Raskaaksi 2019

Ärsyttävää, hoitaja oli puhelimessa silleen et ihan täynnä mut tungetaan sut nyt tohon klo 11.30 ja miehen piti heti lähteä polille :nailbiting: toivoin et oisin töissä edes klo 12 asti..nyt kerkeisin takaski mut ehkä meen kotiin lepää :hilarious:

Ärsyttävää, hoitaja oli puhelimessa silleen et ihan täynnä mut tungetaan sut nyt tohon klo 11.30 ja miehen piti heti lähteä polille :nailbiting: toivoin et oisin töissä edes klo 12 asti..nyt kerkeisin takaski mut ehkä meen kotiin lepää :hilarious:

Noi äkkinäiset lähdöt polille on kyllä rasittavaa.. Mut onneks saitte ajan! Ja täähän on viiminen käynti teillä:wink:Heartred

Jannn, tärpionnea!!!
:sign17:sign19:sign19:sign17:cheers

(Tuossa se munasolu kavereita oottaa, ja simpoilla kova kilpa, kuka ekana perillä!)

Saako siitä saikkua, jis haluaa?

Mulla pitäis ens viikon lopussa alkaa menkat, sit tablettia huiviin ja ultraa:dance011
Laskeskelin että menee siirto varmaan pääsiäisen jälkeen, jos ei nyt tuu mitään ylläreitä:angelic:
Ja jann tsemppiä inssiin! Tuu kertoo sit speksit:Heartred

Noniin melkein samassa mennään :angelic: muistatko oliko sulla mikä kp siirto kun lääkkeellinen kierto? Mietin just että ehditäänköhän mulle siirtää ennen pääsiäistä :bookworm:

Ja kiitos kaikille :)
Ei ole sofialla ja jukalla pitkä aika siirtoihin!

Otan loppupäivän palkattomaksi :) onneksi töissä ei paha tilanne tänään! Oon melkein varma että munat irtosi eilen :oops: kun oli kovat kivut..
Toivottavasti eivät kuitenkaan irronneet! Eihän se niiden kipujen aikana välttämättä tapahdu.

Joo, kotiin huilaamaan vaan, oot sen ansainnut! :)

Otan loppupäivän palkattomaksi :) onneksi töissä ei paha tilanne tänään! Oon melkein varma että munat irtosi eilen :oops: kun oli kovat kivut..
Onnea inssiin! Jospa ne munat eivät vielä irronneet. Minä olen käsittänyt, että ovulaatio itsessään ei aiheuta kipua. Kasvavat munarakkulat voivat kipuilla ja keltarauhanen myös.

Minä olen pitkästä aikaa taas testaillut ovulaatiota. Ihan näinä päivinä pitäisi olla. Toivottavasti ei vielä tänään tule plussaa testiin ettei siirtopäivä osu sunnuntaille.:smiley-angelic001 Flo ennustaa ovulaation perjantaille, mutta se ei näiden kaikkien lääkekiertojen jälkeen ole ehkä kaikkein luotettavin.

Outoa vaan kun eilen kovat kivut ja tänään ei oikein mitään o_O no kohta se nähdään..

Noniin melkein samassa mennään :angelic: muistatko oliko sulla mikä kp siirto kun lääkkeellinen kierto? Mietin just että ehditäänköhän mulle siirtää ennen pääsiäistä :bookworm:

Katoin et kp10 ollut ultra, ja kp16 sitten siirto. Jos nyt menis suht samalla kaavalla niin kp17 olis pääsiäispyhien jälkeen heti tiistai. Mut tiiän et nyt kun yritän tälleen ennakoida, niin tuleekin joku megapitkä kierto tästä:salut

Ei ollut karannut, mutta isoin oikealla oli jo 25mm..onkohan se sit liikaa ja huono... Ehdin jo googlettaa että noin iso voi olla ylikypsä ja viallinen..
Sitten oli tämän lisäksi yksi 14mm oikealla ja vasemmalla 2 x 11mm..
Ja limakalvo vasta 6.9mm :sorry: ei ole suuret odotukset mut katsotaan. Jännä, että luget alkaa vasta sunnuntaina o_O eli dpo4 :woot: eikö pitäis viim dpo3 alkaa... Lääkäri laski että "neljän päivän päästä", luulikohan että nyt on torstai :hilarious: vai olenko itse nyt sekaisin. Tärppikierrossa alotin jo dpo2, silloin julkinen sanoi varmaan vahingossa yhden päivän liian aikaisin.
Nyt yksityisellä oli se ero julkiseen, että tuolla piti/sai maata muutama minuutti paikoillaan ennen ylösnousua.
Miehen tulos sentään oli erinomainen :)

Ei ollut karannut, mutta isoin oikealla oli jo 25mm..onkohan se sit liikaa ja huono... Ehdin jo googlettaa että noin iso voi olla ylikypsä ja viallinen..
Ja limakalvo vasta 6.9mm :sorry: ei ole suuret odotukset mut katsotaan. Jännä, että luget alkaa vasta sunnuntaina o_O eli dpo4 :woot: eikö pitäis viim dpo3 alkaa... Lääkäri laski että "neljän päivän päästä", luulikohan että nyt on torstai :hilarious: vai olenko itse nyt sekaisin. Tärppikierrossa alotin jo dpo2, silloin julkinen sanoi varmaan vahingossa yhden päivän liian aikaisin.
Nyt yksityisellä oli se ero julkiseen, että tuolla piti/sai maata muutama minuutti paikoillaan ennen ylösnousua.

Oliko sulla irroituspiikkiä nyt ollenkaan? Voihan se olla ettei noi pienimmät ehkä enää tuu tähän kiertoon, mutta jos tulis niin on se nyt markkinat jos ei mikään hedelmöittyisi. Pidän peukkuja:thumright

No luulis että se sitten kohta puhkeaa! En usko että se on mitenkään "huono" vaikka on ton kokoinen. Mulla oli kans kkm jälkeen tosi isoja muniksia just 25mm irtoamaisillaan :)

Takaisin