Huhtikuisten höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jadine
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei apua mulle iskee paniikki 😭 Alavatsakipuja ollut silleen et välil kestää ihan hetken välil jopa tunnin kunnes helpottaa ja tänään oli jotain vähän rusehtavaa vuotoa, toosi vähäistä mut huhhuh.. toivon et tää on ihan normaalia 😭🙏🏼 soitan kyllä huomenna sille neuvolatädille ja kysyn et mitä mä teen ja voisko joku ultraa että kaikki on hyvin!

Hei apua mulle iskee paniikki 😭 Alavatsakipuja ollut silleen et välil kestää ihan hetken välil jopa tunnin kunnes helpottaa ja tänään oli jotain vähän rusehtavaa vuotoa, toosi vähäistä mut huhhuh.. toivon et tää on ihan normaalia 😭🙏🏼 soitan kyllä huomenna sille neuvolatädille ja kysyn et mitä mä teen ja voisko joku ultraa että kaikki on hyvin!
Tein digin, 2-3? Eikö pitäis 5+6 olla jo se 3+? 😅

Mites muuten te muut ajattelette baby showereista. Onko ne tarkoitettu vain esikoisen odotuksen yhteyteen vai voiko niitä pitää myöhemminkin? Vaikka kaikkien lasten kohdalla jos huvittaa? Tai tietty saa jos haluu, mut onko noissa mitään peruskaavaa tai oletusta?

Mä olisin halunnut kokea esikoista odottaessani kunnon hömppä baby showerit koristeineen, herkkuineen, leikkeineen kaikkineen. Kutsuinkin jengiä hyvissä ajoin, mutta lopulta VAIN 1 pääsi paikalle. Meillä oli yhdessä kiva ilta, mutta olin tosi surullinen, kun en saanutkaan paljon toivomiani juhlia. Olisin halunnut jakaa vauvakuplan ystävien kanssa ja harmitti, kun niin pieni toive ei toteutunut.

Onko ok/outo ajatus haluta järjestää kyseiset kemut kuopuksen kohdalla? Ja siis mun ystit on keskenään niin eri kautta, ettei ole mitään tiivistä jengiä, joka mut yllättäisi. Itse on järkättävä kemut, jos sellaiset haluan 🙊
Eikös niitä voi pitää vaikka jokaiselle lapselle jos haluaa 😊 Kai se yleensä menis niin et esikoiselle, mut ei kai siihen mitään sääntöä ole! Mun mielestä aina kannattaa juhlia kun on aihetta. 😍 Toivottavasti tällä kertaa saisit kaikki kaverit paikalle jos päätät järjestää vauvajuhlat! ❤️

Meilläkään ei oo mitään porukkaa varsinaisesti, tunnen yhden ennestään näistä kymmenestä juhliin kutsutuista. 😅 Päätin vaan et nyt aletaan järjestää ja kerättiin tän tulevan äidin siskon kanssa porukkaa, jotka arveltiin tän tulevan äidin haluavan paikalle, tehtiin whatsapp ryhmä ja alettiin sopia 😄 Toki vähän hankalaa tuntemattomien kaa tämmöstä tehdä, mut yllättävän hyvin menny tähän asti suunnitelut! 😊

@Miss_Butterfly mun mielestä jokaisen lapsen kohdalla vois olla babyshowerit 😍 ekan kohdalla isommat, muiden kohdalla pienemmät 🥰
Eka raskaus oli niin jännittävä ja ahdistava etten osannut haluta niitä, tokan kohdalla halusin muttei silloinkaan kukaan järjestänyt. Lapsuudenystävät ja ne tärkeimmät, asuvat kaukana mutta asuu täälläkin pari ystävää joilta olisin toivonut showereita . En kyllä ilmaissut asiaa mitenkään joten .. 😄

Tässä raskaudessa mietin juurikin itse järjestämistä, kahvitilaisuus tai muu pieni tapahtuma 😄 katsotaan miten energiat riiittää loppuraskaudessa 😄

@betu tsemppiä, toivottavasti siellä on kaikki hyvin kuitenkin ❤️❤️

Jostain syystä itelläkin iski huoli. Oireettomuudesta, tarkemmin. Minä, joka oon ollut aina raskaana niin pahoinvoiva ja väsynyt alusta loppuun , nyt oireeton? Olispa edes rinnat kipeät, vaan ei 🧐 painavilta ne tuntuu kyllä. Aikaiset on viikot vielä ja oireettomuus raskaana on plussaa kun voi paljon paremmin!
.. ei auta ku odotella 🙄

Mä kyllä kovasti toivoisin, että mulle joku järjestäisi sitten babyshowerit 🙈 ..täytyy varmaan alkaa vihjailla sitten hyvissä ajoin 😂😂 vaikka omatkin kaverit on sieltä täältä, eikä tunne toisiaan.. vois kerätä vaikka listan puhelinnumeroista sitten vinkiksi 😂😂

Mites muuten te muut ajattelette baby showereista. Onko ne tarkoitettu vain esikoisen odotuksen yhteyteen vai voiko niitä pitää myöhemminkin? Vaikka kaikkien lasten kohdalla jos huvittaa? Tai tietty saa jos haluu, mut onko noissa mitään peruskaavaa tai oletusta?

Mä olisin halunnut kokea esikoista odottaessani kunnon hömppä baby showerit koristeineen, herkkuineen, leikkeineen kaikkineen. Kutsuinkin jengiä hyvissä ajoin, mutta lopulta VAIN 1 pääsi paikalle. Meillä oli yhdessä kiva ilta, mutta olin tosi surullinen, kun en saanutkaan paljon toivomiani juhlia. Olisin halunnut jakaa vauvakuplan ystävien kanssa ja harmitti, kun niin pieni toive ei toteutunut.

Onko ok/outo ajatus haluta järjestää kyseiset kemut kuopuksen kohdalla? Ja siis mun ystit on keskenään niin eri kautta, ettei ole mitään tiivistä jengiä, joka mut yllättäisi. Itse on järkättävä kemut, jos sellaiset haluan 🙊
Siis ehdottomasti saa haluta kuopuksen kohdalla myös babyshowerit 😍

Mä kyllä kovasti toivoisin, että mulle joku järjestäisi sitten babyshowerit 🙈 ..täytyy varmaan alkaa vihjailla sitten hyvissä ajoin 😂😂 vaikka omatkin kaverit on sieltä täältä, eikä tunne toisiaan.. vois kerätä vaikka listan puhelinnumeroista sitten vinkiksi 😂😂
Joo mäkin ehdottomasti haluaisin 😍 mun polttarit meni just niin että kun ei myöskään oo yhtä isoa porukkaa että kaasot sai listan puhelinnumeroista ja sitten siitä lähtivät järjestämään :)

@betu tsemppiä, toivottavasti siellä on kaikki hyvin kuitenkin ❤️❤️

Jostain syystä itelläkin iski huoli. Oireettomuudesta, tarkemmin. Minä, joka oon ollut aina raskaana niin pahoinvoiva ja väsynyt alusta loppuun , nyt oireeton? Olispa edes rinnat kipeät, vaan ei 🧐 painavilta ne tuntuu kyllä. Aikaiset on viikot vielä ja oireettomuus raskaana on plussaa kun voi paljon paremmin!
.. ei auta ku odotella 🙄
Mulla aivan sama tilanne. Rinnat on turvoksissa mut ei enää niin kipeät kuin esim viime viikolla ja ei oo oikein uusiakin oireita ilmestynyt. 1,5 viikkoa ultraan. Ai että kun aika matelee.

Yritin selvittää että onko hajuaisti vielä herkkänä ja menin jääkaapille tuoksuttelemaan 😂 (tässä vaiheessa mies jo pyöritti silmiä). Meillä oli valkosipulidippiä kaapissa niin vitsi että se kävi nenään! Sain ostettua itselleni aamupäiväksi mielenrauhan 😂

Yritin selvittää että onko hajuaisti vielä herkkänä ja menin jääkaapille tuoksuttelemaan 😂 (tässä vaiheessa mies jo pyöritti silmiä). Meillä oli valkosipulidippiä kaapissa niin vitsi että se kävi nenään! Sain ostettua itselleni aamupäiväksi mielenrauhan 😂
Mua eilen ällötti niin älyttömästi tiskikoneen haju et apua ... Ja roskis..... 😂 Hyi! Toi on kyl hauskaa et saa itselleen mielenrauhaa kun huomaa jotain jopa ikäviä oireita 😅

Minäkin oikein odotan että alkais kunnon pahoinvointi nii ois selkee oire. Väsymystä kyllä on ja välillä alavatsaa vihloo, mut jotenkin ne ei "riitä" mun mielelle. Mä en usko, että raskitaan mennä varhaisultraan ku se ei julkisella puolella täällä kuulu. Joten pitää odotella sinne ~12 viikolle että näkee kaiken olevan ok 😬 jospa neuvolassa kuunnellaan sydänääniä sit 8 viikolla.

Mulla on ollut alavatsakipuja päivittäin jo pari viikkoa. Ja nyt viikon verran rusehtavaa vuotoa, oli ensin vaaleanpunertavaa... Muuten tosiaan ei oikein oireita. Vähänhän tuo pelottaa, että mikä tilanne 😞 mulle tosiaan neuvola aikaa varattessa jo sanoivat, että sydänääniä ei ekassa neuvolassa (9+3) kuunnella ja sen verran vaikeeta oli saada sitä aikaa, että eka ultrakin lienee niin myöhäisillä viikoilla kun mahdollista. Yksityisen varhaisultra noin 300e, niin ei oikein sekään ole nyt vaihtoehto. Mutta odotellaan...

Täälläkin oireet on vähentyneet. Tai siis lämpö tippui sunnuntaina 36.7 kun sitä ennen on ollut 37.0. Ja ouran mukaan leposyke pudonnut lähes normaaliksi viime yönä. Myös mielialanvaihtelut loppui yhtäkkiä sunnuntaina, ja nyt ollut tätä pientä huolestumista lukuunottamatta aika rauhallinen olo. Rinnat on edelleen painavat ja pahoinvointia on lievästi aaltoilevasti, mut alavatsalla ei mitään tuntemuksia vkolopun jälkeen.
Onko muilla tapahtunut ikinä lämpöjen ja sykkeiden laskuja ja silti alkio pysynyt kyydissä?
Muoks. Ja viikkoja siis tänään 5+5.

varhaisultrassa ei kohdussa mitään nähtävissä, lääkäri epäilee kohdun ulkoista raskautta 😭 voi olla myös että ovulaatio ollut myöhässä jonka takia ei näy, mutta mä kyllä testasin sen..

varhaisultrassa ei kohdussa mitään nähtävissä, lääkäri epäilee kohdun ulkoista raskautta 😭 voi olla myös että ovulaatio ollut myöhässä jonka takia ei näy, mutta mä kyllä testasin sen..
Voi ei 😔 sanoiko se mitään et pitää tutkia uudelleen vai mitä nyt seuraavaksi?

:red-heart: Saitko uutta ultra aikaa?

Takaisin