Tämä huumorilla ja kiteyttää tilannetta, eli negaa näyttää. Menkkoja jään odottelemaan.. Nyt kp 31.
Alkoi eilen yhtäkkiä soimaan päässä ihan oma tuotos Cat With Tears Of JoyCat With Tears Of JoyCat With Tears Of JoyCat With Tears Of JoyCat With Tears Of JoyCat With Tears Of Joy
"mä näen vain viivanpaikkoja, viivanpaikkoja. Takana on luja putki viivanpaikkoja! Viivan paikkoja, viivan paikkoja.. En nää enää kunnon viivoja, mä nään vain viivan paikkoja." (olen 30 sävelellä siis) Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling Eyes
Saattoihan nuo ihme viivat kertoa jostain hipaisusta omalla kohdalla kun toi predictor ja Cb early näytti aika selvää haamua..
Muille Tsemppiä nykyiseen ja tulevaan/tuleviin kiertoihin

:)
Lisään tähän vielä että kyllä harmittaa kaikkien puolesta, kenelle tää pc on ollut se tuottotesti kuten itselle.. Ni tämmöset viivanpaikat testiajalla antanee monelle myös jatkossa turhaa toivoa kun ennen niihin ei näitä ilmestynyt lainkaan ellei ollut pos.. Eli kannattaa jättää suosiolla kaupan hyllylle etenkin jos varhain testailee..
Muoks Muoks. Vinkkinä myös muille et toki tietää ettei sais katsoa testiajan jälkeen, mut moni tekee silleen kuitenkin.. mutta siis apteekin omaan piirtyy aika selvä viivanpaikka. Ihan vaan tälleen vastaisuuden varaksi tiedoksi.. Siitäkin kuva mukana.