Raskausmaha kuvia

Kyfi3439440

Silmät suurina ihmettelijä
Hei. Onko mahdollista että maha näkyisi jo tän verran olisin rv6 nyt vähintään laitan kuvan jos osaan.
 

Liitteet

  • Snapchat-1197174620.jpg
    Snapchat-1197174620.jpg
    15.4 KB · Katsottu: 80
Alkuun raskaumahan "pyöristyminen" johtuu ainoastaan turvotuksesta, eli noin varhaisessa vaiheessa kohtu on vielä normaalin kokoinen, vasta noin 12 viikon jälkeen kohtu saattaa ruveta kasvamaan enemmän ja se oikea raskausmaha tulee esiin pikkuhiljaan, ensi synnyttäjille tosin se menee yleensä paljon pidemmälle ennenkuin vatsa näkyy. Vaikuttaa myös paljon kehon rakenne yms :wink

Turvotus saattaa kuitenkin olla todella kovaa tuossa vaiheessa johtuen hormoneista, terveisin täältä toinen jolla maha varsinkin iltaisin hyvinkin turvonnut ja housut kinnaa:wacky::wacky:
 
Alkuun raskaumahan "pyöristyminen" johtuu ainoastaan turvotuksesta, eli noin varhaisessa vaiheessa kohtu on vielä normaalin kokoinen, vasta noin 12 viikon jälkeen kohtu saattaa ruveta kasvamaan enemmän ja se oikea raskausmaha tulee esiin pikkuhiljaan, ensi synnyttäjille tosin se menee yleensä paljon pidemmälle ennenkuin vatsa näkyy. Vaikuttaa myös paljon kehon rakenne yms :wink

Turvotus saattaa kuitenkin olla todella kovaa tuossa vaiheessa johtuen hormoneista, terveisin täältä toinen jolla maha varsinkin iltaisin hyvinkin turvonnut ja housut kinnaa:wacky::wacky:
 
Katsotaan onnistuuko kuvan lisääminen. Tänään huomasin et ei turvota enää niin hullusti. Toki vähän joo mut aiemmin näytin siltä ku oisin oikeesti pitkälläkin ja vatsa oli ihan pinkee, nyt vähän löysempi.

9+5
 

Liitteet

  • IMG_20210104_212847.jpg
    IMG_20210104_212847.jpg
    14.8 KB · Katsottu: 94
Siis viime raskaudessa mulla meni tavalliset housut vaihtoon (raskauspöksyihin) jo viikolta 7. Oli silloin jo niin iso vatsa ja sittenhän kävi ilmi että meikäläisellä oli myös kohtuullisen paljon lapsivettä. Sekin voi kasvattaa vatsaa mukavasti vaikka asukki olisi pieni ja nuori. :joyful:
 
Siis viime raskaudessa mulla meni tavalliset housut vaihtoon (raskauspöksyihin) jo viikolta 7. Oli silloin jo niin iso vatsa ja sittenhän kävi ilmi että meikäläisellä oli myös kohtuullisen paljon lapsivettä. Sekin voi kasvattaa vatsaa mukavasti vaikka asukki olisi pieni ja nuori. :joyful:

Joo. Mulla oli kans viime raskaudessa keskivertoa isompi vatsa, toki vaikuttaa asiaan se et olen 156 cm pitkä, melko kevytrakenteinen (vaikka tota vararengasta on omasta takaa), kohtu on eteenpäin kallistunut, ja siis vauvahan on ennen synnytystä pituudeltaan muutamaa senttiä vajaa 1/3 mun omasta pituudesta, sitä on aina yhtä hurjaa ajatella. (Esikoinen oli arviolta 51-52 cm syntyessään.) Odotettavissa tässäkin raskaudessa iiiso vatsa :hilarious:
 
Millasilla vaateratkaisulla tän pömppiksen piilottaa?? :help En haluaisi töissä asiakkaiden vielä huomaavan raskautta. Oon hoikka ja vatsa pömpöttää nyt jo ihan huolella. Asiakkat on tunteneet mut vuosia ja tosta kyllä ei tarttis hirveesti arpoa olenko raskaana, jos mun normipaidoissa kulkisin. Esikoisesta ei näin nopeasti ilmestynyt maha ja alkuraskaus oli kesäaikaa niin oli helpompi jollain kevyillä kesäpaituleilla peittää. Nyt en tiiä mikä auttaisi :scratch:hilarious:
 
Millasilla vaateratkaisulla tän pömppiksen piilottaa?? :help En haluaisi töissä asiakkaiden vielä huomaavan raskautta. Oon hoikka ja vatsa pömpöttää nyt jo ihan huolella. Asiakkat on tunteneet mut vuosia ja to8sta kyllä ei tarttis hirveesti arpoa olenko raskaana, jos mun normipaidoissa kulkisin. Esikoisesta ei näin nopeasti ilmestynyt maha ja alkuraskaus oli kesäaikaa niin oli helpompi jollain kevyillä kesäpaituleilla peittää. Nyt en tiiä mikä auttaisi :scratch:hilarious:

Oon mennyt leggarit+mekko meiningillä. Mulla on paljon mekkoja ja tunikoita, jotka ei oo ihan ihonmyötäisiä, niin niistä ei viel huomaa mitään☺️ pistin tonne toiselle puolelle kuvaa mun surullisesta yrityksestä sulloutua farkkuihin:rolleyes: juuei farkkuja:hilarious:
 
Toisaalta jos vaihtaa yhtäkkiä istuvista liehuviin paitoihin, saattaa sekin herättää epäilyksiä :grin
 
Millasilla vaateratkaisulla tän pömppiksen piilottaa?? :help En haluaisi töissä asiakkaiden vielä huomaavan raskautta. Oon hoikka ja vatsa pömpöttää nyt jo ihan huolella. Asiakkat on tunteneet mut vuosia ja tosta kyllä ei tarttis hirveesti arpoa olenko raskaana, jos mun normipaidoissa kulkisin. Esikoisesta ei näin nopeasti ilmestynyt maha ja alkuraskaus oli kesäaikaa niin oli helpompi jollain kevyillä kesäpaituleilla peittää. Nyt en tiiä mikä auttaisi :scratch:hilarious:
Tää versonpuodin maatuska-malli on ihan kiva vatsan piilotusmekko :).
https://www.versonpuoti.fi/product/4587/maatuskamekko-naisten-rauduskoivu-petrooli-trikoo

Sitten nyt talvella kaikki poncho-malliset jutut. Ja löysät neuleet nyt muutenkin.

Mulla itsellä on käytössä zizzin löysät mekot, pienin koko sieltä voi käydä jos oot L-kokoa. Muutoin on varmaan kyllä liian isoja.
 
Täytyy miettiä mekkovaihtoehtoa. En kyllä oo mikään mekkoihminen joten sekin voi herättää epäilyksiä :bag::facepalm: Varsinkin kun oon tässä nyt sit ollut vähän pidemmällä sairauslomalla ensin. Voi apua. Joku poncho homma vois kyllä mennä paremmin läpi mun päällä. Kiitti vinkeistä! :happy: Ja oon siis kokoa xs-s ja maha yleensä ihan lätyskä, joten tää muutos on melkonen... "Tuli vähän jouluna syötyä" :hilarious:
 
Mulla kans ongelmana pömpöttävä vatsa ja sunnuntaina esikoisen synttärit! Olen myös tosi hoikka ja käytän yleensä ihon myötäisiä vaatteita. Collegepaidat on ainoa jolla olen saanut piiloon mutta noin juhlapäivänä ei voi oikeen laittaa :grin
 
Mulla kyllä mahaa ennestäänkin, mutta tämänhetkinen pallo on kyllä kanssa melko hankala peiteltävä. Pitäisi kuitenkin vielä mielellään jonkin aikaa pitää asia töissä salassa ja nyt jo tuntuu, että ihmisten katseet pysähtyy mahan kohdalle. Näytän kuitenkin jo siltä, että puoliväli ylitetty :hilarious: Eikä tätä kyllä vedetä sisään...
 
Täällä ihan sellainen olo, että mua tarkkaillaan töissä:pompus: Työvaatteet antaa vielä aika hyvin anteeksi, mutta pukkarissa aina kuumottaa, jos joku on samaan aikaan vaihtamassa vaatteita:nailbiting: Yksi työntekijä jo kysyikin hetken minua tarkkailtuaan, että onko mahani kasvanut. Menin ihan hämilleni ja taisin vain naurahtaa:laughing002
 
Täällä ihan sellainen olo, että mua tarkkaillaan töissä:pompus: Työvaatteet antaa vielä aika hyvin anteeksi, mutta pukkarissa aina kuumottaa, jos joku on samaan aikaan vaihtamassa vaatteita:nailbiting: Yksi työntekijä jo kysyikin hetken minua tarkkailtuaan, että onko mahani kasvanut. Menin ihan hämilleni ja taisin vain naurahtaa:laughing002

Ai kamala. Miten se sellasta kysyi?
Mää en kyllä kehtaisi kysyä tollasia vaikka huomaisinkin, että "kasvua" olis tapahtunut :grin
Toisaalta mua ei toisten mahat kovin paljoo kiinnosta :laughing002
 
Mun töissä kaks tietää, kun toinen kuskasi mua asiakkaalle ja kysyi suoraan, et aiotaanko tehdä esikoiselle kaveria, niin sanoin sitte, että on jo tulossa. Hän sitten paljasti että hän myös odottaa ja ilmeisesti on n. viikon mua pidemmällä, ja menossa nyt maanantaina ultraan (2 pv ennen mua). Eli varmaankin ens viikolla aiotaan molemmat paljastaa itsemme töissä :bag: Sitten samassa työvuorossa toinen huomasi, kun nostelin valuvia housujani (mulla oli omat vaatteet jo päällä) ja ilmeisesti näki farkkujeni mahatuubin. Sit hän jäi tuijottamaan vatsaa ja oli että heii, saanko kysyä...:hilarious: myönsin tottakai, en mä lähde kieltämään jos joku kysyy. Jos tulee huonoja uutisia, niin ikävää mutta eipä voi mitään.
 
Takaisin
Top