Huhtikuisten plussatestien kuvia

Oletko malttanut olla testaamatta uudelleen? :) :love017

Tänä aamuna testasin sydän pamppaillen. Ei ollut vahvistunut. Päinvastoin, negalta näytti tämän aamuinen testi, en saanut oikein edes mielikuvitusviivaa siihen. En ymmärrä yhtään. On ollut niin varma olo raskaudesta. Ei oo ollenkaan sellainen olo, kuin normaalisti ennen menkkoja. Rinnat ei ole kipeytyneet yhtään, vaikka aina joka kierrossa ne kipeytyy ihan kosketusaroiksi viikko ennen kuukautisia. Lisäksi vv todella runsasta. Noh, ylihuomenna pitäis vuodon alkaa. Normi kierroissa tässä vaiheessa olisi tiputtelukin alkanut ennen varsinaista vuotoa, nyt ei ole sitäkään.
 
En ole vähään aikaan testaillut niin jotenkin kauheasti jännitti tehdä testi. Sain liuskasta leffaviivat niin uskalsin uittaa digin myös. Nyt vain varhaisultraa odottelemaan :love7
 

Liitteet

  • D5467971-4A78-449F-891C-669A0BDF145E.jpeg
    D5467971-4A78-449F-891C-669A0BDF145E.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 32
Tänä aamuna testasin sydän pamppaillen. Ei ollut vahvistunut. Päinvastoin, negalta näytti tämän aamuinen testi, en saanut oikein edes mielikuvitusviivaa siihen. En ymmärrä yhtään. On ollut niin varma olo raskaudesta. Ei oo ollenkaan sellainen olo, kuin normaalisti ennen menkkoja. Rinnat ei ole kipeytyneet yhtään, vaikka aina joka kierrossa ne kipeytyy ihan kosketusaroiksi viikko ennen kuukautisia. Lisäksi vv todella runsasta. Noh, ylihuomenna pitäis vuodon alkaa. Normi kierroissa tässä vaiheessa olisi tiputtelukin alkanut ennen varsinaista vuotoa, nyt ei ole sitäkään.

Voi ei. :sorry: Olen todella pahoillani.

Niin kauan on toivoa, kun vuoto ei ala.
Toivottavasti ovulaatio olisi ollut vähän myöhemmin ja vielä plussaksi muuttuisi. :Heartred
 
:angelic::angelic::angelic::angelic:
Voi ei. :sorry: Olen todella pahoillani.

Niin kauan on toivoa, kun vuoto ei ala.
Toivottavasti ovulaatio olisi ollut vähän myöhemmin ja vielä plussaksi muuttuisi. :Heartred

Niin.❤️ Saa nähdä. Luulen, että oli kemiallinen tällä kertaa, mutta ei tässä hätää. Harmittaa tietenkin, jos tässä kierrossa ei tärpännytkään, mutta kyllä se vauva sieltä vielä tulee, kun aika on oikea.❤️ En nyt vielä poistu täältä foorumilta ennen kuin peli on tämän kierron osalta selvä.
 
:angelic::angelic::angelic::angelic:

Niin.❤️ Saa nähdä. Luulen, että oli kemiallinen tällä kertaa, mutta ei tässä hätää. Harmittaa tietenkin, jos tässä kierrossa ei tärpännytkään, mutta kyllä se vauva sieltä vielä tulee, kun aika on oikea.❤️ En nyt vielä poistu täältä foorumilta ennen kuin peli on tämän kierron osalta selvä.

Joo ei kannata poistua! :happy:
Tää on ihan paras paikka. Tukea, tietoa ja vertaistukea saa kuumeilijoiden puolella sekä täällä odottajien puolella. :Heartred

Ja varmasti tulee! :binkybaby :Heartred
 
Nyt ehkä rv4+1. Hcg 399.. Viivat vahvistuu. :rolleyes: Toivottavasti perjantaina on toi arvo tuplaantunut.

Päivitetty uusin testi. Kohta alkaa oleen yhtä vahvat viivat :cat: Jännitän niin huomista verikoetta. :sorry:
 

Liitteet

  • 20210812_093933.jpg
    20210812_093933.jpg
    734.4 KB · Katsottu: 28
Muokattu viimeksi:
Joo ei kannata poistua! :happy:
Tää on ihan paras paikka. Tukea, tietoa ja vertaistukea saa kuumeilijoiden puolella sekä täällä odottajien puolella. :Heartred

Ja varmasti tulee! :binkybaby :Heartred

Niin siinä kävi, ettei meille tulekaan huhtikuista.:happy118 Tsemppiä teille kaikille plussanneille!❤️ Minä siirryn tuonne kuumeilijoihin.:love017
 
Tänään sain vihdoin haettua sen digin :grin
Verikoetuloksista ei ole kuulunut vielä.

Dpo15
IMG_20210812_080747.jpg

IMG_20210812_112633.jpg
 
Koska oot verikokeilla käynyt? Mun tuli ne omakantaan jo parissa tunnissa.
Tänään aamulla. Kävin pienemmässä yksityisessä firmassa, joten niiden pitää kiikuttaa näyte jonnekin ensin etc :grin mä en saa seurantaa julkisen puolelta vaan tää kuuluu hoitoihin omakustanteisena. Tänään ne kyllä piti tulla, mut riippuu siitä mihin aikaan ne ehti sen näytteen toimittaa eteenpäin, eli voi mennä huomiseenkin.
 
Tänään aamulla. Kävin pienemmässä yksityisessä firmassa, joten niiden pitää kiikuttaa näyte jonnekin ensin etc :grin mä en saa seurantaa julkisen puolelta vaan tää kuuluu hoitoihin omakustanteisena. Tänään ne kyllä piti tulla, mut riippuu siitä mihin aikaan ne ehti sen näytteen toimittaa eteenpäin, eli voi mennä huomiseenkin.


Aaa okei :sorry: No mut ei varmaan ole syytä huoleen kun viivat tummuu ja digi näyttää hyviä viikkoja :cat:
 
Tässä mun testit. Tikku on 4+1 dpo 14. ClearBlue 4+5 dpo 18. Ens viikolla meinasin tehdä vielä tikun, että saan ’leffaviivat’ ja ehkä tuhlata digiin, jotta sais sen 3+
 

Liitteet

  • 8C63C561-F657-4A7A-BE92-E84181F3644C.jpeg
    8C63C561-F657-4A7A-BE92-E84181F3644C.jpeg
    476 KB · Katsottu: 19
  • F3FAE7C5-18C7-452D-B887-AD848FD2424A.jpeg
    F3FAE7C5-18C7-452D-B887-AD848FD2424A.jpeg
    727.3 KB · Katsottu: 19
Takaisin
Top