Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Tässä aamun tulos.
Mä kyllä ajattelinkin että ihme on jos plussa tulee kun dpo11 oli täys nega. No se ainakin on hyvä juttu että tuhru loistaa poissaolollaan. Ja toivonkin et menkat alkais huomenna.
20210228_084422.jpg
 
Heippa. Saako liittyä seuraan, vaikka täällä ei vielä yritetä? Ajattelin kuitenkin ilmiantaa itseni, että luen tätä ketjua ja kuumeilua on. :joyful: Meillä on pojat 4/16 ja 5/20, toiveissa olisi saada kolmonen alulle joko tämän vuoden lopulla tai sitten ensi vuonna, riippuen vähän tästä koronatilanteesta sekä omasta työ/opiskelutilanteestani. Jos jatkan opintoja syksyllä, todennäköisesti voidaan aloittaa yrittäminen aiemmin, mutta jos menenkin töihin, on varmaankin sitten edessä se, ettei ainakaan tänä vuonna vielä yritetä raskautta. Ensimmäinen poitsu antoi odottaa itseään 8kk (hänellä kylläkin eri isä) ja tämä toinen napsahti heti kerrasta. Viimeksi, kun alettiin toivoa sitä ekaa yhteistä lasta, sanoin miehelle että varmaan tässä monta kuukautta vielä menee, otetaan ehkäisy nyt vaan jo pois. Niin sitten tehtiin ja olinkin jo raskaana alle kk kierukan poistosta. :wacky: Eipä näistä voi koskaan tietää miten menee...
Mutta tosiaan toivon muille plussatuulia ja seurailen viestejänne odotellen itse, milloin päästään aloittamaan! Nyt on puhuttu että aikaisintaan 10/21 voitais miettiä kierukan poistoa.
 
Mikä tilanne siellä? :nailbiting:
Ei näy vieläkään menkkoja ja tän aamun testi nega. Nyt on jo dpo15, tää ei oo mulle yhtään tyypillistä. Ei ole edes semmosia jomoja että olis menkat alkamassa. Turhauttaa, tulis ne menkat vaan jossei kerta plussaa tuu.:sad001
 
Ei näy vieläkään menkkoja ja tän aamun testi nega. Nyt on jo dpo15, tää ei oo mulle yhtään tyypillistä. Ei ole edes semmosia jomoja että olis menkat alkamassa. Turhauttaa, tulis ne menkat vaan jossei kerta plussaa tuu.:sad001

No voi hitsi. Huomenna alkaa molemmilla, peukut pystyssä! Mä tein eilen viel pc:llä negan ja nyt vaan toivon ettei toi kiinnittymisyritys kauheasti venyttäisi.. Letrot aion ottaa, tää vahvisti sitä tunnetta että kyllä mä toivoisin saavani sen yhden vauvan vielä.

Tervetuloa Ginger!
 
No voi hitsi. Huomenna alkaa molemmilla, peukut pystyssä! Mä tein eilen viel pc:llä negan ja nyt vaan toivon ettei toi kiinnittymisyritys kauheasti venyttäisi.. Letrot aion ottaa, tää vahvisti sitä tunnetta että kyllä mä toivoisin saavani sen yhden vauvan vielä.

Tervetuloa Ginger!
Ens kierrosta sitten jouluvauvat.:santa
 
Mä en kestä miten nopeesti aika menee. Huhtikuun kierrosta la menee taas tammikuulle. Kyl vähän vituttaa kun sen la:n piti olla 1/2021 ja pian se menis jo 1/2022. :arghh:
 
Minä palailen tänne tauon jälkeen :rolleyes:
Yritys tosiaan lopetettiin kokonaan ja aloin napsia pillereitä. Ainakin varmistui, että kyllä mä sen kolmannen haluan.
Mies ei ihan samaa mieltä ole asiasta, mutta ei ole myöskään puhunut, että ei halua. Joten toivoa on! :grin
Eilen ilmoitin lopettavani itselleni sopimattomat pillerit (enkä suinkaan vähiten vauvakuumeen vuoksi) ja ehkäisyn olevan hänen vastuullaan tästä eteenpäin. Saas nähdä!

Lueskelen teidän kuulumiset illemmalla ajan kanssa :)
 
Tervetuloa takaisin Oreo! Toivotaan, että mies ei vaivaudu ehkäisyyn. Mulla oli tuossa kanssa vaihe kun en ollut ihan varma, että onko kolmas lapsi sittenkään järkevää ja olin jättämässä tähän kiertoon letrot tauolle. Viime kierrossa oli sit kuitenkin joku kiinnittymisyritys ja testit haamuili hetken. Mä huomasin, että kyllä se toive vauvasta on vielä vahvana ja pettymys oli suuri kun testit ei vahvistuneet. Eli nyt kp 10 ja huomenna taas folliultra an. Voi olla vähän aikaista, mutta ens viikon alussa työkuviot eivät taivu gynekäyntiin niin tällä mennään.
 
Tervetuloa takaisin Oreo! Toivotaan, että mies ei vaivaudu ehkäisyyn. Mulla oli tuossa kanssa vaihe kun en ollut ihan varma, että onko kolmas lapsi sittenkään järkevää ja olin jättämässä tähän kiertoon letrot tauolle. Viime kierrossa oli sit kuitenkin joku kiinnittymisyritys ja testit haamuili hetken. Mä huomasin, että kyllä se toive vauvasta on vielä vahvana ja pettymys oli suuri kun testit ei vahvistuneet. Eli nyt kp 10 ja huomenna taas folliultra an. Voi olla vähän aikaista, mutta ens viikon alussa työkuviot eivät taivu gynekäyntiin niin tällä mennään.
Tsemppiä ultraan.:)

Mäkin toisaalta haluaisin ultraan. Toisaalta taas en kun en tiedä kumpi on huonompi. Se että tiedän jo oviksen aikaan ettei toivoa plussasta ole (jos siis folli vasemmalla) vai se että se pettymys tulee vasta kun menkat alkaa. Jos tiedän et folli on vasemmalla niin jään sit vaan odottamaan sitä seuraavaa ovista. Menkkojen alkaessa ei tarvi odottaa kun se pari viikkoa.

Sekava selitys, en tiä aukesko mun pointti.:grin
 
Tsemppiä ultraan.:)

Mäkin toisaalta haluaisin ultraan. Toisaalta taas en kun en tiedä kumpi on huonompi. Se että tiedän jo oviksen aikaan ettei toivoa plussasta ole (jos siis folli vasemmalla) vai se että se pettymys tulee vasta kun menkat alkaa. Jos tiedän et folli on vasemmalla niin jään sit vaan odottamaan sitä seuraavaa ovista. Menkkojen alkaessa ei tarvi odottaa kun se pari viikkoa.

Sekava selitys, en tiä aukesko mun pointti.:grin

Luulen ymmärtäväni. Tavallaan tieto lisää tuskaa, toiveikkaana on kivempaa odotella mutta usein sitä kuitenkin haluaa tietää onko ees mahdollisuuksia. Mulla on pitkä luteaalivaihe ja kierron vaikeimmat tai turhimmat päivät on negatestin jälkeen menkkojen odottelu päivätolkulla. Vois olla testaamatta, mut en mä kykene. Useamman viikon uuden kierron ja oviksen odottaminen on varmasti ihan paskaa Emir!
 
Tuolla aikaisemmin oli keskustelua lasten reaktioista vauvaan. Mekin keskusteltiin joku aika sitten lasten kanssa asiasta.
Esikoisella 6v on vauvakuume ollut jo varmaan vuoden päivät. Puhuu, kuinka kivaa olisi jos olisi meilläkin ihan elävä oikea vauva.

Kyselin sitten, että entäs kun ne itkee paljon, eikä anna nukkua. Huutaa vaan kun ei osaa sanoa mikä on vikana. Tyttö sanoi, että kyllä hän jaksaisi silti hoitaa.
Poika 4v sanoi, että hän ei kyllä sellaista jaksaisi! Sellaisen vauvan, joka ei itke hän voisi ottaa. Sellaisen leikkivauvan, jota ei tarvitse hoitaa :hilarious:
 
Heippa,

me kuumeillaan kans kolmatta ja oon sivusta seuraillut tätäkin ketjua. Kierukka poistettiin helmikuussa koronasta huolimatta. :bag:

Mä innostuin kans lapsilta kyselemään et mitä mieltä olisivat pikkusisaruksesta. Nuoremmalle (5) kelpaa, jos hän saa edelleen istua äidin sylissä ja vauvan pitää olla tyttö. Poikaa ei saa tulla tai sitten saa jäädä sairaalaan :nailbiting::hilarious: Isomman (7) mielestä vauvan tulo olis 'aika kivaa'.

Lasten mielipiteet ja reaktiot on jotenkin niin aitoja, että tekis toisinaan mieli äänittää kaikki keskustelut :grin
 
Tervetuloa Kajastus!

Mä en oo kauheasti lapsilta kysellyt, mutta joskus puhuvat vauvoista. Varmaan osin siksi, että heille on uusi serkku syntymässä aivan näinä päivinä. Voi kun saatais ns läpsystä vaihto ja tästä oviksesta oma raskaus alulle :woot:

Gynellä käyty ja kierto päivään nähden yllättävän iso, 18mm folli ja hyvä limakalvo. Jos ei ti aamulla viimeistään ole ovistesti plussa niin pistän irrotuksen. Uskon kyllä että tulee plussa ennen sitä kun oli jo noin iso.
 
Takaisin
Top