Äitiysvaatteet

Katoin tilausvahvistusta ja nääkin väittäis olevansa "hipster-alushousuja" mut en sit tiedä, korkeat ja pitsiset ovat. Näköjään verkkokaupan valikoima on vaihtunut ja niitä mun tilaamia siellä ei enää ollutkaan. Mutta varmaan makuasioitakin mikä kellekin sopii. :)
Ei ollu mun tilaamat pitsiset, oon näitä tilannut jo joskus 8 vuotta sitten että kyllä pitäis oleman vakiomallia. Mä katson löydänkö niitä ni voin linkittää :).

muoks. Ei näyttänyt olevan näitä nyt :sad001
 
Ei ollu mun tilaamat pitsiset, oon näitä tilannut jo joskus 8 vuotta sitten että kyllä pitäis oleman vakiomallia. Mä katson löydänkö niitä ni voin linkittää :).

muoks. Ei näyttänyt olevan näitä nyt :sad001
Kiitos avusta kuitenkin! :happy:
 
Äh, tuli tehtyä pari viikkoa sitten hutiostos kirpparilta. Kaipasin jo kipeästi tukivyötä selälleni, ja löysin just sitä merkkiä mitä käytin viimeksi (Anita). Se vaan oli L-kokoa, no olis pitänyt arvata että se on liian iso mulle. Mut nyt tein nettikirppiskaupat M-koosta, sen pitäis olla mulle sopiva. Eli jos joku espoolainen kaipaa L-koon tukivyötä niin mulla on ylimääräinen :happy:
 
Onko kenelläkään kokemusta Zalandolla myynnissä olevista Anna Fieldin äitiysvaatteista? Ovatko laadukkaita ja pysyvätkö käytössä hyvänä?
 
Onko kenelläkään kokemusta Zalandolla myynnissä olevista Anna Fieldin äitiysvaatteista? Ovatko laadukkaita ja pysyvätkö käytössä hyvänä?
Ostin yhden trikoopaidan, aika nopeasti nyppyyntyi. Ehkä kolmen käyttökerran jälkeen pientä nyppyyntymistä. Päällä kyllä mukavan tuntuinen.
 
Sain tänään kaverilta kassillisen henkkamaukan raskauspaitoja. Ei ehkä sellaisia mitä töissä käyttäisin, mut kotona rötvätessä menee oikein hyvin. Muualla ei tarvii käydäkään kun lockdownia taas pukkaa...
 
Mä haluisin nimenomaan sellaiset pikkarit, jotka tulee tissiliiveihin saakka. Inhottaa, kun kummari painaa navan yläpuolella kaikissa omissa. Matalia en osaa käyttää, loppuvaiheessa kyllä aina on ollut pakko, kun mitkään pikkarit ei yllä mahan yli.
 
Mä haluisin nimenomaan sellaiset pikkarit, jotka tulee tissiliiveihin saakka. Inhottaa, kun kummari painaa navan yläpuolella kaikissa omissa. Matalia en osaa käyttää, loppuvaiheessa kyllä aina on ollut pakko, kun mitkään pikkarit ei yllä mahan yli.

Noppies raskauspikkarit tulee todella korkealle. Itse suosin niitä just samasta syystä, en voi sietää mitään painetta alavatsan tai navan kohdalla. :rolleyes:

(Riippuu tosin varmaan ruuminrakenteestakin kuinka korkealle tulevat. Terv. Tämä lyhyemmän puoleinen matami :grin)
 
Mä haluisin nimenomaan sellaiset pikkarit, jotka tulee tissiliiveihin saakka. Inhottaa, kun kummari painaa navan yläpuolella kaikissa omissa. Matalia en osaa käyttää, loppuvaiheessa kyllä aina on ollut pakko, kun mitkään pikkarit ei yllä mahan yli.

Mä haluun kanssa tollasia! :smiley-bounce013
 
Mäkin tykkäisin, että se alushousujen reuna olisi joko niin korkealla tai sitten matalalla, että se ei purista kohtua. Toi mun hutiostos painaa just inhottavasti muutama sentti navan alla rakkoa/kohtua, ja se kuminauha oikein kiristää lisää vaikka housut on muuten väljät. Yleensä oon suosinu pitsisiä just sen takia kun niissä ei oo kiristäviä reunoja, mutta en katsonut noita tilatessa niin tarkkaan, että niissä onkin kuminauha, vaikka ovatkin pitsiset.
 
Toivon mahtuvani omiin vaatteisiin ainakin nyt aluksi. Kesäksi ostan sitten maksimekkoja ja menen niillä.
 
Vanhoja mamma vaatteita löytyy vähäsen. Kavereilta on saatu lainaan paitaa, housua jne. Näillä uskon pärjääväni loppu odotuksen kun mulle nyt on just sama miltä näytän :hilarious: imetysliivejä on muutamat ja mahavyö myös. Kesällä on hyvä kun pystyy mennä ilmavissa mekoissa jotka ei edes tarvitse olla normaali tunikoita kummempia kunhan maha menee jotenkin sinne.:)
Tähän päivään asti meni normaalit vaatteet mut ihan ykskaks pullahti maha pari päivää sitten esiin ja nyt ei kyllä mahu mikään :cat:
Housuista tykkään ehdottomasti niistä joissa resorit/reuna nousee ylös rintoihin asti. Mun maha on varmaan niin roikkuvaa mallia että tarvitsee sen tuen :wtf:
 
Kyllä kävi tuuri tänää ku menin h&m:llä pyörähtää ajankuluksi. Äippä farkut ja sortsit makso 1,99€ kappaleelta ku farkuissaki oli normaalisti hintaa 40€ ja sorteissa 25€, ostin kaikkea muutakin, ostokset normisti ois ollu 130€ luokkaa, nyt maksoin ainoastaan 11euroa :happy:
 
Sain ystävältä jotain äitiysvaatteita ja housuja oon jo käyttäny, kun alkaa tavalliset housut jo kiristää..
 
Mulla edelleenkin menee omat kollarit jalkaan, vaikka äippäkollareitakin käytän kun ne on niin mukavat päällä :grin
 
Menee mullakin collarit ja niitä käytän kotioloissa, mut töihin tykkään laittaa mielummin jotain ”siistimpää” :)
 
Meillä ei töihin kovin siistiä vaatetta kannata laittaa, kollarit on just hyvät tännekin. En mä kyl muutenkaan oikeestaan ikinä esim. Farkkuja käytä, kollareilla ja reenihousuilla mennään :)
 
Eka äitiysvaate tuli ostettua eilen, farkut. Mulla oli enää yhdet normifarkut, jotka mahtuu, ja nekin valuu jaloista, kun vyötärö jää mahan alle eikä pysy navan kohdalla. Äitiysfarkut tuntui niiin mukavilta!! Lisäks sain vihdoin ostettua isommat rintsikat, kun omat ei oo enää hetkeen olleet sopivia.

Kevättakki mietityttää, että se ei taida enää mahtua, kun ilmat tästä vähän lämpenee.. ei hotsittais yhtään ostaa uutta takkia, mutta kaisse on pakko, jos meinaa ulkoilla :confused:
 
Vielä muuten menee tavisvaatteet päälle, mutta ei kauan. Ulkoiluhousut saa rullailtua onneksi vatsan alle. Kevättakki löytyi tovi sitten torista, on ihan uutukaisen oloinen. Ja kasa farkkuja myös. Luulen että kesäksi seuraavat vaateostokset, jollei sitten jotain paitoja tarvita aiemmin.
 
Takaisin
Top