Plussa vai ei?

Heips.
Katarina mulla on luteaali 10-> päivää...
Olen alkanut tekemään ovistestejä nyt aamuisin. Silti kastelin tänään aamulla vielä One Step liuskan,jonka vahvuus on 25mIu. On ollut niitä samoja alavatsakipuja edelleen jotka alkoi vko oviksen jälkeen...
Sain kuitenkin siihen viivan juuri 3 min kohdalla jollon negat. siis varmistuu..ja testiaika 10 min. jonka jälkeen tulos ei luettavissa enää.
Onko teille tullut vääriä viivoja tällä testillä? Minä olen tuota ennekin käyttänyt mutta en ole aiemmin saanut tuollaista tulosta. Mietin onko ominaista muille ollut? Pidin tuota ainakin lupaavana kun ei turhaan mitään väriä ole antanut ikinä aiemmin.
5E116C9B-929C-4C70-AC7B-FED30DE2BA97.jpeg

Lähikuva
538C1F39-47F5-4372-9413-BF7CCF3172BC.jpeg

( muokkaamaton kuva)

Muokattu viimeksi:
Meille tulee toinen lokakuinen (toivottavasti lokakuussa, eikä elokuussa niinku ensimmäinen lokakuinen :angelic:) :Heartred

04F8276D-1E1A-4CBF-B9DC-79673B5B42A1.jpeg

Miltä tuo näyttää kuivana?
Kuvassa näyttää just siltä, et väri leviämässä, eikä erotu testiviivaa.

Ja siis tuo viiva oli testiajalla,ei siis sen jälkeen tullut. Ohjeessa lukikin,että pitää odottaa koko testin reaktioaika(8 min) ja max. 10 min jonka jälkeen ei testi näytä enää oikein. Se näkyy juuri 8 min kohdalla kun tarkistin uudelleen...
Eli kuivana tarkoitat testiajan jälkeen vai? Tässä jokin testiajan loppumisen jälkeen. Ihme rajat jäi...
338B604C-B789-4D3E-9B75-FABC72D7491B.jpeg
467B18F9-C0FC-4147-A2D8-70D931B690C0.jpeg

Meille tulee toinen lokakuinen (toivottavasti lokakuussa, eikä elokuussa niinku ensimmäinen lokakuinen :angelic:) :Heartred

View attachment 99596

Onneksi olkoon! Onko tuo paketin eka testi,niitähän on kaksi siinä:wink Minä olen ostanut myös usein näitä testejä kun aiemmin ainakin se näytti mulla hyvin luotettavasti mutta en tiedä onko näiden laatu heikentynyt...

Tuo on kyllä positiivinen,Onnea!:gen014

Ja siis tuo viiva oli testiajalla,ei siis sen jälkeen tullut. Ohjeessa lukikin,että pitää odottaa koko testin reaktioaika(8 min) ja max. 10 min jonka jälkeen ei testi näytä enää oikein. Se näkyy juuri 8 min kohdalla kun tarkistin uudelleen...
Eli kuivana tarkoitat testiajan jälkeen vai? Tässä jokin testiajan loppumisen jälkeen. Ihme rajat jäi...
View attachment 99600 View attachment 99601
Pakko kysyä, että teetkö nuo testit kastamalla vai suoraan virtsasuihkusta? Ja kastat vain tohon viivaan asti ja ohjeessa määrätyn ajan? Kun vaikuttaisi siltä, että tosi monessa kuvassasi sama homma kuin tässäkin, että väri levinnyt ihan ihmeellisesti tai testialue muuten suttuisen näköinen? o_O Plussaa tässä en näe.

Pakko kysyä, että teetkö nuo testit kastamalla vai suoraan virtsasuihkusta? Ja kastat vain tohon viivaan asti ja ohjeessa määrätyn ajan? Kun vaikuttaisi siltä, että tosi monessa kuvassasi sama homma kuin tässäkin, että väri levinnyt ihan ihmeellisesti tai testialue muuten suttuisen näköinen? o_O Plussaa tässä en näe.

Samaa itsekin ihmettelin. Siksikin laitoin tämän kuvan koska ei tuosta kyllä mitään hyvin pysty edes näkemään kun kokonaan suttuna koko testi. :sad001
Mulla on kahdenlaisia liuskatestejä ollut käytössä. Mutta kyllä kastelin sen paketin ohjeen mukaan. Ainakin luultavasti:shy::grin
Ärsyttää suunnattomasti tuollaiset sutut.:confused: Olen huomannut että melkein aina mulla on koko testialue punainen koko testiajan. En tiedä onko mun virtsa sellaista että tekee sen

Mulla tuli ainakin rfsun testeihin (ovis ja raskaus) aina ihan punertava tausta.
Mutta kuivuttuaankin näkyi rfsu:n raskaustestissä kunnolla viiva.

Tossa alempi on rfsun ovistesti ja tehty molemmat samaan aikaan.
View attachment 99603

Ja tässä rfsun raskaustesti, jossa myös tausta punainen. Tämä oli aika pian dippauksen jälkeen otettu kuva. Kuivuttuaan kyllä punaisuus hävisi ja viiva jäi.

View attachment 99604

Mielenkiintoista huomata muuten sinullakin on tuo tausta punainen. Ja tuo RFSU plussaviiva ei jatku ihan alas asti edes...(?) Minä en kuvasta ainakaan näe että olisi kokopitkä testiviiva. Oliko tuo siis raskausplussa? Ei viivanpaikka,joita tuo testi näyttää usein.

Mulla kävi sen cb early testin kanssa niin että viiva tuli ja se sit vaan jäi siniseksi koko tausta nii mä sit avasin sen ja siinä ei enää näkynyt sitä sinistä suttua vaan pelkästään viiva. Se oli outo. Otin kuvan siitä sutusta mutta nyt en löydä sitä mistään :banghead:

Mä mietin kans et oli liian lyhyen ajan uitettu ja siks näin... mut mistäpä niitä tietää, ehkä joillain virtsan laatu tms:bookworm:

Googlettelin ja taitaa olla nega.. aamulla joku testi ja sitten odottelen kunnolla vuotoa jos se on selvä negatiivinen.

Oliki pakko tälle iltaa vielä yks. ..
Onse ainaki tässä selkeesti kapeempi ni toi poikkiviiva. Mut ihan on valeensinisen värinen. Olispa jaksanut odottaa vaan aamuun..

Liitteet

• IMG_20210213_194726.jpg
    IMG_20210213_194726.jpg
    22.9 KB · Katsottu: 242
Oliki pakko tälle iltaa vielä yks. ..
Onse ainaki tässä selkeesti kapeempi ni toi poikkiviiva. Mut ihan on valeensinisen värinen. Olispa jaksanut odottaa vaan aamuun..

Ei noihin pitäisi tulla ainakaan noin selkeitä viivanpaikkoja. Sanoisin että plussa :hello2

Takaisin