselle puolelle ja siitä sit...

Mut toivotaan että asiat ehtis ratkeemaan!
@Summerwalk ikävä kuulla että sielläkin mieli maassa

mullekin on tulossa maanantaina iso setti medigoon testejä taas ja odotan kans sitä innolla

ja kiva että sait paremman mittarin nyt!
@lepus timidus mun silmään selvä plussa! :)
@Juliet92 jännä nousu joo! Ja oot vielä lakannu merkkaamasta noita limojakin, onko mahollista että olis salaa sit menny jo ovis?
Mä jo eilen kp6 tein ekan ovistestin, koska nippaili ihan siihen malliin munasarjoissa

nega oli. Mut siis se
@Summerwalk :in lääkärikäynti + tutkimuslinkki on nyt jättäny muhun vahvan jäljen! Kun se selittää sen miks ovistestit sillee aaltoilee vahvuudessaan jos pidempään testaa. Ja muistan joskus lukeneeni miten joku on tullu raskaaks menkkojen aikaan. Viime vuonna muistan kans yhen kierron missä mul oli oviksen odotettuun aikaan ihan kauhee työstressi. Sillon ovistestit tummu melkeen plussaan mutta ei ihan, ja sit noin viikon päästä tuli seuraava aalto ja ovis tuli siitä! Eli erinäiset odottamattomat olosuhteiden muutokset varmaan voi aiheuttaa sen, että joku niistä muista aalloista tuottaakin oviksen

hirmu jännä juttu!