IVF/ICSI-HOIDOT 2021

Tsemppiä piinapäiviin Lumotar ja elo! Ja kahden viikon päästä sit plussat:happy::wink

Täällä virallinen testipäivä tänään 2.Pas siirrosta, varmasta nega olosta huolimatta toinen viiva tuli testiin. Menkkamaista juilimista ollut melkeinpä päivittäin siirrosta asti, niin aattelin että ei varmasti oo tärpännyt. Eipä näitä näköjään voi tietää:angelic: verikokeessa kävin aamupäivällä, tulos tulee huomenna. Edellinen kemiallinen kolkuttelee takaraivossa, mutta päivä kerrallaan:Heartred
 
Tsemppiä piinapäiviin Lumotar ja elo! Ja kahden viikon päästä sit plussat:happy::wink

Täällä virallinen testipäivä tänään 2.Pas siirrosta, varmasta nega olosta huolimatta toinen viiva tuli testiin. Menkkamaista juilimista ollut melkeinpä päivittäin siirrosta asti, niin aattelin että ei varmasti oo tärpännyt. Eipä näitä näköjään voi tietää:angelic: verikokeessa kävin aamupäivällä, tulos tulee huomenna. Edellinen kemiallinen kolkuttelee takaraivossa, mutta päivä kerrallaan:Heartred
Onnea!
:cheers :blob7 :cheers
 
Hei! Käytiin tänään klinikalla toisessa varhaisultrassa (llääkärin suosituksesta, koska on ikää) ja siellä oli kaikki hyvin :happy:
Koko oli viikkoihin nähden sopiva juuri päivälleen. Saatin näkyviin selkäranka, kädet ja vähän toista jalkaa. Kovasti liikuskeli siellä, mikä on tietysti hyvä juttu. Nyt voi olla hieman rauhallisemmin mielin. Tämä toinen ultra oli siis 9 + 0 ja tänä torstaina on eka neuvola!

Te, jotka tuskailette pienten saaliiden kanssa niin yksi ystäväni meni hoitoihin 40-vuotiaana ja muutaman tuloksettoman inssin jälkeen hänelle tehtiin IVF-hoito. Ultrassa näkyi neljä ja lopulta saatiin kerättyä vain yksi ja siitä yhdestä on nyt 3,5-vuotias tyttö. Että ei se tosiaan tarvitse kuin sen yhden onnistuakseen.

Kiitän teitä kaikkia ja toivotan onnea matkallenne :Heartred

Uskaltaudun nyt päivittämään meidät tuonne plussanneiden listaan ja jättäydyn taka-alalle.

:greet025

Kissankäpälä
 
No niin, punktiosta täälläkin selvitty! :grin Eli tänään oli punktio, saaliina kuitenkin kuusi munasolua, en voi uskoa! :wideyed: Eli oli niitä pari ilmestynyt lisää sitten perjantain. Meni vähän ohi niissä lääkehuuruissa, että kuinka monta follia tyhjennettiin, mutta ei ilmeisesti kovin montaa yli kuutta, kun ei niitä montaa ollutkaan. Niin sikäli oli positiivinen yllätys, kun niinkin monta munasolua löytyi.

Punktio oli minusta helppo, ei koskenut, mutta punktion jälkeen tuli menkkakipumaista kipua ja alaselkää koski. Itse asiassa vieläkin tuntuu mahassa aika mojovasti. :confused:
Perjantaille varasivat jo alkionsiirtoon ajan vaikka en edes uskallla sinne asti miettiä. Huomenna ilmeisesti selviää, onko yhtään hedelmöittynyt. :nailbiting:

Täytyy kyllä sanoa, että henkilökunta Tilkassa oli aivan erityisen ihania ja empaattisia! :happy:

Onnittelut hyviä uutisia saaneille ja kaikille tsemppiä! :smiley-angelic003 Ite yritän pysyä järissäni huomiseen. :smiley-angelic006
 
Tänään alkoi vuoto hyytyminen kera. Viikkoja 5+5. Ultraan asti ei päästy. Osaako joku sanoa koska tays ssa alkaa kesäsulku? Mietin tässä ehditäänkö enään siirtoon kun varmaan välikierto on nyt pakollinen..
 
Tänään alkoi vuoto hyytyminen kera. Viikkoja 5+5. Ultraan asti ei päästy. Osaako joku sanoa koska tays ssa alkaa kesäsulku? Mietin tässä ehditäänkö enään siirtoon kun varmaan välikierto on nyt pakollinen..
 
En tiedä ootko julkisella vai yksityisellä mutta melko monella polilla julkisella infektioverikokeet on voimassa 3kk. Mekin jouduttiin uusimaan, ensin käytiin keväällä mut aloitus siirtyi ja sit syksyllä uusiksi.

Julkisella ollaan, ja joku tuolla jo myöhemmin kommentoikin, että ekan hoidon jälkeen ne olisivat pidemmän aikaa voimassa :happy:
 
Onpas täällä ollut hyviä punktiouutisia, ja ihana kuulla että Martta teillä oli ehtinyt lisää munasoluja peliin mukaan :happy: Nyt kannattaa tosiaankin ottaa rauhallisesti, itsekin kävelin kaksinkerroin pari päivää punktion jälkeen (tai ainakin sen saman päivän, aika näemmä kultaa muistoja :joyful: ) PAS-piinailijoille myös tsemppiä piinapäiviin! Ja Jukkapalmulle onnea toisesta viivasta, nyt vaan paljon tarrasukkia matkaan!

Sofialle halaus :Heartred
 
Täytyy kyllä sanoa, että mä vihaan tuota Synarelaa. Tai siis mun toinen sierain ei oikein ole yhteistyökykyinen, hitto kun tuntuu että sinne se annos aina menee ihan ministi, kun taas toiseen ihan oppikirjamaisesti. Luulen, että se on joku rakenteellinen juttu. Kuukautiset onneksi tulivat, muutaman päivän myöhässä. Loppuviikosta nähdään, miten on Synarela tehonnut. Kamalaa kun sitä alkoi jo miettiä, mitä jos se ei olisikaan tehonnut..onkohan pitkässä kaavassa mitään muuta jarrulääkettä, kuin tuo nenäsuihke..melkein mielummin pistäisin päivittäin jokun piikin, kuin stressaisin tuon suihkeen kanssa. Toisaalta, viime hoidossa se toimitti virkansa. Nyt tosin ei ole ollut hikikohtauksia, ja viime kerralla mulla vatsa suorastaan lististyi, nyt on turvonnut. Ja välillä oli unettomia öitä. Että kaipa ne oireetkin tosissaan voi sitten vaihdella :whacky011
 
Sofialle pahoittelut ja voimia! :Heartred

Kiitos tsempeistä! Taas omanapaa, oli tullut tieto omapolulle hedelmöittyneistä, niitä oli 4! :hello2En voi uskoa!!! Yksi pieni välietappi voitto taas, nyt vaan kun edes yksi jaksaisi jatkaa perjantaihin asti ja siirtoon! Voi kumpa.. :happy7

Minullakin Vilja oli sama juttu Synarelan kanssa, että toiseen sieraimeen ei tuntunut ikinä menevän kunnolla se suihkaus, toiseen aina hyvin, en tiedä mistä johtui.. :sex

Nyt on vatsakipu helpottanut, kävellessä enää tuntuu inhottavalta ja joutuu vähän kumarassa köpöttelemään. laughing7
 
Aivan mahtava uutinen Martta82 :hello2 pidän peukkuja pystyssä että jaksavat jatkaa jakautumista ja että tuoresiirron lisäksi saisit jonkun myös pakkaseen.

Minullekin oli omapolkuun tullut päivitys: 9 munasolusta kaikki 9 oli kypsiä ja niistä 7 hedelmöittyi!!! En voi uskoa tätä tuuria, olen niin onnellinen! Nyt vaan toivon että mahdollisimman moni jaksaa viisipäiväiseksi asti kehittyä ja saadaan monta alkiota pakkaseen. Vielä ei ole merkkejä hyperstimulaatiosta mutta tarkkailen vointia, olo on ollut hyvä. En ole tarvinnut särkylääkkeitä ja selkä suorassa on voinut kävellä. Pikkasen turvotusta mutta ei niin paha kuin viimeksi.Tämä toinen IVF lyhyellä kaavalla on ollut niin positiivinen ja hyvä kokemus ekaan pitkään kaavaan verrattuna, kuin yö ja päivä.

Vilja minun kokemukseni Synarelan kanssa oli että suihkeen käyttö ei ollut vaikea eikä herännyt epäilystä toimiiko. Mutta Synarela aiheutti todella paljon ikäviä oireita, mielenterveys ja fyysinen terveys oli koetuksella. Todella kiva kuulla ettei sinulla tällä kertaa ole paljon oireita.


Sofia2016m todella paljon tsemppiä, niin ikävä kuulla ettei raskaus kantanut pidemmälle :Heartred Toivon että toipuminen sujuu hyvin ja pääsette pian uuteen yritykseen.
 
Martta82 ja Pupsis, loistavia uutisia!! Martta82, minulla oli tismalleen sama saldo (6 munista imaistiin, joisa 4 hedelmöittyi) :) Nyt vaan vielä lepoa ja nestettä!

Olen itse jälkikäteen epäillyt, että olisi pitänyt paremmin malttaa levätä ja tosiaan juoda sitä vettä vielä pari päivää punktion jälkeenkin (eikä vain edellisenä ja samana päivänä..), mutta oli jostain syystä hirveä kiire todistaa itselle, että eihän tämä nyt missään tuntunut ja että normielämä jatkukoon :wacky:

Sofia2016m:lle pahoittelut :sad001
 
Takaisin
Top