Nt-ultra

Hieno kuulla, että kaikki hyvin! Itse joudun odottelemaan vielä reilun viikon... Jännittää. :)
 
Tänne voi kirjoitella NT-ultran kuulumisia tänne avoimellekin puolelle! Muutama on ainaki salaisella olijoista jo käynyt, itse kävin eilen ja kaikki näytti olevan hyvin ja turvotus tosi vähäistä :happy: mites muilla?

Voi mite hienoo!! :) aika monella on tällä viikolla ultra. Jännää! Onko Carlasta kuulunu?
 
Mä kans Carlan kuulumisia odottelen. Toivottavasti saadaan muitakin hyviä kuulumisia tänne, paljonhan on porukkaa jotka ei (ainakaan vielä) ole salaisella :)
 
Ne on kyllä pitkiä päiviä odotella! Ite viimeiset päivät ennen ultraa siivosin hulluna ja touhusin päivät niin että aika kului ja oli varmasti illalla väsynyt että tuli uni.. :joyful:
 
Me käytiin tänään ekassa ultrassa :smiley-bounce013 Oli hurjan jännittävä ja tunteikas käynti. Yllättävää oli nähdä, miten aktiivinen kaveri siellä kasvaa! Kuperkeikkaa hän heitti, nyrkkiä pui ja potkiskeli tosissaan. Tähän asti kun on nähnyt vaan staattisia mustavalkokuvia palstoilla... Kaikki kuitenkin hyvin, niskaturvotus tosi vähäistä ja sydän jumputti niin kuin pitääkin. Nyt tää tilanne vasta itsellekin alkaa konkretisoitumaan, että joku on oikeasti mukana menossa! Ihan huikeeta! LA aikaistui hieman, nyt menossa 12+6. Ihanaa jakaa tää teidän kaikkien kanssasisarien kanssa:cool05
 
Meillä vielä kuukausi NT ultraan :sorry:

Seulan labrat olis nyt hetimmiten viikoilla 10-11, ultraus vasta 13+3... Aiemmin ei ollut vapaita aikoja. Kai tää kaikkien puitteiden mukaan menee, odottavan aika on kyllä pitkä :nailbiting:
 
Anteeks mä jotenkin unohdin tän foorumin yhtäkkiä kun nt-ultrassa oli kaikki hyvin :happy::happy::happy:
Siellä potkutteli ja venytteli 7,4cm pötkylä, ja ultran videosta sisko bongaili jalkojen välistä heiluvia eli oliskohan minu haave pojasta totta :grin
Niskanturvotus oli viitteissä 1,4cm vaikkakin parimilliä paksumpi kuin monilla muilla ja LA muutettiin 30.9, mikä on vähän hassua kun meillähän oli alkionsiirto niin eihän se voi muuttua o_O mutta jos siellä on niin potra poika tulossa, että on nyt jo isompi :hilarious:
Huojennus oli kyllä suuri ja päästiin kertomaan suvulle suunnitellusti. Seulojen tuloksia ei kylläkään ole tullu vieläkään mihinkään..
 
Anteeks mä jotenkin unohdin tän foorumin yhtäkkiä kun nt-ultrassa oli kaikki hyvin :happy::happy::happy:
Siellä potkutteli ja venytteli 7,4cm pötkylä, ja ultran videosta sisko bongaili jalkojen välistä heiluvia eli oliskohan minu haave pojasta totta :grin
Niskanturvotus oli viitteissä 1,4cm vaikkakin parimilliä paksumpi kuin monilla muilla ja LA muutettiin 30.9, mikä on vähän hassua kun meillähän oli alkionsiirto niin eihän se voi muuttua o_O mutta jos siellä on niin potra poika tulossa, että on nyt jo isompi :hilarious:
Huojennus oli kyllä suuri ja päästiin kertomaan suvulle suunnitellusti. Seulojen tuloksia ei kylläkään ole tullu vieläkään mihinkään..

Vähän jo kaipailinkin sun kuulumisia, ihanaa että kaikki hyvin! Aivan ymmärrettävää ettei aina oo foorumi ekana mielessä :joyful:
 
Meillä oli tänään nt-ultra ja kaikki oli tosi hyvin :happy: vastasi vähän pienempää joten la siirtyi 17.10. Niskaturvotus 0,85mm.
 
Takaisin
Top