Plussa vai ei?

Täällä pönttö meni testaamaan rfsu liuskalla ku ainoat mitä oli lähikaupassa... Muulloin ollu kyllä täysin valkoisia ilman vääriä viivoja tms. Mut nyt tuli toinen haaleaa haaleempi viiva, on kyllä ihan vaaleenpunanen vaikka kuvassa näyttää muulle.. jännittää sikana.. aamulla teen tommosen ja haen toisen merkkisen koska himotestaaja..
Ja tiedän et nää voi antaa hurjiakin vääriä plussia ja haamuja mut silti oli pakko ostaa:sick009
Jos se tosta tummuu ni sit luotan kyllä.

Liitteet

• IMG_20210806_211028.jpg
    IMG_20210806_211028.jpg
    2.1 MB · Katsottu: 354
Löysin vielä PC:n 25 vahvuisilla testeillä oman huhti-toukokuisen plussakiertoni testit omasta tammikuisten ryhmästäni, alin on dpo 9 ja ylin dpo 15. Kuvassa testit kuivuneita pl.dpo 15 ja tuo dpo 9 oli sellainen haamu, että sen oikeastaan näki vain livenä :pompus: Itse näen jos nyt kuvaa katson, dpo 10 testissä jotain, dpo 12 on jo selvä plussa. En muista, oliko dpo 11 vai 12 eka testi, mitä miehelle näytin kun hän ei olisi haamuja ymmärtänyt :laughing014 Sanoin kyllä jo dpo9, että nyt oli fiilis että tärppi on käynyt :hug003 Meillä siis hoitomuotoinen raskaus, niin tiesin tarkkailla oireita sekä testailla ennen virallista testipäivää :smiley-angelic006

Liitteet

• Screenshot_20210806-231528_Brave.jpg
    Screenshot_20210806-231528_Brave.jpg
    146 KB · Katsottu: 303
No tämmönen aamu sitte.. menin WC, tadaa ruskeeta vuotoa tulee ihan tosi reilusti pyyhkiessä.. eli sieltä ne menkat varmasti alkaa ihan ajallaan.. perkele...
En ees testiä kehdannut tehä..

Muoks. Nyt vuotaa jo vertakin..

Muokattu viimeksi:
Tarkotus oli tänään mennä hääpäivän kunniaksi kylpylään ja hotelliin yöks.. uiminen ainakin nyt jää..

Nyt ei voi puhua enää viivanpaikasta :love7

Ihan uskomatonta, tuijotettiin miehen kanssa tota ihan silmät suurina ja onnellisina :sad010:Heartred ainakin jotain yrittää tapahtua :smiley-angelic001
Dpo10 ja aamu-pc
IMG_20210807_074958.jpg

Nyt isosti vauvaliimaa teille!! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001 Oispa oispa oispa nyt vahva tyyppi kiinnittynyt ja kunnolla! :excited001:excited001
Digi?
Kiitos, toivotaan toivotaan :Heartred Mulla ei oo digiä täällä enkä nyt vkl pääse hakemaankaan. Mut oon varustautunut muutamalla suht luotettavalla testillä, kuten pc puikot ja liuskat ja pari apteekin omaa (ei herkkää) testiä. Jos niissä vahvistuu niin ehkä alkuviikosta haen digin :nailbiting:

No tämmönen aamu sitte.. menin WC, tadaa ruskeeta vuotoa tulee ihan tosi reilusti pyyhkiessä.. eli sieltä ne menkat varmasti alkaa ihan ajallaan.. perkele...
En ees testiä kehdannut tehä..

Muoks. Nyt vuotaa jo vertakin..
Oli kyllä hurja tuo rfsu liuskan viiva, jos oli vaan testille tyypillinen huijausviiva :wideyed:

Chard:
No ei todella oo enää mikään viivanpaikka, vaan selvä plussa! Ihanaa, onneaaaa!!! :love017 Hitto näistä plussista itselläkin aina oikein vatsanpohjasta ottaa, aina se on niin ihmeellistä ja ihanaa kun jollain tärppää :angel1

Dpo11, 6dp5dt ( :grin )
Pc ja apteekin oma :Heartred
IMG_20210808_083120.jpg

Nyt mä lopetan tähän ketjuun spämmäämisen, kiitos kaikille varovaisista onnitteluista :sad010:smiley-angelic003:Heartred

Täällä pönttö meni testaamaan rfsu liuskalla ku ainoat mitä oli lähikaupassa... Muulloin ollu kyllä täysin valkoisia ilman vääriä viivoja tms. Mut nyt tuli toinen haaleaa haaleempi viiva, on kyllä ihan vaaleenpunanen vaikka kuvassa näyttää muulle.. jännittää sikana.. aamulla teen tommosen ja haen toisen merkkisen koska himotestaaja..
Ja tiedän et nää voi antaa hurjiakin vääriä plussia ja haamuja mut silti oli pakko ostaa:sick009
Mitä sulle kuuluu?
Onko vuoto runsastunut?

Onkos kukaan testailemassa lähipäivinä? :) Miten tänne saa lisättyä kuvia, kun aijaa.com ei pelitä?

Kun kirjoitat viestiä, niin vastauksen lähettämispainikkeen oikealla puolella mulla on ainakin ”Lataa tiedosto” -painike :)
Siitä kun painaa, niin mulla ainakin tulee vaihtoehdoksi kameran rulla, josta voi valita kuvan. Kun se on liitetty, näkyy liite tän kirjoitusruudukon alla! Saikohan tästä selvää? :)

Nita*
et ole ainoa ”pönttö” :facepalm::playful:
Tein kuten sinä. Ja sain myös plussan,mutta tsadaa en luota enää näihin plussiin. Ihmeelliseksi mennyt mun luottotestini. Ennen ei antanut (~v.2018) milloinkaan mulle vääriä plussia tai haamuja. Nykyisin :finger: tuntuu tuolle kun saa siihen plussan ei voi olla ikinä varma onko se plussa…:inpain:
Ja myös minä olen himotestailija! Vauvakuume liiankin kova kun ikää jo 38v.

Onkos kukaan testailemassa lähipäivinä? :) Miten tänne saa lisättyä kuvia, kun aijaa.com ei pelitä?
Ei muuten toimikaan. Kuvan saa ladattua tänne tuosta allaolevasta Lataa tiedosto-napista. Sitä painat niin aukeaa Kohta valitse tiedosto-ja sitten aukeaa kuvagalleria. Valitset kuvan ja siinä se…lyhyesti. Voit valita haluatko pikkukuvan vai ison kuvan.

Muokattu viimeksi:
Takaisin