Miten vauva sai alkunsa?

2 vuotta yritystä, takana yksi kemiallinen ja yksi kkm, joka tyhjennettiin lääkkeellisesti. Hoitoihin hakeutuminen oli jo suunnitteilla, mutta nyt tärppäsi. Toivotaan että nyt onnistuu!
 
Dumbo, muistanko oikein että tekin odotitte syyskuista? Minä sain silloin keskenmenon ja jätin ryhmän ja oikeastaan koko foorumin hetkeksi enkä lueskellut mitään..
 
Dumbo, muistanko oikein että tekin odotitte syyskuista? Minä sain silloin keskenmenon ja jätin ryhmän ja oikeastaan koko foorumin hetkeksi enkä lueskellut mitään..

Joo, muistat oikein ja minäkin muistan sinut syyskuisista. Sitä en muistanut/tiennyt että sinäkin sait keskenmenon.
Minä kirjoittelin keskenmenopuolella jonkin verran silloin kun asia oli tuore. Kesällä en edes käynyt foorumilla. Sitten aavistus raskaudesta ajoi taas tänne lueskelemaan ja kirjoittelemaan :)
Toivotaan meille molemmille parempaa lopputulosta tällä kertaa :Heartred hauskaa että ollaan samassa uusinta-aikataulussa :happy:
 
Minullakin oli laskettu aika syyskuussa (4.9.) ja sain keskenmenon tammikuussa. "Kiva", että täällä muitakin, joilla sama kokemus. Onko teillä ollut kuinka paljon pelkoa ja ahdistusta?
 
Joo, muistat oikein ja minäkin muistan sinut syyskuisista. Sitä en muistanut/tiennyt että sinäkin sait keskenmenon.
Minä kirjoittelin keskenmenopuolella jonkin verran silloin kun asia oli tuore. Kesällä en edes käynyt foorumilla. Sitten aavistus raskaudesta ajoi taas tänne lueskelemaan ja kirjoittelemaan :)
Toivotaan meille molemmille parempaa lopputulosta tällä kertaa :Heartred hauskaa että ollaan samassa uusinta-aikataulussa :happy:

Joo meillä meni tammikuun puolen välin jälkeen kesken se raskaus. On kyllä hauska sattuma että ollaan täällä molemmat :) toivotaan parasta molemmille ❤️
 
Minullakin oli laskettu aika syyskuussa (4.9.) ja sain keskenmenon tammikuussa. "Kiva", että täällä muitakin, joilla sama kokemus. Onko teillä ollut kuinka paljon pelkoa ja ahdistusta?

Minulla oli laskettu aika 2.9. Aika paljon kyllä on jännittänyt kuinka tällä kierroksella käy.. ja vähän pelottaa edelleen. Mutta koitan pysyä positiivisena. Miten sinulla? Toivotaan meille kaikille nyt parempaa onnea ❤️
 
Minullakin oli laskettu aika syyskuussa (4.9.) ja sain keskenmenon tammikuussa. "Kiva", että täällä muitakin, joilla sama kokemus. Onko teillä ollut kuinka paljon pelkoa ja ahdistusta?

Sama täällä! Muistaakseni laskettu aika oli juuri 2.9.
Nyt tuli kyllä paniikinpoikanen heti plussan jälkeen. Tuntui siltä etten mitenkään pysy järjissäni varhaisultraan asti ja tuskin sen jälkeenkään. Nyt paniikki on alkanut onneksi tasaantua ja odotan varhaisultraa aika rauhallisin mielin. Kävi miten kävi, niin eipä nyt voi kuin odotella. Testit on tummempia kuin keskenmenneessä raskaudessa ja se on tuonut toivoa.
Oletko sinä löytänyt luottoa tähän uuteen raskauteen?
 
Minulla oli alkuun tosi kova ahdistus ja pelko ja mietin, että menen varhaisultraan heti kun pystyn. Miehen kanssa juteltiin asiasta ja yhteisymmärryksessä todettiin, että mennään varhaisultraan vasta neuvolaa edeltävänä päivänä. Neuvolaan en pysty menemään tietämättä, onko vatsassa silloin kaikki ok ja tiedän itseni, että jos menisin aiemmin, ehtisin jo ahdistua moneen kertaan siitä, onko raskaus mennyt kesken. Nyt yritän siis jaksaa päivä kerrallaan ja ottaa rauhallisesti, ajattelen, että ehdin fiilistellä raskautta sitten toisella kolmanneksellakin vielä, vaikka tää alku jäis ns väliin.
 
Minulla oli alkuun tosi kova ahdistus ja pelko ja mietin, että menen varhaisultraan heti kun pystyn. Miehen kanssa juteltiin asiasta ja yhteisymmärryksessä todettiin, että mennään varhaisultraan vasta neuvolaa edeltävänä päivänä. Neuvolaan en pysty menemään tietämättä, onko vatsassa silloin kaikki ok ja tiedän itseni, että jos menisin aiemmin, ehtisin jo ahdistua moneen kertaan siitä, onko raskaus mennyt kesken. Nyt yritän siis jaksaa päivä kerrallaan ja ottaa rauhallisesti, ajattelen, että ehdin fiilistellä raskautta sitten toisella kolmanneksellakin vielä, vaikka tää alku jäis ns väliin.

Minä olen miettinyt jopa että kävisi kahdessa varhaisultrassa ennen julkisen puolen nt-ultraa :smiley-ashamed008
 
Minä olen miettinyt jopa että kävisi kahdessa varhaisultrassa ennen julkisen puolen nt-ultraa :smiley-ashamed008

Minä itse asiassa mietin tätä samaa. Hoitaja sanoi tänään, että käyn tuolloin reilun parin viikon päästä ja katsotaan silloin otetaanko toinen kerta myös. Toivon sitä toista kertaa, mutta jos sitä ei saa tuota kautta niin ehkä voisi käydä yksityisellä.
 
Minä itse asiassa mietin tätä samaa. Hoitaja sanoi tänään, että käyn tuolloin reilun parin viikon päästä ja katsotaan silloin otetaanko toinen kerta myös. Toivon sitä toista kertaa, mutta jos sitä ei saa tuota kautta niin ehkä voisi käydä yksityisellä.

Joo, mulla noi molemmat olisi yksityisellä.. Mutta kaipa sen rahan mielellään laittaa tuohon, jos sillä saa mielenrauhaa! Nyt ei vielä ole rahapulaakaan kun on vielä töissä :grin
 
Joo, mä kävin siis edellisessä raskaudessa kahdesti ennen nt:tä ja sen vuoksi en nyt halua. Kävin 6+1, ehdin nähdä sykkeen ja innostua raskaudesta, mut sitten 8+1 todettiin kkm. Nyt haluaisin käydä mahdollisimman myöhään, jotta olisi paremmat mahdollisuudet, jos kaikki ok.
 
Mä kävin viime raskaudessa kahdesti. Rv 6 ja sitten rv 8+1 uudelleen koska oli ollut vuotoa.
 
Joo, mulla noi molemmat olisi yksityisellä.. Mutta kaipa sen rahan mielellään laittaa tuohon, jos sillä saa mielenrauhaa! Nyt ei vielä ole rahapulaakaan kun on vielä töissä :grin

No kyllä, itse ainakin laittaisin :grin meillä tuolla polilla ainakin tuo yksi ultra, kun lääkkellinen kierto oli mistä tärppäsi niin tarjoavat automaattisesti varhaisultraa.
 
Multa poistettiin kierukka elokuussa ja siitä samantein, kun antoi luvan tulla niin olinkin raskaana. Suunnitteilla oli jo kesäkuussa milloin aloin tankata foolihappoa:angelic:
 
Joskus keväällä tai alkukesästä päätettiin, että tulee jos on tullakseen. Vieläkin oon hieman ihmeissäni, jos tämä nyt näin nopeasti onnistui. Mies vasta hämmästynyt olikin. Beaming Face With Smiling Eyes
 
5kk yritettiin ihan luomukeinoin ennen kuin eka tärppäsi, se kesti 7vko ja päättyi km, seuraava sai alkunsa taas ihan peruskeinoin yksien kuukautisten jälkeen kmstä.
 
Kuukautisten aikaan ilman ehkäisyä sai alkunsa meidän raskaus. Pääsi todella yllättämään. Silti minulle oli heti selvää, että jos sieltä joku noin itsepäisesti aikoo tänne tulla uhmaten kaikkia todennäköisyyksiä niin tervetuloa.
 
Meillä on luomuraskaus, joka sai alkunsa ekasta kierrosta. Aivan kuten esikoinenkin. Synnytyksen jälkeen kuukautiset palasi säännöllisinä noin 7 kk paikkeilla, lopetin viimeisetkin imetyksenrippeet pari kuukautta ennen kuin tulin uudelleen raskaaksi. Kumpaakaan ei edeltänyt hormoniehkäisy.
 
Takaisin
Top