BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Foreverfever :red-heart: Toivottavasti vielä plussaksi muuttuu!:folded::folded::Heavy Black Heart:

Mun testauspolitiikka vaihtui tänään hetken mielijohteesta ja testasin....

Toi on semmonen raskauskeijun halpis, mikä kuulemma näyttää viivanpaikkoja sun muita suhteellisen helposti. Mulla toisaalta tuon nega on aina ollut puhdas nega ennen tätä.

Jouduin tänään harmillisesti kolaamaan ja lapioimaan lunta ihan hurjat määrät n. 6h, ni toivottavasti ei semmonen repiminen ja sykkiminen oo vaikeuttanut mahdollista kiinnitysyritystä kovasti :No Evil Monkey:

En yhtään osaa nyt ajatella tai suhtautua tähän mitenkään. Sanoin miehellekin vitsillä, että katellaan ja mietitään 12 viikon päästä uudestaan :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Edit. Kasuaalisti fazerin päällä siinä vaan :rolling:

Edit2. Onko toi teidän mielestä posi vai viivanpaikka vai jotain muuta? Joissain kuvissa (otin monta) näyttää enemmän harmahtavalta ja joissain punertavalta.
Aivan selvä plussahan tuo on!!!!

Foreverfever :red-heart: Toivottavasti vielä plussaksi muuttuu!:folded::folded::Heavy Black Heart:

Toi on semmonen raskauskeijun halpis, mikä kuulemma näyttää viivanpaikkoja sun muita suhteellisen helposti. Mulla toisaalta tuon nega on aina ollut puhdas nega ennen tätä.

Jouduin tänään harmillisesti kolaamaan ja lapioimaan lunta ihan hurjat määrät n. 6h, ni toivottavasti ei semmonen repiminen ja sykkiminen oo vaikeuttanut mahdollista kiinnitysyritystä kovasti :No Evil Monkey:

En yhtään osaa nyt ajatella tai suhtautua tähän mitenkään. Sanoin miehellekin vitsillä, että katellaan ja mietitään 12 viikon päästä uudestaan :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Edit2. Onko toi teidän mielestä posi vai viivanpaikka vai jotain muuta? Joissain kuvissa (otin monta) näyttää enemmän harmahtavalta ja joissain punertavalta.
Minun mielestä ihan selvä plussan alku eikä mikään viivanpaikka!!! Voi miten ihanaa, paljon onnea!!! Voikun nyt jäisi oikeen tiukasti kiinni! :)))

:Face With Tears Of Joy:

Kyllä siinä mun mielestäni aivan selkeä viivan alku on! :Two-hearts: Onpas jännittävää ja ihanaa! Mikä sun dpo nyt olikaan? Toivottavasti saadaan uusia testejä katseltavaksi!

Harmi juttu @Foreverfever, että lupaavat oireet eivät näkyneet testissä. Toivotaan, että vielä ehtii muuttua :folded:

@Nurppulla hyvät lämmöt myös!

Epävarmuus on kyllä ärsyttävää kun ei tiedä tarkalleen missä kierto menee. Sulla oli imetys loppunut kokonaan? Mulle joskus sanottiin että n. 4kk menee hormoneilla palautua imetyksen päättymisestä, yritettiin siis saada lähetettä tutkimuksiin, niin se vuoden yritys lähdettiin laskemaan vasta 4kk imetyksen päättymisestä. Paineltiin sitten yksityiselle..

Aloy, vähän mysteeristä sahailua ollut sulla. Oiskohan se ovisplussa tosiaan sit ollut edellispäivänä? Haaleneeko ovistestit?
Itekin oon jotenkin niin tarkka, et häiritsee, jos on mitään epäselvyyttä siitä missä mennään. :No Evil Monkey:

Joo, nyt on se 4kk mennyt osittaisimetyksen loppumisesta. Selkeesti on vielä käynnistymisvaiheessa keho, en tiedä mitä sekoilua ne viime viikon voimakkaat ovistuntemukset ja toi yksi lämpöjen nousu oli, nyt on taas ollu lämmöt alhaalla ja ovistestit hailua. Testaan nyt kahdesti päivää, saas nähdä jos se nyt sit kuitenkin venyy sinne kp19 asti, vai tuleeko peräti ovuloimaton kierto :Grimacing Face:. Sinänsä hyvä jos on vielä edessä päin, mutta harmi juttu että hyvät tallettelut menee ihan hukkaan :Face With Tears Of Joy:

Kiitos Nurppu! :folded::red-heart:

Nyt ois mun mielestä dpo 12. Huomenna varmasti luvassa uusi testi vaikkei mulla nyt ookaan muita, kun noita one stepejä. Ehkä joku apteekin puikko jossain, hmm.. Pitää käydä ostamassa PC:n testejä huomenna.
Pää ihan pyörällä :Weary Cat Face:

Toivottavasti Aloy ovis vielä löytyy ja kroppa palautuu pian imetyksestä kokonaan!
Voimaa talletteluputken mahdolliseen jatkamiseen sinne :Flexed Biceps::rolling:

Laurenskin testikuvia odotellessa :)

Lämmöt nousee, menin sitten jo eilen illalla käyttämään toisenkin nega testin pois. Ostellaan sitten lisää jos ei menkkoja kohta ala näkymään. Voihan tuo luteaalikin alkaa taas pidentymään.

Muok. Plaah, tiputtelua havaittu, joten kyllä se melko varmasti on huomenna viimeistään kp 1.

Liitteet

• Screenshot_20220322_055921.jpg
    Screenshot_20220322_055921.jpg
    165 KB · Katsottu: 110
Muokattu viimeksi:
36.82 oli aamulämpö. Testit näyttää tuolta. Mun mielestä toi one step on haaleampi kuin eilen iltapäivällä.. Silloin olin kyllä pissaamatta pidemmän pätkän kuin nyt aamulla, hmm.
Ylipäätään kovin haaleita verrattuna aiempiin mun (epäonnistuneisiin) raskauksiin. Täytyy tosiaan hakea PC:n luottotestejä, niitä oon eniten käyttänyt.
En jotenkin koe, että oisin raskaana. Ei rintakipua, mikä on ennen aina ollut. Jomottelee ja kolottelee aika paljon alavatsalta. Saas nähdä kuinka käy :No Evil Monkey::Heavy Black Heart:

Liitteet

• 1647926046159.jpg
    1647926046159.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 163
  • Screenshot_20220322-072059.jpg
    Screenshot_20220322-072059.jpg
    626.9 KB · Katsottu: 161
Muokattu viimeksi:
36.82 oli aamulämpö. Testit näyttää tuolta. Mun mielestä toi one step on haaleampi kuin eilen iltapäivällä.. Silloin olin kyllä pissaamatta pidemmän pätkän kuin nyt aamulla, hmm.
Ylipäätään kovin haaleita verrattuna aiempiin mun (epäonnistuneisiin) raskauksiin. Täytyy tosiaan hakea PC:n luottotestejä, niitä oon eniten käyttänyt.
En jotenkin koe, että oisin raskaana. Ei rinrakipua, mikä on ennen aina ollut. Jomottelee ja kolottelee aika paljon alavatsalta. Saas nähdä kuinka käy :No Evil Monkey::Heavy Black Heart:
Kyllä tuo puikkotesti näyttää mun mielestä tosi hyvälle. Ei ole raskaana ollessa noista one stepeistä kokemusta, mutta mitä lukenut, niin ei välttämättä kunnolla aina vahvistu.

En jotenkin koe, että oisin raskaana. Ei rintakipua, mikä on ennen aina ollut. Jomottelee ja kolottelee aika paljon alavatsalta. Saas nähdä kuinka käy :No Evil Monkey::Heavy Black Heart:
Hyvältä näyttää!! Tarrasukkia. :red-heart: nautiskele. :smiling-eyes::blowing:

Kiitos :red-heart: Rehellisyyden nimissä todettakoon, etten kyllä vielä ainakaan pysty yhtään nautiskelemaan. Saas nähdä milloin pystyy, vai kuinka käykään.. Jokainen plussa on tähän mennessä tarkoittanut kuitenkin järjestelmällisesti menetystä, joten ei tää vielä mulle tarkoita tulevaa lasta. Päivä kerrallaan katsellaan..

Onko teillä jollain tietoa, että kannattaisikohan mun olla yhteydessä sinne polille, mistä otettiin juuri lähipäivinä yhteyttä lapsettomuushoitojen alkamiseen liittyen? Ensikäynti olisi ollut huhtikuun lopulla. Onkohan miten tavallista, että voisi saada sieltä jotkut tukilääkkeet tms? Nimenomaan toistuvien keskenmenojen takia sinne päästiin.

Kiitos :red-heart: Rehellisyyden nimissä todettakoon, etten kyllä vielä ainakaan pysty yhtään nautiskelemaan. Saas nähdä milloin pystyy, vai kuinka käykään.. Jokainen plussa on tähän mennessä tarkoittanut kuitenkin järjestelmällisesti menetystä, joten ei tää vielä mulle tarkoita tulevaa lasta. Päivä kerrallaan katsellaan..

Onko teillä jollain tietoa, että kannattaisikohan mun olla yhteydessä sinne polille, mistä otettiin juuri lähipäivinä yhteyttä lapsettomuushoitojen alkamiseen liittyen? Ensikäynti olisi ollut huhtikuun lopulla. Onkohan miten tavallista, että voisi saada sieltä jotkut tukilääkkeet tms? Nimenomaan toistuvien keskenmenojen takia sinne päästiin.
Minustakin testit näyttää hyvältä, mutta ymmärrän että ilo ei vielä tule :red-heart: soita ihmeessä sinne polille!

Foreverfeverillä törkeen hyvät lämmöt, mitä ihmettä se elimistö siellä trollaa :( vähän niinku se mun viime kierron lämmönnousu progejen lopetuksen jälkeen...

Mulla taas alkaa kääntää jotenkin tyhmästi alaspäin toi käyrä? Kyl nää arvot nyt on ilman lääkkeitäkin oudon alhaset :Eyes: tai siis, aiemmin on hengaillu sellasen 0,3-0,5C ylempänä luteaalissa. Toki voi tuo vielä nousta.

Screenshot_20220322-103455.png

Testi ja lämmöt näyttävät kovin hyvältä @Laurenskilla, mutta toki ymmärrän, että vielä on vaikea innostua, jos on ollut aikaisempia keskenmenoja :red-heart:. Tiedän, että itsekin olisin hyvin varauksellinen alussa, vaikka en vielä ole yhtään menetystä kokenut. Toivotaan kovasti, että tämä nyt nappaisi kovasti kiinni! :folded::Two-hearts:

Foreverfeverillä törkeen hyvät lämmöt, mitä ihmettä se elimistö siellä trollaa :sad001 vähän niinku se mun viime kierron lämmönnousu progejen lopetuksen jälkeen...

Mulla taas alkaa kääntää jotenkin tyhmästi alaspäin toi käyrä? Kyl nää arvot nyt on ilman lääkkeitäkin oudon alhaset :Eyes: tai siis, aiemmin on hengaillu sellasen 0,3-0,5C ylempänä luteaalissa. Toki voi tuo vielä nousta.

View attachment 111678

Miten mulla on sellainen käsitys, että sillä ei niin ole merkitystä, että miten ylhäällä ne lämmöt on luteaalissa, ainoastaan että ne on ylempänä kuin ennen ovista? Tää tuli nyt jostain tosi syvältä takaraivosta, että ei kannata lainata tätä tietoa, mutta muistelen näin joskus lukeneeni tai kuulleeni.

Miten mulla on sellainen käsitys, että sillä ei niin ole merkitystä, että miten ylhäällä ne lämmöt on luteaalissa, ainoastaan että ne on ylempänä kuin ennen ovista? Tää tuli nyt jostain tosi syvältä takaraivosta, että ei kannata lainata tätä tietoa, mutta muistelen näin joskus lukeneeni tai kuulleeni.
Joo, mä muistan lukeneeni jonkun tutkimuksen että lämmöistä ei voi päätellä progesteroniarvoja. Eli esim matalat lämmöt ei meinaa matalia progesteroniarvoja. Mä lähinnä vertaa omaan aiempaan normaaliin, ja kiinnitän huomiota siihen, että tässä on eroavaisuus. Mutta mä muistelen että vaihdoin just vuoden vaihteessa sormea missä Ouraa pidän - yks mahis on että mun oikea käsi on kylmempi kuin vasen :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: vois kokeilla vaihtaa takas vasempaan ja kattoa mitä käy...!

Laurenski:
Plussahan se on,onnea! :folded::Two-hearts:

Mun aamulämmöt lähti laskuun,ja erittäin harmillista siksi että nyt eilen DPO 11 kun piti alkaa kuukautiset ei tullut kuin tippa,aamulämmöt siltikin laskusuunnassa ja tänään DPO 12 aamuvirtsasta raskaustestiin (one step 10miu) haamulainen. Sitten taas nyt tuli pyyhkiessä vähäsen verta paperiin,en usko että mahdollinen raskaus jatkuisi.
Tässä on ihmeteltävää jos ei vuoto runsastu päivän mittaan. Sattumalta saan vielä tänä aamuna klo 9.15 soiton lapsettomuuspoliklinikan hoitajalta (ollaan jonossa tutkimuksiin julkiselle).

Laurenski:
Plussahan se on,onnea! :folded::Two-hearts:

Mun aamulämmöt lähti laskuun,ja erittäin harmillista siksi että nyt eilen DPO 11 kun piti alkaa kuukautiset ei tullut kuin tippa,aamulämmöt siltikin laskusuunnassa ja tänään DPO 12 aamuvirtsasta raskaustestiin (one step 10miu) haamulainen. Sitten taas nyt tuli pyyhkiessä vähäsen verta paperiin,en usko että mahdollinen raskaus jatkuisi.
Tässä on ihmeteltävää jos ei vuoto runsastu päivän mittaan. Sattumalta saan vielä tänä aamuna klo 9.15 soiton lapsettomuuspoliklinikan hoitajalta (ollaan jonossa tutkimuksiin julkiselle).
Voi miten hankalaa :( toivotaan, että vuoto loppuisi, lämmöt nousisi ja haamulainen vahvistuisi! :red-heart:

Mä vaihoin Ouran takas vasempaan käteen ja odotin että lämmöt noussee mut eip :D siis mun luteaali on normaalisti 14-15 päivää että eihän täs mitää järkeä oo!

Screenshot_20220323-082551.png

Voi miten hankalaa :sad001 toivotaan, että vuoto loppuisi, lämmöt nousisi ja haamulainen vahvistuisi! :red-heart:

Mä vaihoin Ouran takas vasempaan käteen ja odotin että lämmöt noussee mut eip :D siis mun luteaali on normaalisti 14-15 päivää että eihän täs mitää järkeä oo!

View attachment 111691
Näyttää kyllä aika oudolta.

Emilia 1983@ toivottavasti olisi vaan harmitonta vuotoa ja viiva vahvistuisi!

Mulla tänään lämmöt romahti 37,0 ->36,2 ja menkat samalla alkoi. Ma pitäisi palata töihin äitiysvapailta, joten voi olla että lämpöjen mittailut jää hetkeksi väliin ja otan ovistestit käyttöön.

Nyt on kyllä Nurpulla jännää käyrää. Toivottavasti vaan kävisi vähän alempana ja luteaali kuitenkin vielä jatkuisi! :folded:

Emilia, kiitos! Voi että.... :Grimacing Face: Toivottavasti siellä tosiaan plussa vahvistuisikin ja vuoto oiskin ollut vaan jotain kiinnittymiseen tai haamumenkkoihin liittyvää!!:Eyes::Person With Folded Hands:

Foreverfever:crying-face: Paljon suklaata, tsemppiä ja toivoa alkaneeseen kiertoon! :Heavy Black Heart:

Aloy, kiitos! Toivotaan parasta :Sparkles: Varmasti huoli on matkassa ihan jokaisessa raskaudessa, taustasta huolimatta. Varmasti myös kauhut syvenee huonojen kokemuksien myötä. Voi että, kun on tällaista ihanaa kamalaa :No Evil Monkey:

Lämmöt aavistuksen laski tänään, mutta heräsinkin kyllä tosi aikaisin. Testeinä edelleen one step ja nyt lisäksi PC. OS on yhtä vahva kuin edellispäivän iltapäivänä pitkän pidätyksen jälkeen, ehkä ihan inan vahvempi, mutten ole varma. :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes::No Evil Monkey: Ja tuo PC kieltämättä miellyttävän vahva:Heavy Black Heart::Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Liitteet

• Screenshot_20220323-094706.jpg
    Screenshot_20220323-094706.jpg
    661.7 KB · Katsottu: 144
  • IMG_20220323_070012.jpg
    IMG_20220323_070012.jpg
    3.2 MB · Katsottu: 148
Nyt on kyllä Nurpulla jännää käyrää. Toivottavasti vaan kävisi vähän alempana ja luteaali kuitenkin vielä jatkuisi! :folded:

Emilia, kiitos! Voi että.... :Grimacing Face: Toivottavasti siellä tosiaan plussa vahvistuisikin ja vuoto oiskin ollut vaan jotain kiinnittymiseen tai haamumenkkoihin liittyvää!!:Eyes::Person With Folded Hands:

Foreverfever:crying-face: Paljon suklaata, tsemppiä ja toivoa alkaneeseen kiertoon! :Heavy Black Heart:

Aloy, kiitos! Toivotaan parasta :Sparkles: Varmasti huoli on matkassa ihan jokaisessa raskaudessa, taustasta huolimatta. Varmasti myös kauhut syvenee huonojen kokemuksien myötä. Voi että, kun on tällaista ihanaa kamalaa :No Evil Monkey:

Lämmöt aavistuksen laski tänään, mutta heräsinkin kyllä tosi aikaisin. Testeinä edelleen one step ja nyt lisäksi PC. OS on yhtä vahva kuin edellispäivän iltapäivänä pitkän pidätyksen jälkeen, ehkä ihan inan vahvempi, mutten ole varma. :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes::No Evil Monkey: Ja tuo PC kieltämättä miellyttävän vahva:Heavy Black Heart::Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
Näyttää mun silmään tosi hyvältä! :) Enkä ehkä sanois edes että lämmöt laskenu, sanoisin että ne on pysyny samoissa! Mun silmään tuossa on vaan tollasta pientä luontasta heilahtelua puolin ja toisin :)

Takaisin