Varhaisultra

Meillä myös tänään varhaisultra. Kohdussa ei ollut muuta kuin paksu limakalvo. "Sikiö" löytyi munatorvesta, joten suoraan osastolle odottamaan leikkausta. Tämä oli siis nyt meidän osalta tässä. En tiedä miten tästä jaksaa eteenpäin. Ehkä me vaan lopetetaan hoidot ja tämä kidutusleikki. Saa nähdä. Reilu 1.5v on vielä aikaa, sit täytän 40.
Lykkyä kaikille!
Voimia tähän koettelemukseen :Broken Heart:

Meillä myös tänään varhaisultra. Kohdussa ei ollut muuta kuin paksu limakalvo. "Sikiö" löytyi munatorvesta, joten suoraan osastolle odottamaan leikkausta. Tämä oli siis nyt meidän osalta tässä. En tiedä miten tästä jaksaa eteenpäin. Ehkä me vaan lopetetaan hoidot ja tämä kidutusleikki. Saa nähdä. Reilu 1.5v on vielä aikaa, sit täytän 40.
Lykkyä kaikille!

Voi ei. :( :Broken Heart: Voimia teille!

Lykkyä kaikille!
Voi ei, otan osaa :sad-face: Voimia tulevaan :Heavy Black Heart:

Meillä oli tänään varhaisultra. Yksi matkustaja löytyi oikeasta paikasta ja ponnekkaalla sykkeellä, viikkoja arviolta 6+2. :red-heart: Menkoista laskettuna olisi 6+6, mutta oli omakin epäilys että ovulaatio olisi tapahtunut tässä kierrossa vähän myöhemmin.

Varhaisultra takana. Yksi alkio oikeassa paikassa ja pikkuinen sydänkin näkyi :red-heart: La siirtyi melkein viikolla myöhemmäksi kuten osasin jo odottaa. Nyt viikot arviolta 6+3, tarkistetaan sitten vielä nt-ultrassa.

Miun tekis ihan älyttömästi mieli varata aika varhaisultraan, mutta ei huvittaisi maksaa satasia siitä sen pelossa, että sitten maksan taas satasia osastolle, jos siellä on ikäviä uutisia..
Jos vaan kiltisti odottaisi nt-ultraan. Eihän siihen ole enää kuin 6viikkoa maksimissaan..

Miun tekis ihan älyttömästi mieli varata aika varhaisultraan, mutta ei huvittaisi maksaa satasia siitä sen pelossa, että sitten maksan taas satasia osastolle, jos siellä on ikäviä uutisia..
Jos vaan kiltisti odottaisi nt-ultraan. Eihän siihen ole enää kuin 6viikkoa maksimissaan..

Mä ajattelin, etten aio katsoa tätä pahoinvointia yhtään turhaa päivää, jos siellä ei olekaan ketään :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Toisaalta päätökseen vaikutti myös se, että kohtuullisen matkan päässä Lahdessa oli Perhe-Artella kätilön tekemä ultra 79e, mikä kummasti madalsi kynnystä...

Mä ajattelin, etten aio katsoa tätä pahoinvointia yhtään turhaa päivää, jos siellä ei olekaan ketään :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Toisaalta päätökseen vaikutti myös se, että kohtuullisen matkan päässä Lahdessa oli Perhe-Artella kätilön tekemä ultra 79e, mikä kummasti madalsi kynnystä...
Mulla ei ole vielä ainakaan kummempaa kuvotusta, kun olen niin alussa vasta, joten se ei ole syy miksi käyn aina ar-ultrassa.

Kun keskenmenoja on enemmän kuin lapsia, niin se 150€ ei tunnu isolta rahalta siihen nähden, että näkee jo mahdollisesti rv 7+ jos kaikki ei ole kunnossa. Esim viime raskaudessa nähtiin heti rv 7+ että alkio ja pussi olivat ihan liian pienet (hoitoalkuinen raskaus, ei mahdollisuutta viikon heittoon). Alkiolla oli kuitenkin syke ja sen sammumista saatiin odotella kymmenennelle viikolle asti, enkä edelleenkään vuotanut pisaraakaan. Jos en olisi käynyt ar-ultrassa, olisin käynyt jo neuvolassa ja todennäköisesti ehtinyt nt-ultraan kuulemaan, että alkio on pysähtynyt viikkoja aiemmin.

Mun psyyke ei sellaista kestäisi. Oli uutiset hyviä tai huonoja, niin haluan tietää. Ja ymmärrän myös et sen, että vaikka kaikki olisi hyvin ar-ultrassa, ei vielä takaa sitä, että kaikki on hyvin myöhemminkin.

Mäkin maksoin mielelläni sen pari sataa euroa varhaisultran hetkellisesti tuomasta mielenrauhasta ja vaikka hyvinkin olen tietoinen siitä, että moniasia voi mennä vielä pahasti pieleen (yksi vauva kuollut rv41). Lähinnä ajattelin, että maksan siitä, että mahdollisesti saisin pitää molemmat munanjohtimeni jatkossakin, jos kohdunulkoinen huomattaisiin ajoissa. Ehkä kohdun tyhjennyskin sujuisi sutjakammin pienemmillä viikoilla kuin esim rv12

Oireet eivät ole tyhjästä nyhjästy.
Löytyi yksi viikkoja vastaava sikiö (7+1) ja syke. Saatiin jopa kuulla, kuinka pieni syke sykki !!! :smiling face with heart-eyes:
Lohduttavaa, todella lohduttavaa.
Meille on tulossa vauva !!!! :Hugging Face:

Lykkyä kaikille!

Olen niin pahoillani :loudlycrying: Ei voi muuta sanoa kun kovasti tsemppiä teille :loudlycrying::red-heart:

Miua tuskastuttaa kun täällä päin ei ole kohtuuhintaisia varhaisultria. :( Hirveästi tekis mieli saada joku vahvistus että sisällä ois muutakin kuin istukka. Rahatilanne meillä on ihan ok vauvan tuloa ajatellen, mutta itse oon vielä opiskelija niin säästöä se on pienikin säästö kun ei kuitenkaan oo mikään pakko heittää menemään sitä 250-300 mitä maksais... Onneks puoliso on jotenkin sympaattisen sokean luottavainen et kaikki menee hyvin, niin se helpottaa jostain syystä omiakin ahdistuksia. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Miua tuskastuttaa kun täällä päin ei ole kohtuuhintaisia varhaisultria. :sad001 Hirveästi tekis mieli saada joku vahvistus että sisällä ois muutakin kuin istukka. Rahatilanne meillä on ihan ok vauvan tuloa ajatellen, mutta itse oon vielä opiskelija niin säästöä se on pienikin säästö kun ei kuitenkaan oo mikään pakko heittää menemään sitä 250-300 mitä maksais... Onneks puoliso on jotenkin sympaattisen sokean luottavainen et kaikki menee hyvin, niin se helpottaa jostain syystä omiakin ahdistuksia. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Onpa kyllä hurjia hintoja. Itse maksoin yksityisellä jonkun vajaa 170 euroa varhaisultrasta, vaikka toinen näistä maan suurista ketjuista. Pienempi paikkakunta ilmeisesti vaikuttaa hintaan sitten. Jouduin käymään ultrassa kaiken lisäksi vielä toisen kerran ja sillä kertaa lääkäri ei edes veloittanut toimenpiteestä maksua, vaan otti vain käyntimaksun hinnan.

Miua tuskastuttaa kun täällä päin ei ole kohtuuhintaisia varhaisultria. :sad001 Hirveästi tekis mieli saada joku vahvistus että sisällä ois muutakin kuin istukka. Rahatilanne meillä on ihan ok vauvan tuloa ajatellen, mutta itse oon vielä opiskelija niin säästöä se on pienikin säästö kun ei kuitenkaan oo mikään pakko heittää menemään sitä 250-300 mitä maksais... Onneks puoliso on jotenkin sympaattisen sokean luottavainen et kaikki menee hyvin, niin se helpottaa jostain syystä omiakin ahdistuksia. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Samoissa hinnoissa menisi täälläkin varhaisultrat yksityisillä, ihan älyttömiä hintoja verrattuna siihen mitä muilta kuullut! :Grimacing Face: meillä onneksi neuvolassa on ultra, niin pääsi siellä tarkistamaan tilanteen.

Takaisin