Winny
Oman äänensä löytänyt
Kierukan jälkeen sain kp 84 varmaankin plussan. Se oli pitkä kierto :angelic:
Toivoa siis on, kiitos :angelic:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kierukan jälkeen sain kp 84 varmaankin plussan. Se oli pitkä kierto :angelic:
Joo, r-testit näyttää negaa.
Selvästi näkyy! varovaiset onnittelutPp7 ja näyttää livenä ainakin vahvemmalta viiva, ei enää pelkkä harmaa väriltään. Voihan jännitys!
View attachment 105577
Hei täällä on täysin sama ajoitus. Imetän myös eikä mulla ole kunnon kuukautisia vielä tullutkaan. Olin bongaavinani oviksen ja 5pv sen jälkeen olen vuotanut erikoisesti. Esikoisen alkuraskaudessa oli vuotoja.. mielestäni ovilaatio oli 20.8 ja nyt odottelen, että viitsin testin tehdä. Olimme aktiivisia miehen kanssa silloin. Mutta kierrosta ei tosiaan mitään hajua.Hei pitkästä aikaa! Täällä kierto sekaisin 11/20 synnytyksen jälkeen. Nyt on menossa kp 34.
tein pregcheckin liuskan ja näkyy tuollainen valkoinen viiva. Nega? Ovistesti näytti plussaa..
Minulla on siis tullut vasta kahdet kuukautiset (epäsäännöllisesti) synnytyksen jälkeen. Imetän, ja hirveä vauvakuume.
Mun mielestä haamuviiva :)" class="bbCodeImage wysiwygImage" alt="" unselectable="on" />
Tuommoinen viiva pregcheckissä, kuukautisten alkuun 2 päivää.. viiva tuli heti näkyviin ja näkyy luonnossa paremmin.. voisiko olla vain viivanpaikka ?
" class="bbCodeImage wysiwygImage" alt="" unselectable="on" />
Tuommoinen viiva pregcheckissä, kuukautisten alkuun 2 päivää.. viiva tuli heti näkyviin ja näkyy luonnossa paremmin.. voisiko olla vain viivanpaikka ?
Katsoin ihan samaa. Toivottavasti toki on oikea viiva, koska aina ne on parempia uutisia mutta on todella hämärässä kohtaa Viivanpaikka näkyy valkosena tuossa värikertymän oikealla puolella.Omaan silmään näyttää värikertymältä viivan jälkeen. Toi kohta kun ei ole enää mielestäni siinä missä viivan pitäis olla.
Onneksi olkoon !!Päivitystä, dpo11 tänään ja testaillut dpo8 alkaen pelkkää negaa. Ei MITÄÄN oireita missään vaiheessa. Tänä aamuna tuli CB plussa testiin yllättäen haamu noin 30s kohdalla ja tein sitten rfsun kaveriksi johon myös haamu. Varmistus digillä :angelic:
Kiertopäivät huitelee jo 88. Vaikea uskoa tätä!
Onneksi olkoon !!
No tässä on viiva oikeassa kohdassa ja ihan selvä viiva onkin :angelic: nyt isosti tarrasukkia sinulle!" class="bbCodeImage wysiwygImage" alt="" unselectable="on" />
Tässä tämänpäiväinen... eilinen oli aamupissistä, tämän päiväinen n.3 tunnin pidätyksellä... onko mitään muutosta ?
Päivitystä, dpo11 tänään ja testaillut dpo8 alkaen pelkkää negaa. Ei MITÄÄN oireita missään vaiheessa. Tänä aamuna tuli CB plussa testiin yllättäen haamu noin 30s kohdalla ja tein sitten rfsun kaveriksi johon myös haamu. Varmistus digillä :angelic:
Kiertopäivät huitelee jo 88. Vaikea uskoa tätä!
Tässä tämänpäiväinen... eilinen oli aamupissistä, tämän päiväinen n.3 tunnin pidätyksellä... onko mitään muutosta ?
Näissä on aina jonkinmoiset viivat vaikka tulos olisikin negatiivinen.View attachment 105960
Heippa kaikki,
Täällä piinapäivät meneillään, kp 31/30, sunnuntaina testailin ovistestiä kun ei ollut siihen hätään raskaustestiä ja siihen pamahti vahva hymynaama.
Tänään kokeilin clearblue digiä ja sieltähän tuli ei raskaana.. mutta hölmönä avasin testin ja kysyisinkin onko kellään kokemusta tällaisista viivoista?