Plussa vai ei?

Joo siis Pc antaa nykyään ihan törkeitä viivanpaikkoja :/ On huonontunu tosin paljon kun valmistaja ja valmistusmaa vaihtui pois Suomesta ja Oriolalta :sad001 Ja toi hemmetin rfsu on niin susi testi että saisivat joko korjata tuotteen ( sitä ne tosin jo on yrittäny just tolla muovikalvolla kun tuli reklaa vääristä poseista, mutta eipä se oo oauttanut Confused Face
Ai et siin on ihan tommonen muutos pc käynyt.. Sit en ihmettele enää :(

Ai et siin on ihan tommonen muutos pc käynyt.. Sit en ihmettele enää :sad001

Joo on menny alsapäin siitä asti ku vaihtu ja ihan hiljattain kun tuli se one step teksti ja viimesin paketin uusiminen niin huononi vielä enemmän :( Nykyään siis Wondfon valmistamia noi Pc/one steppit mitä lie enää ovatkaan :D

Lisään nyt tähän vielä eilisaamun huvituksena tehdyn One stepin, kp 26/28, dpo ei tarkkaa tietoa. Vaikka viiva näkyi kääntelemättä ja hyvällä mielikuvituksella olisi voinut väriäkin kuvitella, pidän negana ja odottelen milloin nämä viikon kestäneet ärsyttävät menkkajomot helpottaa.

upload_2021-11-8_13-3-55.jpeg

Joo on menny alsapäin siitä asti ku vaihtu ja ihan hiljattain kun tuli se one step teksti ja viimesin paketin uusiminen niin huononi vielä enemmän :sad001 Nykyään siis Wondfon valmistamia noi Pc/one steppit mitä lie enää ovatkaan :D
Miksi kaikki hyvä ja luotettava pitää aina muuttaa Anxious Face With Sweat siis kun siks tullu näitä tihrustettua ku tosiaan sillon aiemmin nää ei näyttänyt yhtään mitään jos oli nega.. Oisko osa sit vielä sitä ns vanhaa kunnon hyvää erää ku täs välissä pari semmosta selkeääkin negaa saanut kuitenkin Astonished Face

Lisään nyt tähän vielä eilisaamun huvituksena tehdyn One stepin, kp 26/28, dpo ei tarkkaa tietoa. Vaikka viiva näkyi kääntelemättä ja hyvällä mielikuvituksella olisi voinut väriäkin kuvitella, pidän negana ja odottelen milloin nämä viikon kestäneet ärsyttävät menkkajomot helpottaa.

View attachment 107902
Raskauskeijun herkkä one step mulla näyttää joskus räikeetäki olevinaan haamua mut oon huomannut et jos oli nega ni se oli melkein kadonnut täysin kuivana mut sit ku oli oikea plussa ni se pysyi siinä.. Joskus silläkin sit taas puhtaitakin negoja et tiedä näistä nyt sitten enää mistään.. Miul tulee sillon käytettyä kun tulee ne kaksi mukana kun tilaa ovis testejä.. Toivotaan et siul oikee plussa ja vahvistuisi :)

Joo on menny alsapäin siitä asti ku vaihtu ja ihan hiljattain kun tuli se one step teksti ja viimesin paketin uusiminen niin huononi vielä enemmän :sad001 Nykyään siis Wondfon valmistamia noi Pc/one steppit mitä lie enää ovatkaan :D
Oriola Finland Oy vastattiin miun reklamaatioon testistä ainakin tänään :o

Raskauskeijun herkkä one step mulla näyttää joskus räikeetäki olevinaan haamua mut oon huomannut et jos oli nega ni se oli melkein kadonnut täysin kuivana mut sit ku oli oikea plussa ni se pysyi siinä.. Joskus silläkin sit taas puhtaitakin negoja et tiedä näistä nyt sitten enää mistään.. Miul tulee sillon käytettyä kun tulee ne kaksi mukana kun tilaa ovis testejä.. Toivotaan et siul oikee plussa ja vahvistuisi :)

Tein tuon testin tosiaan ihan huvikseen pois kuljeksimasta, kun nuo voi mun käsityksen mukaan näyttää ihan mitä vaan. Kerran koko testi oli punainen, jossa kaksi valkoista viivaa. No oli se kenties tuurilla oikeassa, kun raskauden näytti niin kuin digikin.

Oriola Finland Oy vastattiin miun reklamaatioon testistä ainakin tänään :eek:

Jep, siis tää oli luottotesti ennen. Toki se nytkni näyttää kyllä sit kun on oikee plussa niin hyvin mutta noi viivanpaikat luo turhaa toivoa jos ei osaa varoa niitä :/

Ja siis Oriola on maahantuoja noilla testeillä niin varmaan siks tuli sieltä vastaus :) Mielenkiinnosta,niin mitä he vastas sulle?

Jep, siis tää oli luottotesti ennen. Toki se nytkni näyttää kyllä sit kun on oikee plussa niin hyvin mutta noi viivanpaikat luo turhaa toivoa jos ei osaa varoa niitä :/

Ja siis Oriola on maahantuoja noilla testeillä niin varmaan siks tuli sieltä vastaus :) Mielenkiinnosta,niin mitä he vastas sulle?
Että mulle muka olis sattunut varmaan huono viallinen kappale tms ja lähettää korvaavia tuotteita Beaming Face With Smiling EyesCat With Tears Of Joy

Onko tämäkin viivanpaikka.. Eka en ollu näkevinään mitään mut sit hetken päästä oli tämmönen predictor early.. Ja mielestäni on värillinen..jaa ja nyt vaa mietin miksen ostanu sitä hemmetin digiä Anguished Face-

Liitteet

• IMG_20211108_173951.jpg
    IMG_20211108_173951.jpg
    273.5 KB · Katsottu: 264
  • IMG_20211108_173709.jpg
    IMG_20211108_173709.jpg
    305.4 KB · Katsottu: 264
Onko tämäkin viivanpaikka.. Eka en ollu näkevinään mitään mut sit hetken päästä oli tämmönen predictor early.. Ja mielestäni on värillinen..jaa ja nyt vaa mietin miksen ostanu sitä hemmetin digiä Anguished Face-
Nega mielestäni, koska harmaa. Tässä testissä plussa on kirkkaan vaaleanpunainen, sen erottaa selvästi sen värin.

Jos tuli testiajalla niin olisin optimistinen. Näillä kuitenkin jotkut saaneet niitä viivanpaikkoja ja testiajan jälkeen kaiketi myös. Oliks sul mikä dpo menossa?

View attachment 107909

Mun eka haamu oli tommonen testiajalla
Nii ja siis en ole varma oliko menny 5 vai 10min ku eka vaa vilkaisin sitä ja katsoin et jaa nega.. Kohtgq katsoin uusiksi. Edellinen nega jäi mulla negaksi eikä tullut edes viivanpaikkaa siihen ainakaan kuivuttuaankaan..
Mulla näytti dpo 9 herkkätesti negaa, ja dpo 10, viikkodigi raskaana 1-2. Joten suosittelen huomenna testaa sitä Clapping Hands
No sen kun olisin tajunnut ostaa.. Mulla on apteekin oma, eikö se ollut myös aika hyvä testi?

Nega mielestäni, koska harmaa. Tässä testissä plussa on kirkkaan vaaleanpunainen, sen erottaa selvästi sen värin.
On se punertava selvästi ainakin silmälle, kuvaan en tiedä saanko sitä?

Liitteet

• IMG_20211108_180105.jpg
    IMG_20211108_180105.jpg
    284 KB · Katsottu: 206
Täältä varmaan löytyy himotestailijoita eli hyviä asiantuntijoita näihin kysymyksiin :) Onko teillä käynyt usein niin, että testi antaa haamua hieman ennen kuukautisten alkua, mutta kuukautiset alkavat ajallaan? Olemme nyt yli kaksi vuotta yrittäneet raskautua, enkä ole kertaakaan edes haamua nähnyt - mutta toisaalta olen testejä koko aikana tehnyt ihan muutaman, jos on oikeasti ollut myöhässä kuukautiset. Nyt vähän mietin, että josko sitä alkaisi harrastamaan tuota ennenaikaista testailua, niin voisi saada joskus edes teoriassa jotain kemiallisia haamuja testiin. Siitä saisi kuitenkin edes jotain pientä toivoa siitä, että mahdollisuuksia on. :P Ja toinen aiheeseen liittyvä kysymys: mistä saa halvimmalla paljon testejä? Beaming Face With Smiling Eyes Jos ei saa julkisesti mainostaa tms, niin mielelläni ottaisin edes privana vinkkejä!

Tässä liuskan toiselta puolen kuva.. Ihan vaalean punainen se on tosiaan silmälle molemmin puolin ja vahvistunut vaan kuivuttuaan et en nyt tiiä mitä ajatella. No aamulla jos apteekin oma puhdas nega ni sit ymmärrän toivottavasti etten ole raskaana.........

Liitteet

• IMG_20211108_181926.jpg
    IMG_20211108_181926.jpg
    451.1 KB · Katsottu: 202
Piti kysyä, ootko digiä koittanut vielä? Oliko aikaisemmin puhetta :)
En ole enkä tiiä mikä mun päätä vaivaa etten tänään sitä ostanut ennemmin ku tää early ja apteekin oma. Sitte lopulta siitä + - digistä löysin pelkkää kuraa ni sitä en tee ainakaan nyt.. Olkoot sit vaik ns raskauden varmistus kappale jos joskus oikeesti plussaan..Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling Eyes

Takaisin