Plussa vai ei?

Tänään 9.30.
Tässä myös äsken tehty testi..
Arvaa mikä itku tuli kun sano että tulos on ihan nolla.. en kyllä tajua miten

Liitteet

• IMG_20210215_073915.jpg
    IMG_20210215_073915.jpg
    10.4 KB · Katsottu: 304
Tänään 9.30.
Tässä myös äsken tehty testi..
Arvaa mikä itku tuli kun sano että tulos on ihan nolla.. en kyllä tajua miten
Tuo on kyllä niin selkeä ettei voi mitenkään erehtyä. Tai sitten ei voi enää yhtään luottaa näihin testeihin.

Oon nyt tehny vissii kaikki testit mitä vaan apteekista ja kaupoista löytyy, ja kaikissa kyllä selkee viiva ni kyllä ihmetyttää..
Ja just et kyllä mie ajattelen et näihin olis luottaminen

Niin sitä elämä yllättää, veren Hcg mittauksessa tulos pyöreä 0:sad001
Eli odottelemaan vaan kunnon menkka vuotoja ja kohti uusia pettymyksiä.
En taida jatkossa testiä tehdä vasta kun toiset menkat jättää tulematta.
Mitä ihmettä, nyt kyllä kuulostaa jonkinlaiselta virheeltä. :bored: Kovasti tsemppiä epätietoisuuteen:Heartpink Toivottavasti lääkärin kanssa on tulossa hyvä keskustelu. itse vaatisin uutta verikoetta koska ei toi nyt oikein mahdu järkeen, että kaikissa testeissä kunnon viivat ja verestä olisi 0.

Ei VOI mitenkään olla hcg 0!! Siis se on mahdotonta tuollaisilla viivoilla!

Mulla tommosilla viivoilla oli hcg veressä ulkoisen jälkeen vielä monia kymmeniä ellei yli sadan!

Nita mitä ihmettä..pakko olla virhe?! Verikokeen PITÄISI olla tarkempi kuin kotitestien mutta enpä luota jos tuo totta..toiv saat uuden testauksen..ootko digiä tehnyt?

Toi ei voi olla nolla. Nyt he mittaa siellä jotain ihan muuta.. Mulla tuli tulos äärimmäisen nopeasti nyt ja hcg 100 . Testi kyl mulla ihan haamu etten käsitä mut mul uus perjantaina et laskuun lähtisi

Uus koe otettu, nyt tulos 17.5. Mie en kyllä voi tätä käsittää. Ens viikolla uus mittaus.
Valmistaudun jo odottamaan kunnon vuotoja.

Lääkäri oli ihmeen toiveikas kun kuulema voisin olla 3+ jotain viikolla kun ovulaatiokin oli niin myöhään kiertoa ja siihen tuo arvo sopis. Ite en kyllä enää ole ees toiveikas..

Nita, milloin se verikoe otettiin, josta tuli nolla? Jos tänään, niin siinä on jollain joko menneet näytteet tai kirjaukset sekaisin tai jokin muu moka on tehty, koska ei arvo muutamassa tunnissa nollasta 17,5 nouse.

Se otettiin aamulla, ja ei tosiaan tietoa miks laitettu että sen tulos olis nolla. Lääkärikään ei osannut sanoo syytä

Ite veikkasin että sen tuloksen kattoja on kattonut vanhaa arvoa joka otettiin kohdunulkosen jälkeen

Tosi järkyttävää sekoilua :hungover: . Varmasti säikäyttää tollaset nolla tulokset. Noi sun testit ei edes oo mitään haamuja, vaan ihan selkeitä plussia. Jos testi näkyy tällä foorumilla noin selkeästi, ni voin vaan kuvitella kuinka selkeä se on luonnossa :p . Tsemppiä ja toivottavasti nyt arvot nousisi ja kaikki olisi hyvin :Heartred

Ite veikkasin että sen tuloksen kattoja on kattonut vanhaa arvoa joka otettiin kohdunulkosen jälkeen

Siis tosi törkeä moka labralla :arghh:
Älä heitä kirvestä kaivoon, hyvin on mahollista vielä et kaikki sujus hyvin. Ite vuotelin esikoista odotellessa viikolle 20 asti sillon tällöin. Kirkkaan punaista tuli ja ravasin lääkärissä mutta mitään "syytä" vuodolle ei löydetty.

Täällä menkat viikon myöhässä. Ikinä ei ole kierto näin pitkäksi venynyt. Huoh.
Tein rfsu testit ja ne oli molemmat tyylipuhtaita negoja. En oo nyt pariin päivään testannut kun en oo päässyt kaupoille hakemaan testiä eikä oo yhtään semmonen olen raskaana olo. Ne one stepin testit voi heittää viivanpaikkoineen kuuseen. Aijemmat raskaudet on näkynyt 4-5 päivää ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää ja ekasta yrityskierrosta lapset tehty. Ei yhtään keskenmenoa/kohdun ulkoista/tuulimunaa tms. Tämmönen yrittäminen ei oo minulle yhtään tuttua, liian helpolla päässyt. Ikä varmaan tekee että vaikeampaa raskautua ja onhan tässä tullut vähän ylipainoakin. :sorry:

Takaisin