Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuossa vaiheessa alkaa liuskatestit olemaan huonoja hcg:n nousun seuraamisessa (ero esim. Hcg300 ja 600 ei välttämättä enää näy) . Hyvät viivat on! Mulla ei pc:llä tullut 2v sitten tummempi kuin kontrolli. Rfsu taasen oli sitten 5+ viikolla melkein musta ja digi 3+.
Siihen viivaan vaikuttaa kuitenkin niin moni asia (testi, testierä, pissan vahvuus, pidätysaika, kuun ja tähden asennot..)
Ja juu, jotkut saa ip parempaa viivaa kuin aamulla! Syytä en tiedä miksi näin.

Pregcheck
View attachment 108726
aamupissasta molemmat. Kp 23/26-27,DPO 8-9.
View attachment 108725
Enpä usko että vahvistuu…
Ei oo ollu hcg-mittausta.En enää muista, oliko sulla hcg-mittausta ollenkaan tässä?
Pitkältä nuo viikot tuntuu! Muistan sen kyllä! Ja sit itellä alkoi viikkoa ennen ultraa verenvuoto.
Tsemppiä odotteluun
Viikkodigin toki vois tehdä 5+ mut kun sekin voi näyttää 2-3 vaikka kaikki olisikin kunnossa.
Selvä haamu,mutta tuo testi on antanut itsellekin ennen menkkoja sekä keskellä kiertoa myös viivoja. Tuo tosin punertaakin selvästi. Testaa vaikka PC-liuskalla,se on luotettavin tällä hetkellä kaupan testeistä mielestäni. Siihen ei tule epäselviä tuloksia. Ja on halpa,1,95€/2kpl.

Ihan hyvin voi vielä vahvistuaPregcheck
View attachment 108726
View attachment 108725

Tänään on dpo 17 ja esim eilen iltapäivällä pc oli hiukan tummempi. Onko tässä vaiheessa enää merkitystä sillä, minkä vahvunen viiva on, varsinkin kun selkeästi näin positiivinen on? Voiko se hormonin määrä vaihdella et aamulla saa erilaisen viivan kuin iltapäivällä. Jep. Oon kehitelly sekoilun aiheen.
Voiko olla saamatta leffaviivoja? Samantien kyllä alkaa viiva piirtyä..
Tuossa vaiheessa voi testata vaikka 2-3 päivän välein, jos haluaa seurata viivojen vahvistumista. Kahden peräkkäisen päivän viivat eivät välttämättä kauheasti eroa toisistaan ja joskus edellisen päivän viiva voi näyttää vähän haaleammaltakin. Siitä ei kannata huolestua, kunhan viiva nyt ei yhtäkkiä haalistu monta päivää peräkkäin.Kiitos vastauksesta
Ehkä mä nyt koitan relata vaan.
Varhaisraskauden ultra on 31.12. Silloin on 7+5. Mietin jo, et jos varais jo aiemmin yksityiseltä, mut sit ajattelin et eihän siinä oo ku viikko. Ja hintalappu olis yli 200e. Joten ehkä sinnittelen..
On tää vaan ressaavaa aikaa![]()
Mä nään tossa pc:ssä vitivalkoisen viivanpaikan ja sen reunoilla vähän värikertymää. Mulle tuli kans tommonen, kun testasin viime kierron lopussa. Kun väri meni testin läpi niin antoi "viivaa", joka sit kirkastui ihan valkoiseksi kohdaksi siihen mihin testiviivan pitäisi tulla. Ja en siis edes epäillyt että olisin raskaana, kunhan varmistin ennen alkavaa hoitokiertoa.Pregcheck
View attachment 108726
View attachment 108725
Pregcheck
View attachment 108726
View attachment 108725

Pc liuska on muuttunut et joskus siihenkin nykyään tulee niin selvä viivanpaikka että vois luulla haamuksi.. Ja siis ennen muutosta olisin näistä ollut varma et on plussia.. Tässä siis pari nega pc.. Ennen oli luottotesti ni ei ois ollu epäilystäkään jos siinä näkyi ees jotain...![]()
Mie en usko omia kemiallisikis koska esim noi oli muistaakseni ilta pissasta isolla pidätyksellä mut sit taas aamulla tehty oli selkeä nega, siis näkyi se viivanpaikka joo mut ei tuollaisena et plussaksi voisi luulla.. Ja muut oli negoja ni harmittaa ku toi paras luottotesti on pilallajoo, tää pc anto mulle viimekierrossa selkeetä kaks haamua, silmin nähtävissä että oli värjäytynyt siinä ensimmäisessä. Toisessa sit hieman vähemmän, mutta toki saattoi olla kemiallinenkin. Nää kaks testiä oli ihan eri kuin muut, täysin negat joita sen jälkeen sain, mutta viivanpaikka valkoisena kylläkin näkyi selvästi silti negoissakin!

Joo puikko käsittääkseni nykyään parempi vaihtoehto pc :)Pc puikko on varmaan parempi.
Tosin kyllä pc liuskakin näytti raskauden varhaisessa vaiheessa ja selkeästi..
Rfsu, antaako näin törkeetä väärää pos. Kun mietin et levisikö väri tuolta yläreunasta tohon toiselle viivalle?
pitäis olla jo dpo 14+jotain. Nii kai se ois selkeempi punainen viiva jo..
Tulkitsen plussaksi,ja jos olisi negatiivinen toisella testillä on virheellinen testierä.Rfsu, antaako näin törkeetä väärää pos. Kun mietin et levisikö väri tuolta yläreunasta tohon toiselle viivalle?
pitäis olla jo dpo 14+jotain. Nii kai se ois selkeempi punainen viiva jo..