BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mites muiden käyrille kuuluu? :) eiks ainakin @NewMoon ja @Harmi89 ja @Foreverfever ollu ny jännillä viikoilla?

Mulla nous huojentavasti takas aiempaan tasoon eilisestä kuopastaan. On kyl varsin dramaattinen käyrä tämä! Pistin tohon ny tiedon testeistä ku se ei muuten suostunu vetää nit viivoja automaattisesti 🤔

Screenshot_20220711-085556.png

Ja testit näyttäs mun silmään taas tummemmilta ku eilen aamulla :)

PXL_20220711_054947678.jpg

Teitkö @Nurppu testiä? ❤️

Mikäs tilanne muilla?

Mulla kun jäi dpo 1 testaamatta, niin heitin siihen sellasen lämmön mitä aiemmin dpo 1, testatakseni merkkaako oviksen ja ekan kerran nyt tuli nuo viivat ilman katkoviivaa!
En myöskään merkannut oireita muuta kuin kirjoitin muistiinpanoihin.

View attachment 114320
Ehitki just ennen mua 😆 jee, hyvältä näyttää! :) Ja jee että ihan ehjät viivat!

Onnea Nurppu! On kyllä ihan uskomaton juttu, mutta sitäkin mahtavampi! 😍
Mites muiden käyrille kuuluu? :) eiks ainakin @NewMoon ja @Harmi89 ja @Foreverfever ollu ny jännillä viikoilla?

Mulla nous huojentavasti takas aiempaan tasoon eilisestä kuopastaan. On kyl varsin dramaattinen käyrä tämä! Pistin tohon ny tiedon testeistä ku se ei muuten suostunu vetää nit viivoja automaattisesti 🤔

View attachment 114318

View attachment 114319
Mulla menossa tänään dpo10 ja aamun testi näytti kirkkaana hohtavaa negaa, lämpökäppyrä jatkaa tasasen tappavaa suoraansa 😅
Screenshot_20220711-100102_Flo.jpg

Oikein paljon onnea ja liimaa, tarroja ja mitä näitä nyt on @Nurppu! Niin ihana nähdä vahvistuvat viivat siellä 😍. Taisi sillä polyypilla tosiaan olla vaikutusta!

Kiitos kaikille onnitteluista! 🥰 On kyllä uskomaton fiilis kun ne viivat on joka kerta ollu hitusen tummempia :) kyl mä uskon kans että polyypin poisto oli ratkasevassa asemassa! Oon niin ilonen että se vahingossa löyty ja saatiin poistettua! :)

Onnea Nurppu! On kyllä ihan uskomaton juttu, mutta sitäkin mahtavampi! 😍

Mulla menossa tänään dpo10 ja aamun testi näytti kirkkaana hohtavaa negaa, lämpökäppyrä jatkaa tasasen tappavaa suoraansa 😅
View attachment 114321
Voi höh negalle 😞 mut käyrä on kyl vielä tosi lupaava kun on niin tasanen, voi kunpa kääntyis vielä plussaksi! ❤️

Nurppu mökin kyllä jo onnittelen, ihanaa!!! :smiling face with heart-eyes:

Itseltä jäi aamu kiireessä lämmöt mittamatta. Ehkä joku dpo 5-7 menossa. Pe teen joka tapauksessa vaikka menkat alkaisi testin, ollaan varaamassa talvelle kuukauden kaukomatkaa ja jos se nyt olisikin pos. niin ei sitten varata kun en halua mahdollisen vikan kolmanneksen aikana enää lentää..

View attachment 114318

View attachment 114319
Hyvinhän se vahvistuu ja lämmötkin näyttää erittäin hyvälle, aivan ihanaa! ❤️❤️

Noniin meinasi tänäänkin jäädä lämmöt mittaamatta, mutta muistinpas :) oviksen ajankohta edelleen vähän epäselvä. 2.7 illalla tuli jotain kipuja mitkä liittäisin ovikseen, mutta eipä noista kyllä aina tiedä (tai siis minä en tiedä)
Screenshot_20220712_055557.jpg

@Foreverfever sulla näyttää tosi hyvältä! :) Tasasesti menee ylöspäin keskiarvo kokoajan! Millanen testausstrategia sulla on? :)

Täällä lämmöt meni hitusen alas mut ei mitään dramaattista:

Screenshot_20220712-083650.png

Ja testit näyttää tältä:

PXL_20220712_053614352.jpg

Mun silmään on ainaki sofi tummunu eilisestä :) mut on kyl aika hankala näistä sanoa :D no, kyllä sen sit huomaa jos lähtee haalistuu. Enää yks medigoo jäljellä ja sit jäähää sofin varaan 🤔

@Nurppu et oo ajatellut hakevasi jotain muita testejä? Kaikki on vahvistunut ja varsinkin kun vertaa 2 päivän takaiseen (jos se hcg tuplautuu n. 2 päivässä).
Mulla oli vähän kaikki testit eri näköisiä. Joinakin päivinä tein niitä 4 eri 😅. Esim. Pregcheck, apteekin ultra, digi ja joku apteekin kasettitesti.. :D

Flo ei merkkaa ovista ollenkaan taas.

View attachment 114348

View attachment 114349
Oho, onpa jännä että flo ei piirrä! 😮 Vaikka selkee nousu on!

Voisin ehkä tilata netistä lisää mut siin kuljetukses tietty voi mennä hetki 😆 viimeks tuli kyl seuraavana päivänä ku jostain nettiapteekista tilasin! Sai vaan nii halvalla netistä verrattuna mitä muistan fyysisen apteekin hinnoista :D tai sit vaan meen raidaa lähiapteekin.

Oho, onpa jännä että flo ei piirrä! 😮 Vaikka selkee nousu on!

Voisin ehkä tilata netistä lisää mut siin kuljetukses tietty voi mennä hetki 😆 viimeks tuli kyl seuraavana päivänä ku jostain nettiapteekista tilasin! Sai vaan nii halvalla netistä verrattuna mitä muistan fyysisen apteekin hinnoista :D tai sit vaan meen raidaa lähiapteekin.
Mäkin kannatan toisia testejä! Ootko kokeillut ihan perinteisellä pc? 😍

Mäkin kannatan toisia testejä! Ootko kokeillut ihan perinteisellä pc? 😍
En oo ainakaan vuoteen ostanu niit 😆 saiko niit apteekista vai perus marketista...? 😌 Mul olis kans pari viikkodigiä kaapissa, aattelin et jos huomen ei olis esim lähteny haalistuu testit ni tekisin yhen, ku on oviksesta laskettuna 4+0 :)

Takaisin