Raskaaksi 2020

Postin kirjelähetyksissä voi kyllä kestää ties kuinka kauan :/

Ja ainakin takuuvarmasti kestää, jos jotain tärkeää odottaa! Tosin on meiltä myös matkahuollon paketteja hukkunut. Ehkä parempi suosiolla odottaa, että pääsee itse ostoksille tai tilata ajatuksella ”sitten joskus kun on tarvetta”.
 
Ja ainakin takuuvarmasti kestää, jos jotain tärkeää odottaa! Tosin on meiltä myös matkahuollon paketteja hukkunut. Ehkä parempi suosiolla odottaa, että pääsee itse ostoksille tai tilata ajatuksella ”sitten joskus kun on tarvetta”.
raskauskeijulla voi kestää viikko, viimeks meni ylikin, eli en voi suositella akuuttiin tarpeeseen.
 
raskauskeijulla voi kestää viikko, viimeks meni ylikin, eli en voi suositella akuuttiin tarpeeseen.

Ehkä siis suosiolla tyydyn odottelemaan loppuviikkoa, tai tilaan jostain huvin vuoksi. Täällä kun taisi kaupassa olla vaan susitestejä tarjolla eikä tosiaan apteekkiin ihan heti ehditä.
 
Kiusaako universumi vai mitä paskaa...
Eli liekkö viallinen testi. Aamun pc oli ihan selkeä nega. Sit tää nyt iltapäivällä ku tulin töistä. Heitin pissat pois ja turistin rakosta vielä ja pc nega...
 

Liitteet

  • 20211011_143607.jpg
    20211011_143607.jpg
    683.5 KB · Katsottu: 96
Kiusaako universumi vai mitä paskaa...
Eli liekkö viallinen testi. Aamun pc oli ihan selkeä nega. Sit tää nyt iltapäivällä ku tulin töistä. Heitin pissat pois ja turistin rakosta vielä ja pc nega...
Tuo on huono testi..antaa herkästi viivanpaikkaa.. väriä tosin näyttää olevan.. testaappa apteekin herkällä.. Astonished Face jännää Beating Heart
 
En tiiä kauanko pitäis pissaa pinnata et viittis tehä Beaming Face With Smiling Eyes

Kyllähän nyt viimeistään ennen nukkumaan menoa, jos testejä vaan riittää vielä aamullekin Beating Heart

Muoks. Itse tilasin nyt postilaatikon täydeltä, kun niin himotti Beaming Face With Smiling Eyes Tulee sitten milloin tulee ja otetaan nyt testaamisesta vielä ilo irti, jäi se plussa ikuiseksi haaveeksi tai ei.
 
Tuolla lapsettomuuspuolellahan joku kirjoitti, ettei saanu pc testeihin mitään, mut sit joku muu testi näytti. Niin mistähän tuollanen voi johtua?
 
Mulla oli ovis 1.10. Millonkohan uskaltas rupee testaileen? Ovis tuli vasta kp19 mikä huolestuttaa. Huolestutti myös toi s-prog arvo, mikä oli 8.10. mitattuna 41.0. Eli toi arvo kertoo varmaan ainakin sen et tässäkään kierrossa ei tärpännyt…? Letrot odottaa apteekissa, yrityskierto 15 olis taas tulossa
 
Kyllähän nyt viimeistään ennen nukkumaan menoa, jos testejä vaan riittää vielä aamullekin Beating Heart

Muoks. Itse tilasin nyt postilaatikon täydeltä, kun niin himotti Beaming Face With Smiling Eyes Tulee sitten milloin tulee ja otetaan nyt testaamisesta vielä ilo irti, jäi se plussa ikuiseksi haaveeksi tai ei.

Nojoooo, tottahan toki. Toki oon valmistautunu pettymään Clown Face edelleen vuotaa ja menkkakipuilee.. se nyt ei taida ihan hyvä asia olla..
Mä ostin vaan rfsun ton varhaisen ja normin, kun Tuossa lähikaupassa ei muuta oo. Kaks pctä on valmiina.
 
Nega. Nyt heitän hanskat tiskiin. Toi iltapäiväinen oli vaan taas joku tosi ruma viivanpaikka. Testaan seuraavan kerran torstaina. Ihan kamalat muutama viikkoa. Koko ajan hirveessä epävarmuudessa elämistä. Ja musta tuntuu, et tää palstaelämä saa sekoilemaan vielä pahemmin ja vertaamaan vaan itteesä ja viivoja (Beaming Face With Smiling Eyes) muiden omiin...Anxious Face With Sweat
LUOJAN kiitos en sanonu tosta iltapäiväisestä testistä miehelle mitään.
 
Oletko testaillut nyt viikonloppuna? Beating Heart

Mulla menossa dpo5 tai ei välttis ole varmaa tuo kun en tikkuttanut ovista ja pari vkoa sitten oli tehosterokotus.. tiedä vaikka siirsi ovista... tunne kuitenkin että tuskin nappaa tästä kierrosta.

Mietin että pitäisiköhän kuitenkin kysyä jotain lääkinnällistä tukea raskautumiseen.. kkm:sta tulee nyt 6kk aikaa... mistähän sitä osaisi 41v lähteä kyselemään? Saako kunnalliselta... Anguished Face
Ei valitettavasti saa kunnalliselta apua, kun on yli 40. Meillä kohta kaksi vuotta yritystä ja sinä aikana 4 keskenmenoa + 3 kemiallista, mutta mitään ei tutkita tai tueta.
 
Heip,
varovasti tuun taas pitkästä aikaa kurkistelemaan kuulumisia. En muista itsekään kuinka kauan olin poissa, joten varmasti osa viesteistä jäi lukematta kun nopeasti selasin sivuja taaksepäin.
Syy mun poissaololle on ollut pitkälti muutto uuteen omaan kotiin uudelle paikkakunnalle ja sen mukanansa tuomat muutokset. Meillä on pidetty nyt kaksi välikiertoa meidän toiveesta. Ensimmäinen kierto muuton vuoksi, seuraava taloudellisesti tiukahkon kuukauden vuoksi. Meillä paloi tosi paljon rahaa meidän kissan hoitokuluihin, sillä käytiin sen kanssa kahdesti lääkärissä joista jälkimmäisellä jouduttiin nukuttamaan poika ikiuneen. :'( Sen enempää asiaa avaamatta (menee liian pitkäksi jos selostan) todettiin miehen kanssa että nyt on väärä aika ja paikka jatkaa hoitoja. Tarkoitus olisi jatkaa hoitoja nyt seuraavasta kierrosta, mutta katsotaan nyt kuinka sen kanssa käy.

Osa täällä on kohdannut isoja pettymyksiä ja suruja, isosti voimia kaikille! Toivottavasti täällä voidaan muutoin hyvin. :Heartred

Ps. mitä on nää onnettomat hymiöt joista puuttuu ihan perushymiötkin? Anxious Face With Sweat- (edit. jaa, ne onkin jotain "testihymiöitä" uudistuksen mukana)
 
Muokattu viimeksi:
Heip,
varovasti tuun taas pitkästä aikaa kurkistelemaan kuulumisia. En muista itsekään kuinka kauan olin poissa, joten varmasti osa viesteistä jäi lukematta kun nopeasti selasin sivuja taaksepäin.
Syy mun poissaololle on ollut pitkälti muutto uuteen omaan kotiin uudelle paikkakunnalle ja sen mukanansa tuomat muutokset. Meillä on pidetty nyt kaksi välikiertoa meidän toiveesta. Ensimmäinen kierto muuton vuoksi, seuraava taloudellisesti tiukahkon kuukauden vuoksi. Meillä paloi tosi paljon rahaa meidän kissan hoitokuluihin, sillä käytiin sen kanssa kahdesti lääkärissä joista jälkimmäisellä jouduttiin nukuttamaan poika ikiuneen. :'( Sen enempää asiaa avaamatta (menee liian pitkäksi jos selostan) todettiin miehen kanssa että nyt on väärä aika ja paikka jatkaa hoitoja. Tarkoitus olisi jatkaa hoitoja nyt seuraavasta kierrosta, mutta katsotaan nyt kuinka sen kanssa käy.

Osa täällä on kohdannut isoja pettymyksiä ja suruja, isosti voimia kaikille! Toivottavasti täällä voidaan muutoin hyvin. :Heartred

Ps. mitä on nää onnettomat hymiöt joista puuttuu ihan perushymiötkin? Anxious Face With Sweat- (edit. jaa, ne onkin jotain "testihymiöitä" uudistuksen mukana)

Mietin sua yks päivä! Otan osaa kissan poismenosta :Heartred Voimia!
 
Heip,
varovasti tuun taas pitkästä aikaa kurkistelemaan kuulumisia. En muista itsekään kuinka kauan olin poissa, joten varmasti osa viesteistä jäi lukematta kun nopeasti selasin sivuja taaksepäin.
Syy mun poissaololle on ollut pitkälti muutto uuteen omaan kotiin uudelle paikkakunnalle ja sen mukanansa tuomat muutokset. Meillä on pidetty nyt kaksi välikiertoa meidän toiveesta. Ensimmäinen kierto muuton vuoksi, seuraava taloudellisesti tiukahkon kuukauden vuoksi. Meillä paloi tosi paljon rahaa meidän kissan hoitokuluihin, sillä käytiin sen kanssa kahdesti lääkärissä joista jälkimmäisellä jouduttiin nukuttamaan poika ikiuneen. :'( Sen enempää asiaa avaamatta (menee liian pitkäksi jos selostan) todettiin miehen kanssa että nyt on väärä aika ja paikka jatkaa hoitoja. Tarkoitus olisi jatkaa hoitoja nyt seuraavasta kierrosta, mutta katsotaan nyt kuinka sen kanssa käy.

Osa täällä on kohdannut isoja pettymyksiä ja suruja, isosti voimia kaikille! Toivottavasti täällä voidaan muutoin hyvin. :Heartred

Ps. mitä on nää onnettomat hymiöt joista puuttuu ihan perushymiötkin? Anxious Face With Sweat- (edit. jaa, ne onkin jotain "testihymiöitä" uudistuksen mukana)

Just mietin kans yks päivä että mitähän sulle kuuluu. Pahoittelut kissan kohtalosta :Heartred onnea kuitenkin uuteen kotiin. Varmasti hyvä miettiä hoitojen jatkaminenkin sen mukaan että oma jaksaminen on optimaalinen.

Ja joo, testihymiöt on kamalia, eikä oikein tietoa vissiin milloin tilanne paranee. Näillä mennään toistaiseksi…
 
@MyyräMatikainen halit :Heartred onneksi saitte useita alkioita pakkaseen. josko niistä seuraava onnistaisi!!

@Noaidi jaksamista sinne, kuulostaa siltä että varmaan hyvä hetki vähän hengähtää hoidoista. mikä teillä olikaan nyt tilanne, millaisesta tilanteesta olisitte jatkamassa?

vihdoin se o+ pärähti tänä aamuna, täysin oireiden mukaisesti kyllä. kp20 ja nyt sit kahen viikon päähän odottelen menkkoja, et saa varattua seurantaultran PASia varten Clapping Hands pitäis vissiin koittaa tehä joku epätoivotalletus tähänkin kiertoon. viimeks 4pv sitten niin siihen ei taida enää voida nojata. illalla siis :)
 
Takaisin
Top