Huhtikuisten höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jadine
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi kun itselläkin menisi päivät nopeaa 😂 mutta ei, matelee vaan. Töissäkin nii rauhallista nyt, ni ei siellä olokaa helpota ajankulkua 😅

Ja joku vielä joskus väitti että ovulaatiosta menkkoihin on piinaavia päiviä, ni pyhh tämähän vaa jatkuu jatkumistaan😝😝
Tuntuu jopa että sen plussan jälkeen tää piinaaminen vaan paheni😂

Nyt kaverin äiti joka on kätilö sanoi että ei oikeesti oo vielä mitään hätää, koska lääkäri ei oo myöskään nähnyt mitään kohdunulkoiseen vihjaavaa ultrassa vaan enemmänkin että viikot liian pienet 😅 oon ihan tunteiden vuoristoradassa
Hurjasti tsemppejä! Mun ystävällä kävi niin että hän tiesi myös tasan tarkkaa koska oli ovuloinut ja silti kaikissa ultrissa mini oli 4päivää edellä koollisesti. Toivotaan siis että syystä tai toisesta teidän mini on vaan vähän jäljessä sun laskuja ja kaikki menee loppuun asti hyvin :)

Voi kun itselläkin menisi päivät nopeaa 😂 mutta ei, matelee vaan. Töissäkin nii rauhallista nyt, ni ei siellä olokaa helpota ajankulkua 😅

Ja joku vielä joskus väitti että ovulaatiosta menkkoihin on piinaavia päiviä, ni pyhh tämähän vaa jatkuu jatkumistaan😝😝

Joo, aika menee todellakin hitaasti! Ei auta edes työt tai esikoinen, kun aika siltikin vain matelee.

Onko muilla ollut raskausoireena aikaisin heräämisiä? Niin ärsyttävää, kun silmät aukee kello viideltä aamulla, enkä enää saa millään uudestaan unta. 😬

Onko muilla ollut raskausoireena aikaisin heräämisiä? Niin ärsyttävää, kun silmät aukee kello viideltä aamulla, enkä enää saa millään uudestaan unta. 😬
Mulla oli tätä sillon ihan parilla ekalla viikolla, ihan silmät lautasina ja kello oli 4.30. Se onneks meni nopsaa ohi ja unet pidentyneet.

tänään kävin hcg mittauksessa ja maanantaina sairaalan tutkimus! onneks nyt töitä ni saa ajatuksia muualle! tulispa omakantaan tulokset niin näkis vähän missä mennään 🙏🏼

Mulla oli kanssa edellinen viikko semmosta et heräsin kolmelta yöllä valvomaan.. tällä hetkellä onneks saa nukuttua ihan hyvin, mutta herään kyllä kuuden pintaan ilman kelloa joka aamu.. 😅 ois kiva esim vapaapäivinä nukkua vaikka edes kahdeksaan 😂

tänään kävin hcg mittauksessa ja maanantaina sairaalan tutkimus! onneks nyt töitä ni saa ajatuksia muualle! tulispa omakantaan tulokset niin näkis vähän missä mennään 🙏🏼
Hyvä että pääsit jo näin nopeasti sinne verikokeisiin! Toivottavasti tulee pian tulokset. ❤️

Ei onneks 5 aikaan oo herättäny, mutta joka yö herää ainakin kerran 3-5 väliin. Ja ei kyllä unta riitä enää yhtä pitkään mitä ennen.

Mulla ei oikeestaa oo heräilyä, mutta unen saaminen on jotenki hankalaa vaikka kui paljo väsyttäs 🥺 aamulla ei tekis millää mieli nousta😅

Toivotaan pikaisia tuloksia !! 🥰

Mä taas nukahdan tavallista aikasemmin ja nukun pitkiä unia ja tuntuu et vieläkin jaksais nukkua.
Mulla samoin, olen (tai olisin jos ehtisin/malttaisin) valmis kaatumaan sänkyyn tuntia-paria normaalia aiemmin ja nukahdan heti. Ja jos ei mikään ulkopuolinen tekijä (lapsi, koira, mies) herätä, niin todennäköisesti nukun aamuun asti heräämättä, ja mikään tuntimäärä ei tunnu riittävän. Tässä jäi yks yö lyhyeksi, joku 6,5 tuntia ja mulla oli ihan kuollut olo 🥴 normaalisti vastaava olo on alkanut tulla vähitellen jonkun 4+ vastaavan peräkkäisen yön jälkeen. Ja vielä jonkun 10 tunnin unienkin jälkeen on sellainen olo, että haluis nukkua lisää. 😴 Kun nukkuu useampana peräkkäisenä yönä tuota 9-10(11) tuntia, niin on edes jotenkin tolkuissaan ja toimintakykyisenä hereillä, muttei todellakaan pirteänä, missään vaiheessa päivää. 🙈🙁 Toki mulla lisänä vaikuttamassa se alkukuusta sairastettu korona.

Kun herään, en saa enää unta. Oli kello 4 tai 7 aamulla 😅 mulla tosin ollut pari vuotta muutenkin uniongelmia ..

Tässä raskaudessa ei ole ollut tuota heräilyä, aiemmissa on. Väsymys kyllä painaa, ja menenkin välillä esikoisen kanssa kello 20 nukkumaan, kun en jaksa valvoa pidempään. 😅 Paitsi nyt on ollut niin kauhea helle, että kello 20 on vielä ihan liian kuumaa.

Haluisin nyt avautua pienestä asiasta, eli pelosta kertoa. Onks teillä ketään kelle oikeesti jännittää tai jopa pelottaa kertoa? Mulla ehdottomasti omat vanhemmat, me ollaan tosi tosi läheisiä ja tiiän että he rakastavat mua paljon, mutta jotenkin oon saanu päähäni ettei ne ota tätä hyvin ja katkasis välit, joka on siis niin turha pelko, koska mun vanhemmat on lapsirakkaita ja ne on aina toitottanut mulle ettei oo mitään asiaa maailmassa mitä voisin tehdä että he lopettaisivat mun rakastamisen 😁 Haluun painottaa sitä, että tälle pelolle ei aikuisten oikeesti oo mitään pohjaa, ei riitoja tai hetkellisiä välirikkoja, ei ikinä oo tuominnu mua mistään ja aina oon saanut vaan rakkautta ja tukea! Naurattaa välillä aatella, et miks ihmeessä mä aattelen tälläin, mutta harmillisesti tää tunne vaan palaa pinnalle kerta toisensa jälkeen. Toki kun tätä vatvonut paljon, niin oon keksiny mun vanhempien ”puolesta” syitä miks ne ei hyväksyis, esim. oon tosiaan 22v, eli vaikka en ookkaan teini niin oon kyllä nuori, tosin kortilla on kääntöpuolensa, voisin olla nuorempikin! Toinen on, että mulla on opinnotkin kesken, (vaikka valmistun ennen laskettua aikaa), oon ollut mun miehen kanssa yhdessä alle vuoden verran joka varmasti myös mietityttää vanhempia.
Toinen kelle jännittää kertoa on mun serkut, ehkä vähän samoja syitä kun aijemmin mainittuna, ne on mulle rakkaita ja läheisiä, mutta myös tosi suojelevaisia. En kyllä usko heijän kohalla et suhteet vaihtuu muutakun läheisempiin. Muut varmasti ottaa hyvin ja läheisimmät ystävät keille oon jo kertonu on reagoinu hyvin ❤️
Mites muut?
Mullaki vähän jännittää toi kertominen. En kans tiiä mistä se johtuu. Ehkä osin siitä ,että täytän vasta 24v just ennenku vauva syntyy ja sitte se, että oon puhunu kouluu hakemisesta ,mut sehän ei kannata nyt sitte. On mulla ammatti ,mutta se on semmonen mitä en halua tehä tulevaisuudessa. Enkä oo kokopäivätöissäkää tällä hetkellä,vaan muutamia kymmeniä tunteja viikossa. Sitte taasen toisaalta ollaa oltu 5-vuotta miehen kanssa yhessä ja hän on vähä vanhempi ku minä, että jaksaa ainaki vielä touhuta lapsen kanssa ,jos kaikki menee hyvin.

Hcg 134 000 6+3 mitattuna. Maanantaina uudet verikokeet ja neuvola ultra, vuotojen ja vatsakipujen takia. Toivon, että kaikki ois hyvin. Ainakin toi hcg on ihan hyvä kaiketi...
Kyllä mä sanoisin että hcg on hyvä :) onko sulla vielä ollut paljon vuotoa tai kipuja? Kaikki sormet ja varpaat pystyssä että kaikki on hyvin!

Kyllä mä sanoisin että hcg on hyvä :) onko sulla vielä ollut paljon vuotoa tai kipuja? Kaikki sormet ja varpaat pystyssä että kaikki on hyvin!
Alavatsakipuja nyt pari viikkoa päivittäin, mutta ei kauheen kovia. Ja ruskeaa vuotoa nyt viikon. Mutta tuota vuotoakaan ei koko ajan, mutta joka päivä ollut kuitenkin.
Ja joo 😊 pitää toivoa parasta! Esikoisen kohdalla ei ollut mitään tällästä, niin nyt jotenkin stressannut tosi paljon

Mullaki vähän jännittää toi kertominen. En kans tiiä mistä se johtuu. Ehkä osin siitä ,että täytän vasta 24v just ennenku vauva syntyy ja sitte se, että oon puhunu kouluu hakemisesta ,mut sehän ei kannata nyt sitte. On mulla ammatti ,mutta se on semmonen mitä en halua tehä tulevaisuudessa. Enkä oo kokopäivätöissäkää tällä hetkellä,vaan muutamia kymmeniä tunteja viikossa. Sitte taasen toisaalta ollaa oltu 5-vuotta miehen kanssa yhessä ja hän on vähä vanhempi ku minä, että jaksaa ainaki vielä touhuta lapsen kanssa ,jos kaikki menee hyvin.

Kyllähän kouluun voi ja kannattaa hakea silti, jos saat paikan niin siirrät vaan sitä eteenpäin! 😇
Just tänään puhuin kaverille siitä, että jos nyt saisin antaa oman mielipiteen / neuvon nuorille aikuisille perheellisttmisestä niin se olis että tehkää lapset nuorena 😄 olin sentään "vasta" 25-v kun esikoisen sain mutta jos nyt saisin päättää, 22 tai 23 olis ollut vielä parempi! 😄😄

Takaisin