Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Musta sulla on taas tosi hyvin tummunu päivässä! :) Toivotaan ny kovasti että kyytiläinen tarraa kovaa kiinni ja pysyy matkassa loppuun asti!Jännä juttu noi sykkeet: en tiedä onko mun mittari epätarkka, vai missä ”vika”, mutta mulla on itseasiassa leposyke laskenut nyt kiinnittymisen jälkeen, jopa siinä määrin, että eilinen lukema oli omaa normaalivaihtelua alempi. Sykevaihtelu on noussut hieman, mutta normaalin rajoissa. Tääkin nyt sit aiheuttaa epävarmuuden tunteita lisää.
View attachment 113720
View attachment 113719
Tänään heräsin jo klo5 (koska esikoinen), ja silloin lämmöt oli 36.8. Makoilin sängyssä klo6 asti, niin mittasin sillon uudestaan, kun oli lähempänä mun normi aikaa. Silloin lämmöt 36.9. Mä ehkä lopetan noiden lämpöjen mittailun tältä erää tähän, kun tosiaan aiheuttaa enempi stressiä, ja sitä paitsi keskiviikkona lähdetään reissuun, ja sit on jet lag ainakin viikon sotkemassa nukkumista.
Esikoisen raskauden alussa aloitin testaamisen vasta dpo13 ja testailin vaan joka toinen päivä. Nyt tällä kertaa testailen joka päivä näin alkuun, kun ton matkan takia joutuu yrittää säätää asioita ennakkoon, kuten esim varata ultraa yms, koska jos tää raskaus jatkuu, mä olisin jo rv10 kun tullaan takaisin kotiin.
Tässä tämän aamun testi. Ehkä hieman vahvempi kuin eilen, mutta tosiaan mielenrauhan kannalta olis kyllä helpompaa jos testais vaan jokatoinen päivä, että näkyis mahdollinen muutos paremmin. Toi eilinen testi on kuivuessaan muuttunut ohuemmaksi viivaksi, niin ei auta kyllä vertailussa.
View attachment 113722
View attachment 113723

Toi urheilun aikanen sykkeen mittaus on itseasiassa vasta just tullu/tulossa ouraan, ja mulle ei sitä oo vielä tullu! Ne julkasee sitä jotenki osissa käyttäjille, ja androidille yleensä vielä myöhemmin, ja mulla on android. Mutta ei toi oura sillee oo kauheen hyvä urheilun seuraamiseen, se on parempi unen seurantaan, ja sit vähän sellanen kevennetty versio myös aktiivisuuden seurannasta. Mut jos tykkää urheilun seurannasta ni kyl mä garminia ennemmin suosittelisin :) se taas on kökömpi unen/yleisen vireystason seurannassa mun mielestä, mutta urheiluun se on hyvä. Ja tykkään garminissa siitä stressin seurannasta, mikä on ainakin täs mun Venu SQ:ssa! Se oli yks mun pääsyistä että päädyin tähän :D sekä se, että ei ollu mitään tyhmiä kuukausimaksuja, vaan saa kaikki featuret kellon ostohinnalla!Mittaako tuo oura kuinka hyvin sykkeitä urheillessa? Kello kun pitäisi jo pikkuhiljaa päivittää, niin olisi kiva jos yhdellä laitteella saisi kaiken hoidettua?

Oi jes! Kuulostaa siltä että hyvät mahikset on! :)Ja juuri tuli soitto polilta. Saatetaan just ja just ehtiä neljänteen (ja viimeseen) inssiin ennen kesätaukoa.
Sulku alkaa ma 4.7. ja jos kierto pysyy nyt normaalina letrokiertona, niin seuraava ovis olis joko ke 29. tai to 30, viimeistään pe 1.7.
Kuulostaa siltä että ihan hyvä, saa lomailtua paremmin! Hyvää lomaa! :)
Jes, kuulostaa potentiaaliselta!Ja juuri tuli soitto polilta. Saatetaan just ja just ehtiä neljänteen (ja viimeseen) inssiin ennen kesätaukoa.
Sulku alkaa ma 4.7. ja jos kierto pysyy nyt normaalina letrokiertona, niin seuraava ovis olis joko ke 29. tai to 30, viimeistään pe 1.7.

@Kultahippi näyttää tosi hyvältä! :) Ihanan tasanen!
@Lorena oliko toi se natural cycles? Se näyttää kyl tosi hyvältä
@Maakku tervetuloa stalkkailemaan :D pitäskö sun hankkia mittari?
Mulla tuli taas pudotus, ja nyt kyllä uskon tähän :D eilen oli jo vähän ruskeaa valkovuodon seassa ja orastavaa menkkakipuilua. Eli odottelen menkkoja tänään alkavaksi. Se meinais että ovis olis ollu kp12mikä on kyllä käyrän perusteella ihan uskottava!
View attachment 113764