Plussa vai ei?

Just näin! Mä oon myös siellä ja fbn heinäkuisissa :) .

Uu, tulispa facebookkiinkin hyvä kuukausiryhmä! Esikoisen aikaan facebookin ryhmät ei oikein lähtenyt liitoon, mutta meillä oli yks kiva whatsapp-rinki. Mutta nyt taitaa jo rönsyillä aika kauas tän ketjun aiheesta Beaming Face With Smiling Eyes

Paha mennä sanomaan et alkaako pc nyt vasta ns haamuilla oikeasti vai onko taas erä mihin tuleekin selvempi viivanpaikka ku eilinen oli selvä nega omalle silmälle siis tää liuska aamulla... Alkaa ottaa päähän koska nyt meinaa sitä et huomenna katsottava tottakai vielä onks vahvistunut vai ei ku olis tarkoitus muuten ottaa vähän viiniä Beaming Face With Smiling Eyes odotin semmosta selvempää joko tai vastausta et olisi sit ennemmin tullut yhtä selvä nega jos se on.. tosiaa ku eilen aamulla ni oisin sit vaa hyväksynyt etten ole raskaana Anxious Face With Sweat en tiiä näkyykö ees taas ku tänne pistää ni mitään.Muoks. Nyt kävi just niinku joku sanoi että vahvistui jopa hiukan ajan kuluessa..Ja näkyy joka valossa tihrustamatta viiva laseilla..
Rsfu kans jotain mutta ei yhtä ns räiskyvä ku eilen.

Liitteet

• IMG_20211105_055337.jpg
    IMG_20211105_055337.jpg
    358.8 KB · Katsottu: 240
  • IMG_20211105_060742.jpg
    IMG_20211105_060742.jpg
    196.3 KB · Katsottu: 261
  • IMG_20211105_061739.jpg
    IMG_20211105_061739.jpg
    241 KB · Katsottu: 251
Muokattu viimeksi:
Paha mennä sanomaan et alkaako pc nyt vasta ns haamuilla oikeasti vai onko taas erä mihin tuleekin selvempi viivanpaikka ku eilinen oli selvä nega omalle silmälle siis tää liuska aamulla... Alkaa ottaa päähän koska nyt meinaa sitä et huomenna katsottava tottakai vielä onks vahvistunut vai ei ku olis tarkoitus muuten ottaa vähän viiniä Beaming Face With Smiling Eyes odotin semmosta selvempää joko tai vastausta et olisi sit ennemmin tullut yhtä selvä nega jos se on.. tosiaa ku eilen aamulla ni oisin sit vaa hyväksynyt etten ole raskaana Anxious Face With Sweat en tiiä näkyykö ees taas ku tänne pistää ni mitään.Muoks. Nyt kävi just niinku joku sanoi että vahvistui jopa hiukan ajan kuluessa..Ja näkyy joka valossa tihrustamatta viiva laseilla..

Mun mielestä pcssä on viiva vähän liian oikealla. Ja ite kanssa tulkitsin noita tollasia väärin aiemmin. Eli sen oikean viivanpaikan viereen kertyy hiukan väriä ja sit se jää siihen kohtaan..
Eli sanoisin, että valitettavasti nega Confused Face

Mun mielestä pcssä on viiva vähän liian oikealla. Ja ite kanssa tulkitsin noita tollasia väärin aiemmin. Eli sen oikean viivanpaikan viereen kertyy hiukan väriä ja sit se jää siihen kohtaan..
Eli sanoisin, että valitettavasti nega Confused Face
Okei kiitos. Katsotaan vielä huomenna ku toinen jäi ni varuiksi :)

Nään pcssä harmaan kohdan mut mielestäni just se viivanpaikka.

Tänään aamulla tehty, mutta olikos tämäkin joku ihan susi testi? Menkat olisi pitäny alkaa ihan viimeistään eilen Anguished Face

Liitteet

• IMG_20211105_084003.jpg
    IMG_20211105_084003.jpg
    2.7 MB · Katsottu: 296
Tänään aamulla tehty, mutta olikos tämäkin joku ihan susi testi? Menkat olisi pitäny alkaa ihan viimeistään eilen Anguished Face
Mikä testi kyseessä? Esim. Rfsun tesyit ei oo kauhean luotettavia mutta Selkeä viiva siinä näkyy :) Toivottavasti on aito!
Laita ihmeessä kuvaa, jos/kun teet lisää testejä :)

Onneksi olkoon kaikille plussanneille! Black Heart

kp11 menossa ja menkat kesti 10pv!!! Yök. Kroppa sekaisin jotenkin. Tähän kiertoon en jaksa tikutella ovista, joten menen fiiliksellä tässä vauvaprojektissa nyt.

Tsemppiä meille yrittäjille Clapping Hands

Sanoisin olevan oikea plussa. Koska viiva on tasainen väriltään ja muodoltaan. Siltikin ei kannata joo tuohon luottaa,testillä saa viivoja myös ilman raskautta. Suosittelen kokeilemaan Clearbluen Early digitestillä,sitä tosin ei saa muualta(?) kuin tilaamalla Raskauskeijusta,ei hinnalla kyllä pilattu kun 2 testiä 19,90€.

Mikä testi kyseessä? Esim. Rfsun tesyit ei oo kauhean luotettavia mutta Selkeä viiva siinä näkyy :) Toivottavasti on aito!
Laita ihmeessä kuvaa, jos/kun teet lisää testejä :)

No nimenomaan tuo testi kyseessä, kaupassa oli muut loppu ja sen sitten nappasin kyytiin. Mutta voiko noin järkkyä väärää viivaa antaa edes tuo? Ihan livenä paremmin toki vielä viiva näkyy kun kuvassa ja oli vaaleanpunainen eikä harmaa, silti en osaa kyllä luottaa tähän testiinAnguished Face- kipasen iltapäivällä apteekkiin vielä Beaming Face With Smiling Eyes

Sanoisin olevan oikea plussa. Koska viiva on tasainen väriltään ja muodoltaan. Siltikin ei kannata joo tuohon luottaa,testillä saa viivoja myös ilman raskautta. Suosittelen kokeilemaan Clearbluen Early digitestillä,sitä tosin ei saa muualta(?) kuin tilaamalla Raskauskeijusta,ei hinnalla kyllä pilattu kun 2 testiä 19,90€.

Kyllä on todella julmaa jos noin hyviä viivoja antaa vaikka raskaana ei olisi, julmaa Anxious Face With Sweat viiva on tosiaan livenä parempi ja ihan vaaleanpunainen väriltään, ei mikään harmaa ja tuli näkyviin jo noin minuutin kohdalla. Tänään meen apteekkiin ja otan sieltä mukaan kasan testejä Beaming Face With Smiling Eyes tässä kierrossa olen letroja syönyt ja ultrassa käynyt että munasolu siellä kasvoi. ovis plussan sain 20.10. kivuista päätellen uskon että sieltä irtosikin munasolu mutta jotenkin luulisin että viiva olisi jo selkeämpi jos raskaus on kyseessä Cat With Wry Smile

Meillä näytti meidän parhaassa apteekissa olevan ainakin clearblue early detection vai mikä se oli.. :) olis pitänyt itsekin ennemmin napata se eilen matkaan ni tartteis arvailla.... Kyl mie jotenki olen asennoitunut jo negaan taas vaikka aina haluaisi tihrustaa ja pientä toivon kipinää mut sit toisaalta vaa inhottavaa jos saa turhaa toivoa yhtään :( Broken Heart

Kyllä on todella julmaa jos noin hyviä viivoja antaa vaikka raskaana ei olisi, julmaa Anxious Face With Sweat viiva on tosiaan livenä parempi ja ihan vaaleanpunainen väriltään, ei mikään harmaa ja tuli näkyviin jo noin minuutin kohdalla. Tänään meen apteekkiin ja otan sieltä mukaan kasan testejä Beaming Face With Smiling Eyes tässä kierrossa olen letroja syönyt ja ultrassa käynyt että munasolu siellä kasvoi. ovis plussan sain 20.10. kivuista päätellen uskon että sieltä irtosikin munasolu mutta jotenkin luulisin että viiva olisi jo selkeämpi jos raskaus on kyseessä Cat With Wry Smile
Kyllä musta tuo on jo oikea plussa tuollakin testillä, peukut pystyssä :) <3

Tässä tämän aamuinen testi, apteekin ultra. Kyllä siellä joku kiinni on, uskon sen Beating Heart viivat vaan kovin haaleitaAnxious Face With Sweat huomenna teen digin vielä aamusta.

Liitteet

• IMG_20211106_084920.jpg
    IMG_20211106_084920.jpg
    2.4 MB · Katsottu: 272
Hei, olen tätä ketjua välillä seurannut. Nyt itsellä on tilanne, että olen dpo11 tai 12. Tein clear bluen testin ja hajotin testin koska olin jotain näkeväninä, mutta koossa olleessaan se ei näy puoliakaan noin hyvin kuin purettuna. Tiedän testejä ei kannata putkaa mutta minkäs teet…. Help me! Onko clear bluessa viivanpaikkoja?

Liitteet

• FCDFF5BF-9DD9-46D1-8194-1708038BD5C0.jpeg
    FCDFF5BF-9DD9-46D1-8194-1708038BD5C0.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 217
  • 718713B7-F818-460D-9CD7-E153FAFA5D46.jpeg
    718713B7-F818-460D-9CD7-E153FAFA5D46.jpeg
    279.4 KB · Katsottu: 205
Hei, olen tätä ketjua välillä seurannut. Nyt itsellä on tilanne, että olen dpo11 tai 12. Tein clear bluen testin ja hajotin testin koska olin jotain näkeväninä, mutta koossa olleessaan se ei näy puoliakaan noin hyvin kuin purettuna. Tiedän testejä ei kannata putkaa mutta minkäs teet…. Help me! Onko clear bluessa viivanpaikkoja?
Mä en ikävä kyllä näe tässä toista viivaa Confused Face
Ja kyllä myös tämä siniviivainen testi näyttää viivanpaikkaa joillekin ikävä kyllä mutta tässä testissä en näe sitäkään. Tuossa reunassa oleva on jonkin moinen värikertymä? Oikea viiva/viivanpaikka on normaalisti lähempänä kontrolliviivaa :)

Takaisin