BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En oo ainakaan vuoteen ostanu niit 😆 saiko niit apteekista vai perus marketista...? 😌 Mul olis kans pari viikkodigiä kaapissa, aattelin et jos huomen ei olis esim lähteny haalistuu testit ni tekisin yhen, ku on oviksesta laskettuna 4+0 :)
Laitan kuvan tähän missä mulla ylin edellisessä plussassa
Screenshot_20220712-105443_Gallery.jpg
apteekkarin se sinikorkkinen dpo 14 eli 4+0 oviksesta. 😊

En oo jotenki valmistellu mitää suunnitelmaa että mitä teen 🙈 ois se verikoe kyl aika siisti, mut eiks ne maksa kuitenki jotai, ja tarviiko lähetteen... Oon ihan ulalla 😆 mikä olis hyvä verikoetaktiikka sit? Kaks päivää välissä ja sit uus?

Sovittii miehen kans et mennää huomen kauppakeskukseen, kattelen sielt jonku testiarsenaalin 😌 paitsi jos huomen olis testit haalistunu!

En oo jotenki valmistellu mitää suunnitelmaa että mitä teen 🙈 ois se verikoe kyl aika siisti, mut eiks ne maksa kuitenki jotai, ja tarviiko lähetteen... Oon ihan ulalla 😆 mikä olis hyvä verikoetaktiikka sit? Kaks päivää välissä ja sit uus?

Sovittii miehen kans et mennää huomen kauppakeskukseen, kattelen sielt jonku testiarsenaalin 😌 paitsi jos huomen olis testit haalistunu!
Soita neuvolaan ja sano että haamuilee muttei vahvistu kunnolla että haluaisit päästä verikokeeseen. Mä kävin sillon 2x yksityisellä ku en tajunnu et oisin saanu neuvolasta niin helposti...

Hyviä vinkkejä! :) Päädyin helpoimpaan ratkasuun, ja laitoin nyt omapolun kautta viestiä sinne lapsettomuuspolille. Mainitsin siinä, että huolestuttaa että eteneekö raskaus toivotulla tavalla, ja kysyin onko mahdollista saada lähetettä verikokeisiin. Mulla on jostain syystä joku muistikuva että jotkut ei olis saanu verikokeita pyytämälläkään, mutta kannattaa sitä kysyä :) neuvolaan soittaminen on askeleen hankalampi, kun meil on nyt miehen lapset, ja pitäs keksiä joku soppi missä kukaan ei varmasti kuule puhelua :D toki sekin kai pitää tehä esim loppuviikosta, jos ei menkkoja kuulu ja testit näyttäs hyvältä.

Ai hitsi että tekee mieli joka lauseen perään kokoajan toitottaa sitä, miten epävarmalta tuntuu että tää jatkuis. Tänäänkin aamulla miehen kanssa puhuttiin siitä että kummallakaan ei oo vielä mitään oletusta että tää ny jatkuis, mut yhtä mieltä oltiin että kaikesta huolimatta ihana juttu että näin on ny käyny! Mutta mitä järkeä sitä on kokoajan alleviivata. Se käy mitä käy. Oireita kuitenkin on, äskenki piipahdettiin miehen kans Biltemassa ja piti vähän tsempata ku meinas alkaa oksettaa 🤢

Hyviä vinkkejä! :) Päädyin helpoimpaan ratkasuun, ja laitoin nyt omapolun kautta viestiä sinne lapsettomuuspolille. Mainitsin siinä, että huolestuttaa että eteneekö raskaus toivotulla tavalla, ja kysyin onko mahdollista saada lähetettä verikokeisiin. Mulla on jostain syystä joku muistikuva että jotkut ei olis saanu verikokeita pyytämälläkään, mutta kannattaa sitä kysyä :) neuvolaan soittaminen on askeleen hankalampi, kun meil on nyt miehen lapset, ja pitäs keksiä joku soppi missä kukaan ei varmasti kuule puhelua :D toki sekin kai pitää tehä esim loppuviikosta, jos ei menkkoja kuulu ja testit näyttäs hyvältä.

Ai hitsi että tekee mieli joka lauseen perään kokoajan toitottaa sitä, miten epävarmalta tuntuu että tää jatkuis. Tänäänkin aamulla miehen kanssa puhuttiin siitä että kummallakaan ei oo vielä mitään oletusta että tää ny jatkuis, mut yhtä mieltä oltiin että kaikesta huolimatta ihana juttu että näin on ny käyny! Mutta mitä järkeä sitä on kokoajan alleviivata. Se käy mitä käy. Oireita kuitenkin on, äskenki piipahdettiin miehen kans Biltemassa ja piti vähän tsempata ku meinas alkaa oksettaa 🤢
Mua niin paljon jännittää teidän puolesta ❤️❤️

@Foreverfever sulla näyttää tosi hyvältä! :) Tasasesti menee ylöspäin keskiarvo kokoajan! Millanen testausstrategia sulla on? :)

Täällä lämmöt meni hitusen alas mut ei mitään dramaattista:

View attachment 114346

Ja testit näyttää tältä:

View attachment 114347

Mun silmään on ainaki sofi tummunu eilisestä :) mut on kyl aika hankala näistä sanoa :D no, kyllä sen sit huomaa jos lähtee haalistuu. Enää yks medigoo jäljellä ja sit jäähää sofin varaan 🤔
Todella hyvälle näyttää ja mun mielestä tosi hyvin tummunut! Sofin liuskat ainakin oli mulla ihan köpsät koko ajan, joten "kunnon" testejä tänne meille kyylättäväksi asap! 😍

Itel esikoisen raskaudes esim. Rfsu testit hitaammi vahvistu ja joku herkkä testi kans mut esim. Pc vahvistu voimakkaammin. Mäkin täällä jännittelen sun puolesta kovasti! Sulla on hyvän kuulonen asenne! Viivojen vahvistuminenkaan ei välttämättä takaa raskauden jatkumista, mutta ainakin kertoo, ettei kemiallinen olis kysees ja luo musta kans toivoa et mahdollisuuksia on. Mahdottomasti nyt vauvalimaa sinne❤

Kyl mä näiden teidän kommenttien pohjalta yritän ainaki PC:tä ostaa! Katotaan mitä kaikkea muuta löytyy 😌 nyt jo tiiän että tulee mieheltä kyllä kommenttia taas siitä että oon seonnu 😆 mut kyl sitä täs kohtaa saa mun mielest vähän seotakkin 😌

@Juliet92 niinpä, kyllä niitä komplikaatioita tosiaan voi tulla millon vaan. Toki tää ihan alku on kaikkein hatarinta, mutta silti. Ja suurimpaan osaan ei voi mitenkään vaikuttaa omilla teoillaan. (Siis toki jos vaikka harrastaa jotain "lyödään toisiamme nyrkillä vatsaan" -extremelajia ni varmaan kannattaa siitä pitää raskauden ajan taukoa. 😬) Ei oikeen voi muuta ku toivoa parasta ❤️ mutta itestä tuntuu parhaalta pysyä silti jalat maassa ja yrittää hahmottaa realiteetit.

Oho, nyt tuli jo vastaus tuolta omapolulta! Käskivät tekemään testin ens maanantaina, ja jos sillon on positiivinen, niin perutaan IVF suunnittelu. Sanoi myös, että varhaisultran tekevät vaan hoitoalkuisille raskauksille, ja että verikoelähetteen saa vaan jos on kipuja tai vuotoa. Eli sieltä ei tähän tullu apuja ainakaan.

Ehkä kokeilen seuraavaks sit neuvolaa, voisin soitella varmaan perjantaina sinne... Huomenna ja ylihuomenna on sen verran puuhaa tiedossa!

Takaisin