Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
RFSUn puikko. Siihen saan mä ilmeisesti viivaa ovulaatiostakin,palstalaisten mukaan. Onpa outoa.Mikä testi tää on? Viivalta näyttää, mutta vähän epäselvä vielä
Onnea ja tsemppiä ajatukseen tottumiseen!
Mulla tuo sama testi oli 3+6 tämmöinen. Oli paljon vahvempi viiva kuin esim. Pregcheckillä samaan aikaan tehtynä.
View attachment 103984

:bag:Mun kokemuksen mukaan on vahvempi viiva toisesta aamupissasta. Joten hyvinkin voi vaikuttaa :)Eilen pelkäsin positiivista testiä, nyt pelkään sitä ettei tää mun silmiin oo vahvistunut eilisestä :D onko tää normaalia? Vaikuttaako se, että viimeksi testasin tokasta aamupissasta ja nyt ekasta?
Okei, tää oli ny tokasta pissasta ja on selkeesti vahvistunut. Jätän tämän nyt vikaks kuvaks tänne palstalle!
Paljon plussaonnea teille kaikille![]()
Noo, opiskelen ja asutaan vuokralla vielä. Valmistun kyllä tän vuoden puolella, joten ihan suht hyvin tää nyt ajottuis. Omasta talosta haaveillaan josko semmosen ostais ensivuoden aikana. Mies tahtois yrittää perheenlisäystä vasta ensivuonna kun on mahdollisesti talo ja mullakin vakityö. Mutta tilanne kuitenkin ihan hyvä, pääasia että ehdin valmistumaan
Teen uuden testin nyt tänään, katsotaan onko vahvistunut!
Näkkyykö mittään? Dpo 11-13 menossa![]()

Kyllä tuossa yläkuvassa mä näen punertavan haamun. Vahvistumista viivalle.Näkkyykö mittään? Dpo 11-13 menossa![]()
Heippsan!
Täällä on nyt kp 14 tänään ja ovulaatiotestien pitäisi tänään kolahtaa postiluukusta. Toivotaan. On ollut talletteluja tiheään,kp 10,ja eilen KP 13 (peräti 3*). Ovulaation oireita esim.kipuja, ei ole vielä ollut. Juhannusvauvaa siis yritämme ja toivon todella että nyt tärppää. Jännää ja mukavaa. Raitista Jussia myös muille!

Voi ei,luulin että on normaali postinjakopäivä. Jos sitten vaan ilman testejä yriteltävä juu. Vähän nyt kyllä surkuttaaValitettavasti postia ei taideta tänään jakaa, kun on pyhä.
Mutta hienoa, että on talleteltu.
Hyvää ja rakkauden täyteistä juhannusta teille!
…Kaupoista kun ei saa täällä mistään ovulaatiotestejä,ei edes apteekista. Höh.
:bag:Auttakaa avutonta! Meikäläisellä alkionsiirron jälkeen testit haamuilleet enemmän ja vähemmän. Välillä negaa kunnolla ja sitten taas tulee viivaa. Nyt eilen virallisena testipäivänä tein rfsu herkän johon tuli selvä viiva. View attachment 104107
tänään aamulla tein onestepin testin johon piirtyi hentoinen viiva. Tein perus digin jossa raskaana tai ei raskaana tulos. Avasin testin ja siellä selvä viiva. Voiko näitä tulkita mitenkään vai onko vaan toive ajattelua..View attachment 104108
Mun mielestä digissä näkyy aina toinen viiva vaikkei raskaana olisikaan. Jos sulle tehty alkion siirto niin eikös testipäivänä pitäs digillä näkyä raskaana jos on?
View attachment 104113
pitäisi. Sehän tässä omituista onkin kun testit haamuilee ja nyt tuli taas vahvempi viiva mitä aamulla..View attachment 104112