Raskaaksi 2020

niin se vaan taitaa olla että pitää palata tänne. tonne 2021 kuumeilijoihin en kyllä ainakaan heti jaksa mennä. täällä on niin paljon parempi henki :Heartred olo on jo fyysisesti parempi, säryt ja jomot on hellittäneet mutta vuotaa edelleen. raskausolo on kokonaan hävinnyt, en usko että sinne olisi mitään jäänyt. soittelen tänään neuvolaan ja katsotaan sitten tämä vuoto loppuun ja miten eteenpäin.

päivän kerrallaan pystyy ajattelemaan mutta yrityksen jatkaminen tuntuu just nyt liian pahalta. kai se siitä taas kääntyy kun aika kuluu... mut niin vilpittömästi kun sitä ehti iloita muutaman päivän. ajatella että ehkei tarvitakaan hoitoja ja kaikki kääntyy hyväksi.
Voi move murunen :Heartbigred Tiedän mitä käyt läpi, just noin kävi meillekkin et ehdittiin just iloita kun kaikki testit ehti näyttää positiivista ja polille ilmoitettiin ja eka neuvola varattiin ja sit se meni kesken.
Sä saat kyllä surra just niin pitkään ku susta tuntuu siltä, voimia :Heartbigred

niin se vaan taitaa olla että pitää palata tänne. tonne 2021 kuumeilijoihin en kyllä ainakaan heti jaksa mennä. täällä on niin paljon parempi henki :Heartred olo on jo fyysisesti parempi, säryt ja jomot on hellittäneet mutta vuotaa edelleen. raskausolo on kokonaan hävinnyt, en usko että sinne olisi mitään jäänyt. soittelen tänään neuvolaan ja katsotaan sitten tämä vuoto loppuun ja miten eteenpäin.

päivän kerrallaan pystyy ajattelemaan mutta yrityksen jatkaminen tuntuu just nyt liian pahalta. kai se siitä taas kääntyy kun aika kuluu... mut niin vilpittömästi kun sitä ehti iloita muutaman päivän. ajatella että ehkei tarvitakaan hoitoja ja kaikki kääntyy hyväksi.

Olen niin pahoillani, tuntuu kamalan epäreilulta :sorry::Heartred

Toivotaan että se ottais nyt sellasen piikin ja humpsahtais tummaksi huomiselle! Sekä siellä että täällä!
Mä en oo vielä testannut, mutta tekis kyllä kieltämättä mieli napata yksi testitikku ja dipata :hilarious: Oisko tosi pahasti väärin mennä vähän kuumeisena inssiin jos tiedän sen johtuvan rautainfuusiosta eikä se oo koronaa, jos en vaan kertois sinne että oon vähän kuumeessa. Nojoo. Olis se väärin. Hyi.

Siis mikset testaa? Eiks pitäis :) testaat ainakin myöhemmin? Oliks niin et ke fuusio etkä ke voi mennä myös inssiin? Pitäiskö siirtää fuusiota? Tai kysyä että saatko fuusion jälkeen tulla vaikka nostaisi kuumeen? Jos sata varmaa että fuusiosta ni ei se kovin väärin ois :angelic: mulle käy myös ke saada plussa :) koska meen samana päivänä sit inssiin kun plussa tulee

Siis mikset testaa? Eiks pitäis :) testaat ainakin myöhemmin? Oliks niin et ke fuusio etkä ke voi mennä myös inssiin? Pitäiskö siirtää fuusiota? Tai kysyä että saatko fuusion jälkeen tulla vaikka nostaisi kuumeen? Jos sata varmaa että fuusiosta ni ei se kovin väärin ois :angelic: mulle käy myös ke saada plussa :) koska meen samana päivänä sit inssiin kun plussa tulee

Mä testaan siis aina klo 13-14 koska aamuisin mulla ei oikein tikkuihin tuu mitään. En tiiä onko se sit liian väkevä virtsa vai mikä mut mä en oo koskaan saanu aamutesteillä positiivista, polilta sitten ohjeistettiin että testaa vasta klo 13 aikaisintaan.:confused005

Infuusiotakaan en nyt haluaisi siirtää koska mulla alkaa olla niin huono olo tän raudanpuutteen vuoksi ja haluan saada sen vaan pois alta. Infuusio on keskiviikkona, mutta kyllä mä uskoakseni voisin ihan hyvin keskiviikkona käydä vielä inssissäkin jos huomenna plussaa. Eikä se kuume mikään 100% varma ole, mulla ekasta infuusiosta ei noussut kuumetta, tokassa nousi. Eli tää on nyt tämmöistä arpapeliä koko viikon osalta.
Mulla inssi on plussauksesta seuraava, eli jos ei huomenna tuu plussaa niin se on paska nakki, keskivikkona plussatessa ois inssi torstaina, jos ei plussaa niin torstaille ultra ja irrotuspiikki jolloin inssi perjantaina, sit jos nostaa kuumeen niin en voi torstaina mennä ultraan jolloin en myöskään saa perjantaina inssiä. On tää vaikeeta. :smiley-ashamed004:wtf: Noh, eikai tässä auta kuin seurata tätä tilannetta, mihin tää kehittyy ja olla sit tarvittaessa polille yhteydessä.

Olen pahoillani! Paljon voimia ja lämmin halaus ❤️

Voi move88, toi on niin epäreilua :sad010 voimia ja päivä kerrallaan eteenpäin :Heartpink on se niin väärin et annetaan toivoa ja viedään samassa hetkessä se pois :sorry:

Oviksen metsästäjille extratsemppitoivotukset, kumpa ne ovisplussat tulis ajallaan kaikille :):smiley-angelic001

Täällä kp3 enkä oikeen tiedä mitä ajatella. Menkkojen alkaessa olin jo suunnilleen varaamassa aikaa klinikalle, nyt taas tuntuu ettei musta ole taas siihen rumbaan :smiley-angry017

kiitos kaikille :Heartred ette tiedäkään miten paljon lohdun sanat tässä vaiheessa merkkaa. vaikkei ne poista surua ja ikävää, niin se ettei ole yksin on tärkeintä. onhan toki tuo mies, mutta oma surunsa silläkin on tän asian kanssa.

neuvolasta sanoivat, että raskaustestillä vaan tsekkaus parin viikon päästä, että hormonitasot on palautuneet, ei muuta näin aikaisesta km:sta. @jannn kyseli myös hoidoista, tosiaan ensikäynnillä ja tutkimuksissa on käyty, soitin nyt sit myös klinikalle, mistä sanoivat että halutessaan voi tulla jälkitarkastukseen aikasintaan viikko vuodon loppumisesta. varasin nyt sinne ajan, niin voi sit jutella muutenkin tarkemmin jatkosta. tutkimuksista alkukierron hormonimittaus vielä on tekemättä, ja munanjohdinten aukioloon oli myös lähete, tosin en tiedä tarviiko sitä nyt kun todistetusti raskaus voi alkaa. insseillä oli tarkoitus aloittaa kun tutkimustulokset on kaikki saatu, eli sitä kohti varmaan sitten, kunhan tästä toivutaan ensin...

Onpa tympeetä ettei sulle annettu verikokeella testausta! Hyvä on kuitenkin tuo että klinikalle sait ajan jälkitarkastukseen, niin ehkä se vähän sit korjaa tota verikoetta!

kiitos kaikille :Heartred ette tiedäkään miten paljon lohdun sanat tässä vaiheessa merkkaa. vaikkei ne poista surua ja ikävää, niin se ettei ole yksin on tärkeintä. onhan toki tuo mies, mutta oma surunsa silläkin on tän asian kanssa.

neuvolasta sanoivat, että raskaustestillä vaan tsekkaus parin viikon päästä, että hormonitasot on palautuneet, ei muuta näin aikaisesta km:sta. @jannn kyseli myös hoidoista, tosiaan ensikäynnillä ja tutkimuksissa on käyty, soitin nyt sit myös klinikalle, mistä sanoivat että halutessaan voi tulla jälkitarkastukseen aikasintaan viikko vuodon loppumisesta. varasin nyt sinne ajan, niin voi sit jutella muutenkin tarkemmin jatkosta. tutkimuksista alkukierron hormonimittaus vielä on tekemättä, ja munanjohdinten aukioloon oli myös lähete, tosin en tiedä tarviiko sitä nyt kun todistetusti raskaus voi alkaa. insseillä oli tarkoitus aloittaa kun tutkimustulokset on kaikki saatu, eli sitä kohti varmaan sitten, kunhan tästä toivutaan ensin...

:Heartbigred

Voimia Move88, mä oon pahoillani :Heartred
On nuo keskenmenot missä vaiheessa tahansa niin epäreiluja ja surullisia tapahtumia. :sorry: Harmittaa vietävästi sun puolesta. Onneksi kuitenkin teillä ne hoidot suunnitteilla, se varmasti tuo vähän lohtua, kun tietää ettei tarvitse täysin ilman apuja yksinään kamppailla näiden asioiden äärellä.
Nyt vaan hetki ja päivä kerrallaan :Heartred

Movelle kaikki virtuaaliset tsempit jotka voi vaan antaa! :Heartred

Täällä alkoi flon mukaan siniset päivät eli hedelmälliset päivät. Mies oli innoissaan kun ehdotin talletteluja kun nyt ollut vähän kuivempi kausi :happy:. Luomutärppiin toivo on mennyt täysin mutta jos tämmöistä lempeää yritystä kuitenkin. Viime viikolla aika ankea fiilis koko viikon, mutta heräsin tänään hyvällä tuulella. Jos siis miettii näitä mielialan muutoksia. :angelic: Vaikutusta voi toki olla myös perjantaina alkavalla talvilomalla.

ihanaa naistenpäivää myös kaikille :happy:

Kp 28 ja mieli on kuin löysässä hirressä olisi. Aamukahvit tuli lupaavasti kyllä ylös, mutta raskauteen en jaksa enää uskoa mahan oltua eilen sekaisin. Ilman tiputtelua (ja perheen onneksi pms-kiukkua) kuitenkin näin isoille kiertopäiville, joten ehkä meillä on vielä toivoa :)

Elea miten maltat olla testaamatta?:rolleyes:

Äsken tein taas ovistestin ja se on paljon haaleampi kuin aamuinen :shifty: ja eiliset..ääh mitä tämä nyt on..toiv pärähtää silti plussaksi pian..:shifty::shy:
Miltä Noaidin testi näytti?

Tsempit Movelle täältäkin.. :Heartred en voi ees kuvitella, miltä sinusta tuntuu :sad010:sad010

ON:
Täälä pamahti postiluukusta lappuset ensikäynnille hoitoohin toukokuun puoleen väliin eli tän jälkeen ois vielä 2 kiertoa ennen sinne menoa :angelic:
Täälä tallettelut alkanut ja mieskin on normaalia enemmän mukana :joyful: ei varmaan haluais joutua antaan näytettä :hilarious:
Ovistesti vahvistuu kivasti ja veikkaan plussaa ke/to-akselille :dance008

Nyt vaan seksiä ja yrityksen iloa myös muille :love022:love022

Kun on tarpeeksi monta kertaa saanut haalean haamun tai plussan ja tuo ilo viety heti pois, oppii olemaan hätäilemättä. Mun mielelle vaan on helpompi, kun ei tiedä varmuutta. Nytkin kaikista mulle perinteisistä raskausoireista huolimatta vuoto saapui epänormaalin järkkyjen kramppien saattelemana. Ehkä se limakalvo vaan ei sitten taaskaan ollut riittävän hyvä pitääkseen kiinni, mutta ainakin keho toimi paremmin kuin moneen kiertoon.

Voimia Move88. Teille olisi niin suonut pysyvän plussan. Harmittaa teidän puolesta.

Mä odottelin eilen oviskipuja, mutta ei niitä kuulunut. Heräsin sitten aamuyöstä tuttuihin juilintoihin. Eli vasta tänään sitten dpo0.

Äsken tein taas ovistestin ja se on paljon haaleampi kuin aamuinen :shifty: ja eiliset..ääh mitä tämä nyt on..toiv pärähtää silti plussaksi pian..:shifty::shy:
Miltä Noaidin testi näytti?
Sofin testi oli vaaleampi kuin eilen! :eek: mut cb oli tummempi, ei kuitenkaan vielä lähelläkään plussaa.

Tsempit Movelle täältäkin.. :Heartred en voi ees kuvitella, miltä sinusta tuntuu :sad010:sad010

ON:
Täälä pamahti postiluukusta lappuset ensikäynnille hoitoohin toukokuun puoleen väliin eli tän jälkeen ois vielä 2 kiertoa ennen sinne menoa :angelic:
Täälä tallettelut alkanut ja mieskin on normaalia enemmän mukana :joyful: ei varmaan haluais joutua antaan näytettä :hilarious:
Ovistesti vahvistuu kivasti ja veikkaan plussaa ke/to-akselille :dance008

Nyt vaan seksiä ja yrityksen iloa myös muille :love022:love022

Kauanko teillä meni kutsuun aikaan?
Jotenkin murteesta ajattelisin, et oot samoilla huudeilla mun kanssa, niin sillä kysyn. Meidän lähete lähti eteenpäin kaks viikkoa sitten :rolleyes:

Sofin testi oli vaaleampi kuin eilen! :eek: mut cb oli tummempi, ei kuitenkaan vielä lähelläkään plussaa.

Kuulostaa jälleen tutulta :grin vaikka mulla se aamuinen oli vähän tummempi kuin nyt päivällä. Pliispliis plussataan nyt nopee...

Aika villiä :joyful: sais nyt huomenna plussata!

En usko että plussaan huomenna..yllättävän vähän oireitakaan. Joo limaa jonkin verran mut kuvittelin et enemmän tuntuisi jo munasarjoissa. Vähän on jomotellut pitkin päivää. Tänään vika piikki mahaan. Oispa ultra ollut tänään :rolleyes: ei tiiä yhtään paljonko munat kasvanut perjantaista.. pitäis olla jo n.16mm vähintään..

Takaisin