BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi kökkö! 🤔 Sulla oli sunnuntaina o+ ja keskiviikkona oli se ihmeellinen megadippi? Onko siitä kuitenki noussu? Oliko sun alkukierron lämmöt normaalia korkeemmat kuin yleensä vai oliko normitasolla?
Mun mielestä taisi olla suunnilleen normaalia tasoa. Megadipin jälkeen innostuin että nyt lähtee nousuun kun oli 36,5 ja tänään 36,4. Mulla yleensä lämmöt luteaalissa ollut 36,7-37,0 väliltä.
Voihan tuo olla että kerrankin tulee ovuloimaton kierto (sellaista en ole vielä koskaan bongannut), sen verran oudosti ovislimat ajoittui ovisplussaan nähden ja nyt nuo lämmötkin käyttäytyy oudosti.

@Foreverfever höh! :sad001 Mitähän ihmettä... Voihan niitä ovuloimattomia kiertoja joskus tulla tosiaan. En oo kauheesti perehtyny, mut erikoista jos sillon tulee kuitenki o+! Mä toivon että ne lämmöt sekoilee sielki ja lähtee nousuun vielä!

@Kultahippi vitsi miten hyvän näköstä!! Tosi kaunis nousu!

@NewMoon jee! Sit tuo voi ihan hyvin olla se estrogeenidippi! :)

Mulla ei suinkaan lähteny kääntymään ylöspäin 😆 mitä ihmettä! Laskin että nyt on sen 15pv hysteroskopiasta, että jos just sillon olis ollu ovis, niin ny vois alkaa menkat. Mut sillon oli muistaakseni vasta joku 15-17mm folli, ei se vielä kypsä ollu! Eli ei siis kyl pitäs mitenkään ny menkkojen olla tulossa :D eli kai tän on joko oltava kans kunnon estrogeenidippi tai sit mun kierto meni totaalisen solmuun siit hysteroskopiasta!

Screenshot_20220610-083319.png

Mitähän ihmettä nyt Foreverin ja Nurpun lämmöissä tapahtuu 🧐🧐
@Foreverfever kuulostaa kyllä mahdolliselta, että voisi olla ovuloimaton kierto 🤔 kai niitä o+ voi tulla eikä se silti takaa että ovis oikeasti tapahtuu? Mutta ihan yhtä hyvin joku muukin voi olla syynä alhaisiin lämpöihin, voi kunpa vaan pystyis tietämään mitä tuolla kropan sisällä tapahtuu 😅
@Nurppu sulla toi vois olla kyl normidippi, jos se siinä ponnahtais huomenna taas ylös!
Olis jo huomisaamu! 😁

Mitähän ihmettä nyt Foreverin ja Nurpun lämmöissä tapahtuu 🧐🧐
@Foreverfever kuulostaa kyllä mahdolliselta, että voisi olla ovuloimaton kierto 🤔 kai niitä o+ voi tulla eikä se silti takaa että ovis oikeasti tapahtuu? Mutta ihan yhtä hyvin joku muukin voi olla syynä alhaisiin lämpöihin, voi kunpa vaan pystyis tietämään mitä tuolla kropan sisällä tapahtuu 😅
@Nurppu sulla toi vois olla kyl normidippi, jos se siinä ponnahtais huomenna taas ylös!
Olis jo huomisaamu! 😁
Joo, olispa 😆 mä jotenki muistelin että niiden dippien kuuluis tulla aiemmin! Mut menin ny lukee taas tätä FF:n kirjotusta: https://www.fertilityfriend.com/Faqs/Implantation-dip-study.html ja siellä sanottiinkin että keskimäärin dpo 8,6 oli tullu nissää käppyröissä jotka johti raskauteen. Eli ihan hyvä ajotus oliskin :D

Oijoijoi @NewMoon nyt näyttää hyvälle :smiling face with heart-eyes:
@Kultahippi llä mielenkiintoine kipuaminen ylöspäin, ei taida olla taivaskaan rajana?! :D
@Nurppu sun käyrästä sain kauheet kananlihat iholle kun näin tuon pikaseen selatessani forumia tauolla! Tuli tosi jännät vibat! Oliko sulla muuten täällä joku toinen viesti missä selitit kiinnittymisdipin olevan FF:n mukaan keskiarvolla dpo8,6? Vai oonko nähnyt ihan omiani tai sotkenko johonkin toiseen (ketjuun). :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: edit joo eiku tää ei taas näyttänyt kaikkia uusia viestejä heti!

@Nurppu sun käyrästä sain kauheet kananlihat iholle kun näin tuon pikaseen selatessani forumia tauolla! Tuli tosi jännät vibat! Oliko sulla muuten täällä joku toinen viesti missä selitit kiinnittymisdipin olevan FF:n mukaan keskiarvolla dpo8,6? Vai oonko nähnyt ihan omiani tai sotkenko johonkin toiseen (ketjuun). :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: edit joo eiku tää ei taas näyttänyt kaikkia uusia viestejä heti!
Hehee, hyvin muistit desimaalitkin :D

Mä testasin muuten tänään et mitä jos disabloin FF:ssä sen yhen lämmön mistä olin epävarma. FF vetäs pois koko ovulaation! :O aika jännä! Ehkä se sillon tulkitsi että nyt taitaa olla menkat tulossa :D noh, ei ainakaan vielä oo alkanu! (Olis kyl aika karuu 😬)

Hehee, hyvin muistit desimaalitkin :D

Mä testasin muuten tänään et mitä jos disabloin FF:ssä sen yhen lämmön mistä olin epävarma. FF vetäs pois koko ovulaation! :O aika jännä! Ehkä se sillon tulkitsi että nyt taitaa olla menkat tulossa :D noh, ei ainakaan vielä oo alkanu! (Olis kyl aika karuu 😬)
Joo puhelimella kun avasi nii näky uudet viestit mutta sit tietokoneella kun kirjautui niin ei näkynyt uusia ja mietin että mitä hittoa, kun muistan tuon luvun niin tarkkaan 🤣

Oon huomannu että jos yhtään liian tarkkoja speksejä laittaa FF:n esim limoista niin se hämää heti sitä eikä usko enää lämpöjä vaan alkaa arpomaan oviksen paikkaa. Niin päätin sitten että laitan limat oviksen tienoilla ja muuten jätän merkkaamatta. Välillä se taas tuijottaa lämpöjä eikä usko ovisplussaakaan välttämättä ja pitää oikein pakottaa se päättämään oviksen ajankohta 🤣

Mun mielestä sun ja @NewMoon inkin käyrät on ihan tosi tosi potentiaalisia nyt, jännää! 😍

Harmi89 olisi kyllä jo saanut plussa olla!

NewMoon pysyykö tuolla progella menkkoja edeltävä tiputtelu poissa?

Okei, ehkä mä uskon että se ovis oli jossain vaiheessa. Lämmöt jatkaa nousua. Nyt en vaan yhtään tiedä milloin odotella menkkoja, en nyt ainakaan vielä ala hötkyilemään jos ei flon ennustuksen mukaan ala.
Niin joo ja pitihän se mahdollinen laskettu aikakin käydä jo taas tarkistamassa noiden kahden mahdollisen oviksen mukaan, jälkimmäinen menisikin jo maaliskuun alkuun.

Screenshot_20220612_072912.jpg

Takaisin