Äitiysvaatteet

Tajusin muuten, että mun toppahousuissa on henkselit, joten se antaa lisää pelivaraa. Voin siis pitää niitä napit ja vaikka vetoketjukin auki. Päälle pitkähelmainen paita ja takki, niin ei näy ulospäin mitään kummallista :angelic:

henkseleitähän myydään myös sellaisia klipsillisiä irroitettavia, ainakin hm:n verkkokaupassa näytti olevan suht edullisia miesten ja poikien (koko 170cm asti) henkseleitä. Onhan sekin tietysti hankinta, mutta ehkä helpompi ja edullisempi kuin uudet housut, jos kaupoilla pyöriminen ei innosta. Jos housut on suht paksut/raskaat niin tuommoiset ohuehkot henkselit voi kyllä olla epämukavat..

Tuleeko muille mieleen jotain vinkkejä, miten isomman masun saa mahtumaan entisiin vaatteisiin:Heartpink?

Hyvä idea noi henkselit!
Pitääpä katella sellaset jostain :)
 
Joo eilen töihin lähtiessä oli ajatuksena laittaa housut, jotka meni vielä viikko sitten jalkaan. Nyt ne puristi niin paljon alavatsan alueelta, että ajatukseksi jäi ja puin sitten mekon päälleni. Taitaa mekkolinja tosiaan nyt olla jatkossa... :grin
 
Mä oon ollut pitkään etätöissä, nyt muutaman viikon päästä pitäis mennä pitkästä aikaa toimistolle. Täytyykin alkaa sovittaa mitkä vaatteet mahtuu päälle. En haluaisi vielä töissä korostaa asiaa, niin olis hienoa kun mahtuisi vielä tavalliset vaatteet mut vähän epäilyttää :rolleyes:
 
en ooo piiiiitkiiin aikoihin ostanut vaatteita uusina tai lähtenyt varta vasten shoppailemaan, mutta nyt oli pakko käydä ostamassa muutama t-paita töihin ja muutamat housut. Olen liikunta-alalla töissä ja kaikki työvaatteet aika slimfit mallisia, nyt piti ostaa muutama löysempi urheilu t-paita. ostin myös rennot pökät, joita aion käyttää yöhousuina, toki menee myös mukavina olohousuina. Lisäksi parit siistit mustat housut. Näillä mennään, katotaan sitten kesällä tarvitseeko jotain kevyempiä housuja kesäksi, mekkoihminen en oikein osaa olla.. :grin
 
Mä ajattelin mennä niin kauan ns normaaleilla vaatteilla kun vaan pystyy. Viikonloppuna kävin ostamassa kaksi ihanaa mekkoa, joissa on kasvuvaraa vatsalle ja niitä voi käyttää sitten raskauden jälkeenkin. :) Nyt aattelin tilata vielä yhden mekon ja kaksi pidempää paitaa mammahousujen kaveriksi, että saisin housut jo käyttööni. :happy: Ei tarviis aina mekkoa pitää töissä. Onneks tykkään mekoista nii toisaalta ei oo ongelmaa, mut ehkä joku saattaa katsoo et miksi nyt yht äkkiä aina mekko päällä. Tai sitten ketään ei kiinnosta. :hilarious: Mutta niinkuin aiemminkin kirjoittelin niin työpaikalla odotellaan kuka ilmoittaa lapsen tulosta ja tuntuu, että kaikkea katsotaan niin tarkkaan ja etsitään viitteitä... :grin
 
Tajusin muuten, että mun toppahousuissa on henkselit, joten se antaa lisää pelivaraa. Voin siis pitää niitä napit ja vaikka vetoketjukin auki. Päälle pitkähelmainen paita ja takki, niin ei näy ulospäin mitään kummallista :angelic:

henkseleitähän myydään myös sellaisia klipsillisiä irroitettavia, ainakin hm:n verkkokaupassa näytti olevan suht edullisia miesten ja poikien (koko 170cm asti) henkseleitä. Onhan sekin tietysti hankinta, mutta ehkä helpompi ja edullisempi kuin uudet housut, jos kaupoilla pyöriminen ei innosta. Jos housut on suht paksut/raskaat niin tuommoiset ohuehkot henkselit voi kyllä olla epämukavat..

Tuleeko muille mieleen jotain vinkkejä, miten isomman masun saa mahtumaan entisiin vaatteisiin:Heartpink?

Jos housuissa on nappi voi myös lisätä käyttöaikaa laittamalla hiuspampulan napinreiästä lenkiksi nappiin kiinni. Vaatii toki pitkän paidan navan peitoksi mutta näin mulla meni lempparijuhlahousut joulupyhien ajan jalkaan ekan raskauden aikana. :)
 
Olen ostanut muutamat leggingsit prismasta ja yhdet h&m farkut. Työhousut alkaa olemaan ongelma. Kaikki puristaa. Blåkläderillä näytti olevat muutamat äitiyshousut, mutta en vielä ole malttanut ostaa.
 
Mistä löytäisi hyviä? Itse en kauppoihin halua nyt koronan takia lähteä sovittamaan niin pitäisi netistä osata sopivia löytää. Noshin Oona-housut ja Saimat on omassa vaatekaapissa ainoat housut mitkä ei purista yhtään tällä hetkellä. Tunikat mallista riippuen ei paljasta vielä töissä liikaa
 
On nuo äityisvaatteet ollu viel ostoslistalla, kun maha kasvaa ni isompaa pitää olla koko ajan. Onneks puoliso on kokoa xl ni paidat lainaan sieltä.
Mennään nyt rv 15.
Mamalicious Mlzibo äitiysfarkut 2x on ollu tähän mennessä paras äityisvaateosto Kärkkäisen alesta 15e nyt hinta 35e harmittaa kun ei tullu ostettua enempää.
 
Apua, kävin eilen etsimässä mammafarkkuja vaan on kyllä hakusalla. Lopulta prismasta löysin ja kotona huomasin et nää nyt jo menee viimeisiä kertoja päälle ja kuitenkin isoimmat ostin... :banghead:saako jätesäkki päällä kulkea?
 
Apua, kävin eilen etsimässä mammafarkkuja vaan on kyllä hakusalla. Lopulta prismasta löysin ja kotona huomasin et nää nyt jo menee viimeisiä kertoja päälle ja kuitenkin isoimmat ostin... :banghead:saako jätesäkki päällä kulkea?

Mä en oo löytänyt vielä mistään sopivia äitiyshousuja, käytän aikalailla legginssiä ja tosi löysiä urheilu housuja. Lohduttanee se että pian alkaa kunnolla kevät ja ku maha on isoimmillaa nii saa olla mekoissa ja legginseis ihan huoletta tai vaikka ilman housuja:happy: eli taidan ite sitkutella ilman suurempia äitiysvaate ostoksia tän lopputalven ,ku pian saa olla kuitenkin jo kevyempää:hilarious:
 
Olin aiemmin ostanut lidlistä legginsit... pesin nebja sit vasta katsoin mitä tuli ostettua, ne oli kuin miesten kulahtaneet kalsarit:hilarious: Joten en oo sen jälkeen legginseihin päin vilkaissutkaan...
 
Olin aiemmin ostanut lidlistä legginsit... pesin nebja sit vasta katsoin mitä tuli ostettua, ne oli kuin miesten kulahtaneet kalsarit:hilarious: Joten en oo sen jälkeen legginseihin päin vilkaissutkaan...

Itsekin ostin (eihän ne ollut kuin 5e) ja tuntui jo kaupasta ihan perus kalsareilta. Mutta! Olen käyttänyt niitä nyt joka päivä etätöissä housujen ja mekkojen alla lisälämmikkeenä. Ajaa asiaansa ja on ihan hyvät perus kalsarit. Ei niitä nyt housuina voi pitää, mut lämpökerrastona kyllä :D
 
Tilasin Zalandolta kollarit, jumppatrikoot ja ale-mekon ja päätin pitää kaikki! Etätöissä oon lähinnä käyttänyt kollareita ja ne alkoi jo puristaa ja vitsit miten ihanat on nuo mamma kollarit, ei purista yhtään, mutta pysyy päällä! (on monta mallia, tilasin useamman kaikki samantyylisiä, otin vain jotkut sit)

Lisäksi tilasin nämä trikoot kun oon kuullut paljon suosituksia ja hyvältä tuntuu: https://www.zalando.fi/reebok-lux-maternity-trikoot-re541e0nw-q11.html?
 
Tollaset vois olla hyvät. Mulla on yhdet ei-äitiys seamless legginsit ja toistaseksi menee vielä päälle ja tuntuu mukavilta.
Yhdet h&m mamatreenipöksyt ostin mut en muista oliko ne just noi vai jotkut toiset.
 
Mä tilasin H&M:stä äitiysalushousuja ja ne olikin tosi korkeavyötäröiset! :couchpotato::wacky:
Ei pysty käyttämään, kun niihinhän kuristuu.. Pitää katella jotain matalampia malleja jostain muualta :rolleyes:
 
Mä tilasin H&M:stä äitiysalushousuja ja ne olikin tosi korkeavyötäröiset! :couchpotato::wacky:
Ei pysty käyttämään, kun niihinhän kuristuu.. Pitää katella jotain matalampia malleja jostain muualta :rolleyes:

Joo mä kävin eilen oikeen niiden myymälässä tutkimassa äitiysvaatteita ja ne pikkuhousut ei kyllä vaikuttaneet miltään äitiysmallilta.
 
Mä tilasin H&M:stä äitiysalushousuja ja ne olikin tosi korkeavyötäröiset! :couchpotato::wacky:
Ei pysty käyttämään, kun niihinhän kuristuu.. Pitää katella jotain matalampia malleja jostain muualta :rolleyes:
Siellä on kyllä sellaisia hipsterimallisiakin, mä oon tykännyt niistä :).
 
Siellä on kyllä sellaisia hipsterimallisiakin, mä oon tykännyt niistä :).
Katoin tilausvahvistusta ja nääkin väittäis olevansa "hipster-alushousuja" mut en sit tiedä, korkeat ja pitsiset ovat. Näköjään verkkokaupan valikoima on vaihtunut ja niitä mun tilaamia siellä ei enää ollutkaan. Mutta varmaan makuasioitakin mikä kellekin sopii. :)
 
Takaisin
Top