Painon nousu

Mulla ei oo noussu vielä, nyt 9+3. Vatta kyl pömpöttää mut kävin aamulla puntarilla ni suht samaa se näyttää..
 
Paino on tippunut kolmisen kiloa johtuen pahoinvoinnista ja pienentyneistä annoksista.

Vatsa jo vähän pömpöttää että housut hiukan painaa paikoitellen.
 
Mulla on tullut pari kiloa, ja maha on jo valtava suhteessa viikkoihin (12+1), mutta on kyllä ihan vaan turvotusta... Kohtu tuntuu juuri ja juuri häpyluun yläpuolella, että tää valtava pallomaha ei tosiaankaan ole vielä vauvamaha. Oon syönyt aika lailla kaikkea kun ei ole sen kummempia inhotuksia tullut, ja nälkä on koko ajan niin ei ihme että heti alkoi nousta. Ennen raskautta oli painoindeksin mukaan sellaiset 6-8 kg ylimääräistä, niin toivoisin ettei ihan hillittömästi nyt nousisi.
 
Mulla ei vielä ole noussut paino, tänään 9+1. Tuntuu kyllä, että olisin jatkuvasti syömässä jotain, mutta ehkä sitten tulee kuitenkin syötyä pienempiä annoksia. Pahoinvointia ei juurikaan ole ollut. Kyllä niitä kiloja sitten pian alkaa varmasti kertyä ihan riittävästi... Alavatsa on jonkin verran pyöristynyt ja housut kiristää sen verran, että melkein pitäisi jo mamma housut kaivaa esille.
 
Paino on laskenu pari kiloa. Kaikki housut meinaa puristaa. Tänään laitoin housut kiinni ponnarilla, että ois mukavampi olla. :dance008
 
Mulla on noussut pari kiloa. Nyt 8+4. Se pari kiloa tuli heti ekoilla raskausviikolla samalla kun alkoi järkyttävä turvotus. Mun maha on ällöttävän pehmeä löllö pömppis ja farkut ei mene jalkaan enää :yuck: Mulla on ylimääräisiä kiloja ennestään, mutta ne on kertyneet peppuun ja reisiin. Mahaa mulla ei oo ennen ollut. Nyt kaikki neste haluaa tulla tohon alavatsalle.

Mulla oli ennen raskauttakin niin, että lihon helposti ja esim viikonloppuna syöty pitsa ja karkkipussi nostattavat painoa heti noin 3kg muutamaksi päiväksi. Siksi pelottaa kuinka valtavasti kerään painoa raskauden aikana! :nailbiting:

Oon yrittänyt pitää kohtuutta herkuista ja viikolla pyrin syömään noin 1800kcal päivässä. Silti tuo 2kg tuli pysyäkseen o_O
 
Täällä paino on laskenut pari kiloa. Maha kyllä pömpöttää ja housut ei enää mahdu päälle. Mun tavoite on muutenkin, ettei raskausaikana paino nousisi kun noin 5-8kg :happy:
 
Pari kiloa noussut paino (rv12+) ja turvotusta riittää. Luulen, että ulkomuodosta voisi jo joku tarkkasilmäinen arvatakin raskauden. Selkeästi aiemmin vatsa tullut esiin kuin edellisissä raskauksissa, vaikka paino on lähes samalla tasolla.
 
Raskaus alkoi het joulun jälkeen, joten vaikea sanoa mikä johtuu raskaudesta ja mikä oli joulukiloja Ei kyllä kovin paljon ole paino noussut, 1-2 kiloa, viikkoja nyt 13+4.

Välillä jo luulin, että vaaka on epäkunnossa, kun se näytti aina samaa lukemaa, vaikka tuntui, että syön koko ajan jotain. Oli pakko myös siirtyä käyttämään jo äitiyshousuja, kun tavalliset tuntui pahalta, vaikka mahtuivatkin vielä joten kuten päälle. Olen kyllä ihmetellyt miten maha voikin ajoittain pullottaa niin paljon, vaikka vauva on vielä niin pieni..
 
Välillä jo luulin, että vaaka on epäkunnossa, kun se näytti aina samaa lukemaa, vaikka tuntui, että syön koko ajan jotain. Oli pakko myös siirtyä käyttämään jo äitiyshousuja, kun tavalliset tuntui pahalta, vaikka mahtuivatkin vielä joten kuten päälle. Olen kyllä ihmetellyt miten maha voikin ajoittain pullottaa niin paljon, vaikka vauva on vielä niin pieni..

ihan sama.. välissä vois kuvitella et oisin paaaaaljo pidemmällä..
Nyt 14+1 ja 1kg noussu paino, vaikka tuntuu et syön koko ajan.
 
Mulla välissä paino oli +3kg ekasta neuvolasta, mutta oli järkyttävää turvotusta. Sukista jäi mm painaumat, mitä ei normisti tee. Nyt tuntuu että turvotus vähän laskenut ja eilen kävinkin vaa'alla, niin paino oli laskenut 2kg. Eli tämän hetken saldo +1kg ja tänään 14+5.
 
Tänään 15+1, viime neuvolassa paino oli laskenut eli raskautumisen jälkeen tullut vain 700g. Mies yks päivä totesi että oot taas laihtunut. Mutta nyt pahoinvointi ohi ja ruoka alkanut maistua, luulen että seuraavassa neuvolassa on tullut jo painoa..
 
Laihduin alkuraskaudessa pari kiloa pahoinvoinnin takia. Nyt lääkärineuvolassa paino oli noussut siihen mitä ennen raskautta. Ruoka maistuu täälläkin, vähän liiankin hyvin :grin Huomaa kotona lähes eristyksissä ollessa syövänsä useammin, kun ei ole muutakaan tekemistä. :wacky:
 
Mulla on tullu painoa joulusta jo 6kg :sorry: etovaa oloa edelleen ja joudun syömään jatkuvasti, että olo olisi edes vähän siedettävämpi. Käyn kyllä joka päivä lenkillä, mutta ei näköjään riitä pitämään painoa kurissa..
 
Mulla paino tippunut 4 kiloa ja tänää oli taas vähän tippunut. Toisaalta mulla on varaa tippua ja ehkä nyt syön normaalikokoisia tai jopa pienempiä annoksia kuin ennen raskautta :woot:
 
Täällä on nyt n 5kg paino miinuksella. Jossain kohtaa tippui paino reippaasti ja nyt on ruvennut tasaantumaan. Esikoisen kanssa kävi samoin, mutta silloin paino tippui vain kolmisen kiloa alkuun.
 
Takaisin
Top