Tammikuisten höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jadine
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onneks siellä mies apuna.. meillä mies ei juurikaan ymmärrä🤦‍♀️

Haha, heti helpottaa omaa tuskaa kun tietää että muutkin ”laiskottelee”🙊😍😍

Hyvä me äitit❤️

Hyvä kun vesihaasteeseen saadaan lisää osallistujia😅 Mulla hieman huonoti mennyt tää vesihaaste😂 Pitäis varmaan kohta alottaa😅😅😅🤦‍♀️

No iso apu on ollut kyllä, varsinkin kun omaa kaksi todella vilkasta lasta 😄

Haha, laiskat mammat ry 🤣

Joo-o oon tänään juonut ehkä 6dl vettä… kyllä se tästä! Pitäisi tehä oma ketju tälle 😅

Täällä on myös tosi vetämätön olo, ärsyttää oikein kun ei saa mitään aikaan 😫 Nytkin ois iltavuoroon meno niin tän aamupäivän ehtis tehdä vaikka mitä, mut oon vaan nuokkunut sohvalla 😴 Ja ärsyttää myös tää olo, kun ei oo hyvä olo muttei myöskään niin huono ettei vois mennä töihin 😫😅

Poistun nyt täältä teidän seurastanne. Eilen tuli todella paljon verta ja hyytymiä, ihan kuin viimeksi keskenmenon tyhjennyksessä. Koska alkiossa oli selvästi vikaa (kehittyi todella hitaasti viikkoihin nähden), niin kyllä näin on parempi. Jospa ensi kerralla olisi sitten meidän vuoro...

Ihanaa odotusta kaikille!

Onpa kurjia uutisia Jadinellakin 😞 Kovasti voimia sinnekin keskenmenosta toipumiseen ❤️

Mulla tänään 9+0 ja kuvotus&vilu alkaa väistymään mutta väsymys on ja pysyy sekä turvotus. Kaikki vaatteet ahdistaa🙁

Mites, paleleeko teitä muita edelleen? Tärisen nytkin täällä sohvalla, huoh. Ja sitten tietty nukkuessa hikoo ihan kamalasti, oon niin ällöttävä. Oli pakko laittaa sauna lämpiään, en tarkene mennä suihkuun ilman! Ärsyttää, kun en saanu itteeni tänään sinne kauppaan. Huomenna yritän kyllä valvoa edes suurimman osan päivästä! Varmaan tää nukkuminen lietsoo väsymystä myös?

Joo mä palelen!😩

Noi kurjat uutiset on aina niin ikäviä, kun ehtinyt jo porukkana päästä keskusteluissa vauhtiin 😕 Mut eipä niille mitään voi, kyllä sitä itekin jännittää melkoisesti keskiviikon ultraa, että saako jatkossakin kuulua tähän kivaan porukkaan vai joutuuko siirtymään sivuun.. Toivottavasti huonoja uutisia ei enää tulis vaan loppu porukka pysyis jatkossakin mukana ❤️

No iso apu on ollut kyllä, varsinkin kun omaa kaksi todella vilkasta lasta 😄

Haha, laiskat mammat ry 🤣

Joo-o oon tänään juonut ehkä 6dl vettä… kyllä se tästä! Pitäisi tehä oma ketju tälle 😅
Hahaha! No nyt mun tuska helpottu😂😂😂 oon just just saanut 8dl juotua😅 eilen meni se 2dl🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ Okeii, tässä mulla on tosiaan petrattavaa😅😅 oma ketju olis kyllä hyvä😍

Poistun nyt täältä teidän seurastanne. Eilen tuli todella paljon verta ja hyytymiä, ihan kuin viimeksi keskenmenon tyhjennyksessä. Koska alkiossa oli selvästi vikaa (kehittyi todella hitaasti viikkoihin nähden), niin kyllä näin on parempi. Jospa ensi kerralla olisi sitten meidän vuoro...

Ihanaa odotusta kaikille!
Voii ei💔😞😭 ❤️ Isosti voimia ja ensi kerralla on teidän vuoro❤️

Voi Jadine ❤️ Voimia ja tsemppiä!

Mulla alkoi tänään sellainen uusi vaiva, kuin kipua ylävatsalla. En tiedä olisiko närästystä? Mutta ei kuitenkaan polttele niin kuin närästys tapaa poltella😂 Onko muilla vastaavaa? Muutenkin nyt on aika rankkaa oireiden kanssa 😒 pahoinvointi ja väsymys on aika kova, lisäksi olen selkeästi hyvin itkuherkkä ja hormonaalinen 😭😂 apua? 😂

Täällä myös närästystä🤦‍♀️ väsymys on aivan järkyttävä, nukahdan kesken lauseen😂 ja voisin vaan nukkua😅 aamulla on eniten voimia mut sit parin tunnin päästä nekin katoaa😅 onneks on kiireinen työ niin pääsee nopeesti kotiinkin😂 NUKKUMAAN😅

Mä aamulla mietin että miten vuorotyöläiset jaksaa😱

Täällä myös närästystä🤦‍♀️ väsymys on aivan järkyttävä, nukahdan kesken lauseen😂 ja voisin vaan nukkua😅 aamulla on eniten voimia mut sit parin tunnin päästä nekin katoaa😅 onneks on kiireinen työ niin pääsee nopeesti kotiinkin😂 NUKKUMAAN😅

Mä aamulla mietin että miten vuorotyöläiset jaksaa😱
Ihana kuulla, että on samaa! Mä kans voisin nukahtaa seisaalleen. Mulla väsy alkaa noin kolmen pintaan ja jos silloin ei mene vaakatasoon niin pahoinvointi iskee ja pahenee iltaa kohti.

Onko muilla tietoa, miten esimerkiksi omalla äidillä tai sisaruksilla on alkuraskaudet sujuneet? Tässä huomattu sellainen ”hauska” yksityiskohta, että mulla on sekä mun äidin että sisaren oireet 😂 ja heillä taas ei ollut samoja oireita ollenkaan. Että kiva 👌😂

Ihana kuulla, että on samaa! Mä kans voisin nukahtaa seisaalleen. Mulla väsy alkaa noin kolmen pintaan ja jos silloin ei mene vaakatasoon niin pahoinvointi iskee ja pahenee iltaa kohti.

Onko muilla tietoa, miten esimerkiksi omalla äidillä tai sisaruksilla on alkuraskaudet sujuneet? Tässä huomattu sellainen ”hauska” yksityiskohta, että mulla on sekä mun äidin että sisaren oireet 😂 ja heillä taas ei ollut samoja oireita ollenkaan. Että kiva 👌😂
Apuaaa😅😂🙊 no mut pitäähän jonkun nekin kokea😅😅😅

Hahh, nauroin sun viestiä töissä😂😂 alkaa kello olee jo yli kolme niin väsymys iskee täälläkin😂😅

Minä vuorotyötä tekevänä mietiin , et miten hemmetissä pystyn ens viikolla herätä ennen klo 6! 😬 kun nyt vaikeeta nousta klo 8 - nukkuun n.22 maissa..

Toki yöllä hiippailen hereillä ja syömässä.
Mulla ei oo ollu tällaista pahoinvointia 2 ekan kohdalla - ovat jo teinejä.

Tässä "uudessa satsissa'" on sitten senkin edestä..

Testailut on jääneet jo taakse, niin alkaa uusi himotus nostaa päätään.
Omistan kotidoplerin.
Eli sykkeen metsästys liian aikaisin alkaa kohta 🤣🤣
Jokohan kuuluis vk 9+0 🤔

Hahaha! No nyt mun tuska helpottu😂😂😂 oon just just saanut 8dl juotua😅 eilen meni se 2dl🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ Okeii, tässä mulla on tosiaan petrattavaa😅😅 oma ketju olis kyllä hyvä😍
Tuskaillaan kaikki yhdessä 😅😂 tänään juotu huonosti ja ulkona +22 joten pakko vähän skarpata taas ton veden kanssa!! Arvaa vaan ärsyttääkö kun ei oo maku kivennäisvettä täällä!!! 😭😭 tai no on mut kilottain sitä saakelin sokeria tai makeutusainetta.. nää britit ei osaa muuta ku änkee sokeria joka ikiseen juttuun. Ikävä Suomeen 😭🥺 ja ensimmäinen asia minkä tuun tekemään juoksen Helsinki-Vantaan Alepan ostamaan sitruuna/vadelma ja karpalo kivennäisvettä!!!!

Väsymys on tosi läsnä täälläkin. Pahoinvointi muuttanut muotoa ja ei ole ehkä niin paha paitsi syömisen jälkeen meinaa tulla oksennus. Tulee aivan järkyttävän huono olo.

@Jadine olen todella pahoillani! 😔❤️ Kaikkea hyvää sinulle ja toivottavasti ensi kerralla saatte syliin asti pienokaisen! 💕

Testailut on jääneet jo taakse, niin alkaa uusi himotus nostaa päätään.
Omistan kotidoplerin.
Eli sykkeen metsästys liian aikaisin alkaa kohta 🤣🤣
Jokohan kuuluis vk 9+0 🤔

Viime raskaudessa kävimme yksityisellä varhaisultrassa 9+1 ja (muistaakseni) samana iltana uskaltauduimme ekaa kertaa kokeilemaan kotidopplerilla ja syke löytyi heti. ❤️

( Ja mainittakoon nyt, jos vempain on joillekkin vähemmän tuttu, että siihen vaikuttaa erittäin moni asia esim. kohdun suunta, istukan sijainti, dopplerin tarkkuus, rakon virtsa määrä, vatsanpeitteiden paksuus, käyttäjän taidot ja tulkinta virheet yms yms. )

Ja siitä sitten, kun parin päivän päästä erittäin varmoina yritimme kuunnella uudelleen niin ei meinannutkaan millään löytyä vaikka ekalla kerralla löytyi heti 🤷🏻‍♀️😱 ja sitten iski jo aivan kamala paniikki ja itku, kunnes se onneksi pienen tauon jälkeen lopulta löytyi uudelleen. 😵❤️

Eli tässä on sama kuin varhaisella/liiallisella raskaustestien tekemisellä.
Liian aikaisin voi aiheuttaa turhaa stressiä. Sen takia niitä ei kai ammattilaiset monesti suositelekkaan hankittavaksi ollenkaan. 😅 Ja varsinkaan käytettävän loppuraskaudessa!

Ja monillahan ei ekassa neuvolassa suostuta kuuntelemaan ettei aiheuta turhaa huolta, koska monilla ei vielä kuulu silloin. Tokalla kerralla vasta. :)

Eka neuvola oli tänään ja lähetteet verikokeisiin ensiviikolle kun on vko 10 täynnä. Varasin Huslabista ajan labraan ja kuvittelin että saan Maisasta varattua sen ultran mutta ei se siellä näkynyt varattavana🙄 Olisin halunnut kalenteroida niin ehtii sumplimaan työhommat. Sokerirasitukseen ”pääsee” myös ihan parin viikon päästä kiitos BMIn🤢

Takaisin