Äitiysvaatteet

En ole käyttänyt farkkuja sitten edellisen raskauden (2019) joten tuskin tarvii ostaa mamma farkkuja. Aiemmin ostin kyllä ja tykkäsin niistä.
 
Parit legginsit h&m:ltä kävin ostamassa. Farkkujaki kokeilin, mut oli pohkeiden kohdalta liian pienet. Jotain tilasin lisäksi just Bebesiltä, niitä odotellessa. Mut jospa ilmat pian lämpenisi niin ei tartte ostaa niin paljoa
 
Kevättakki mietityttää, että se ei taida enää mahtua, kun ilmat tästä vähän lämpenee.. ei hotsittais yhtään ostaa uutta takkia, mutta kaisse on pakko, jos meinaa ulkoilla :confused:

Takki auki ja paksumpi huivi eteen? Jos sillä menisi sitten, kun ei enää yllä kiinni.
 
Itku ja parku tulee kyllä housujen kanssa :banghead:kolmas iso tilaus jo kokeiltu läpi, yhdet ihan ok farkut ja kotihousut/jumppahousut sieltä sain. Sentään ne! Ihmeellisiä kokoja, kun S on usein ihan mini ja M-kokoon taas hukkuu. Zalandolta ja H&M tilaillut. Kesää odotellessa, niin saa käyttää vaan mekkoja, pääsee helpolla!
 
Rintaliivit alkavat loppua ja pohdin kuinka pitkään viitsisi kitkutella ettei jatkuvasti tarvitsisi ostaa uusia. Ilmeisesti viimeinen "kasvupyrähdys" tulee hieman ennen synnytystä, mutta kasvavatkohan vielä kovasti ennen sitä vai olisiko nyt hyvä aika investoida :confused: kunnon arvuuttelua koko ajan tämä raskaana oleminen :grin
 
Tukivyötä mietin, mutta hintoja katselin että satkun saisi siihenkin menemään. Huhhuh. Kannattaako? Kokemuksia?
 
Rintaliivit alkavat loppua ja pohdin kuinka pitkään viitsisi kitkutella ettei jatkuvasti tarvitsisi ostaa uusia. Ilmeisesti viimeinen "kasvupyrähdys" tulee hieman ennen synnytystä, mutta kasvavatkohan vielä kovasti ennen sitä vai olisiko nyt hyvä aika investoida :confused: kunnon arvuuttelua koko ajan tämä raskaana oleminen :grin

Tähän ei ole oikeaa vastausta. Mulla ei rinnat ole koskaan juurikaan kasvaneet edes synnytyksen jälkeen merkittävästi. Nyt jopa tuntuvat pienemmiltä kuin aiemmin, tiedä sitten, onko rasvaa lähtenyt vai mitä, mutta liiveissä on tyhjää :confused005
 
Tukivyötä mietin, mutta hintoja katselin että satkun saisi siihenkin menemään. Huhhuh. Kannattaako? Kokemuksia?

Mulla auttanut edellisissä, sain kylläkin terveyskeskuksen välinelainaamosta lainaan. Kuopuksen kohdalla olivat kyllä todella nihkeitä sen kanssa ja taisin saada sen neuvotteluilla vain kahdeksi kuukaudeksi ja jouduin palauttamaan noin kuukausi ennen synnytystä. Kuulemma lainaavat vain kuukaudeksi, jonka jälkeen voi ostaa itselleen sitten oman. Nyt jos liitoskivut yltyvät pahoiksi, hommaan suosiolla ihan oman.
 
Tukivyötä mietin, mutta hintoja katselin että satkun saisi siihenkin menemään. Huhhuh. Kannattaako? Kokemuksia?

Mulla on nyt käytössä viime raskauden aikana ostamani vyö, maksoi muistaakseni about 40€ (Jollyroomista tilattu). On ollut hyvä, mutta ei sitä koko ajan jaksa pitää. Varsinkaan kesällä kun on kuuma. :smiley-ashamed004 Itsellä on kaiken lisäksi ollut suht helppo löytää sopiva koko kun vatsa on ollut niin iso... :hilarious:
 
Rintaliivit alkavat loppua ja pohdin kuinka pitkään viitsisi kitkutella ettei jatkuvasti tarvitsisi ostaa uusia. Ilmeisesti viimeinen "kasvupyrähdys" tulee hieman ennen synnytystä, mutta kasvavatkohan vielä kovasti ennen sitä vai olisiko nyt hyvä aika investoida :confused: kunnon arvuuttelua koko ajan tämä raskaana oleminen :grin

Itse ostin kaarettomia imetysrintaliivejä hyvissä ajoin viime raskauden aikana ja uusia taas nyt ehkä kuukausi sitten. Jos ottaa sellaset että ympärysmitassa on piiikkasen kasvuvaraa ja kuppikoko on nyt ok on mennyt hyvin mulle synnytyksen jälkeenkin. Tämähän on tosin jokaiselle eri ja kaikilla kasvaa rinnat eri tahtiin. Itsellä ne tekee kasvuspurtin aina alkuraskaudesta ja siihen se sitten jääkin. :grin
 
Rintaliivit alkavat loppua ja pohdin kuinka pitkään viitsisi kitkutella ettei jatkuvasti tarvitsisi ostaa uusia. Ilmeisesti viimeinen "kasvupyrähdys" tulee hieman ennen synnytystä, mutta kasvavatkohan vielä kovasti ennen sitä vai olisiko nyt hyvä aika investoida :confused: kunnon arvuuttelua koko ajan tämä raskaana oleminen :grin

Mulla kasvoi alkuraskaudessa heti pari kokoa. Kirjaimellisesti räjähtivät käsiin:woot: Nyt on ollut ”suvantovaihe”, mutta tiedän että synnytyksen jälkeen räjähtävät uudestaan sen pari kokoa:hilarious:
 
Nyt saa varmaankin kaikki äitiysvaatteet laittaa jo eteenpäin. Esikoisen odotuksen jälkeen säästin ne ja niitä käytin tässäkin raskaudessa. Lapsiluku taitaa meillä olla täysi, joten äitiysvaatteista olisi hyvä luopua. Ja jotenkin se tuntuu ihan hyvälle. Mulla on nyt kaksi ihanaa lasta enkä voisi enempää toivoakaan. :Heavy Black Heart:

Lastenvaatteet täytyy käydä myös ajatuksella läpi ja tällä kertaa tosiaan sillä tavalla, että kaikki ne vaatteet lähtee kiertoon, joita en lapsilleni muistoksi halua säilyttää. Ja esikoisen jäljiltä niitä vaatteita on paljon tallessa... Esikoinen on tyttö ja elokuinen poika, jotenn... nyt saa samaan aikaan samankokoisia vaatteita eri sävymaailmassa viedä kirpparille. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Takaisin
Top