Raskausmaha kuvia

Mäkin oon pomolle kertonut ja työkavereille kerron varmaan, kun töihin saikulta palaan. Mutta asiakkaat on sit asia erikseen. En halua heidän kanssaan jakaa mahdollisia ikäviä uutisia. Ja mun äippälomalle jäänti tulee olemaan iso muutos heidän elämässään ja tietyiltä osin hyvä etteivät siitä tiedä ennenkuin ois ees jatkokuviot mulla selvänä, että voin kertoa, kuka heidän kanssaan jatkaa, kun jään pois. Jos teltta ei olisi epäilyttävä muutoin, kulkisin teltassa. :bag::joyful:
 
Minäkin olen aika pienikokoinen ja nyt ollut jo monta viikkoa järkyttävä turvotus :facepalm: Oon käyttänyt töissä reilunkokoista t-paitaa, joka edes vähän peittää sitä. Ei oo kukaan ainakaan suoraan kehdannut kommentoida kasvanutta masua. Esimiehelle oon kyllä jo raskaudesta kertonut, muuten halunnut vielä pitää omana tietona :happy:
 
Minäkin olen aika pienikokoinen ja nyt ollut jo monta viikkoa järkyttävä turvotus :facepalm: Oon käyttänyt töissä reilunkokoista t-paitaa, joka edes vähän peittää sitä. Ei oo kukaan ainakaan suoraan kehdannut kommentoida kasvanutta masua. Esimiehelle oon kyllä jo raskaudesta kertonut, muuten halunnut vielä pitää omana tietona :happy:

Sama. Oon kans pienikokonen ja hieman on turvotellut. En tiedä onko siihen kukaan töissä kiinnittänyt huomiota, eivät ole ainakaan sanoneet. Enkä tiedä sitäkään onko mun huonovointisuus näkynyt ulospäin, vielä ei ole töissä tarvinnut juosta oksentamaan.
En ole vielä siellä kellekään kertonut, vaikka pakkohan se on jossain vaiheessa.
 
Mä kävin eilen ostamassa itselleni mekkoja töihin, mutta oon kyllä aiemminkin niitä käyttänyt joten toivon, että kukaan ei ala epäillä mitään. :grin Lihonu oon muutenkin tuon istumatyön takia, joten saattaa hyvinkin mennä vaan sen piikkiin tää tuleva paisuminen et lihoisin vaan entisestään.  Tosin työkaveri jo pari viikkoa sitten totesi että hän odottaa milloin minä tai joku toinen ilmoittaa että ois vauva tulossa... Vielä aion kieltää ja harhauttaa työkavereitani tässä asiassa!
 
Noh, läheisin työystävä arvas tänään, kun vatsa oli pieni kumpu (10+5). En tajunnut vatsan näyttävän mekossa niin isolta kuin vasta töissä kun katsoin kokovartalopeiliin.. :wacky: Tähän asti iltaisin on ollut enemmän turvonnut, mutta päivällä ei oikeestaan.. Oon aina ollut tosi hoikka, joten ei kai ihme että pistää silmään sitten.. Oli kuulemma kinnittänyt huomiota jo aiemmin rintojen kasvuun:hilarious:! Hyvä kun itse en ole huomannut! No, olisin joka tapauksessa kertonut hänelle pian, joten paljastuminen ei onneksi haitannut.
 
Mullakin on töissä sellainen olo, että joku kyllä kohta kysyy. Vatsa on muutenkin niin turvonnut, että senkin puolesta. Joudun pitämään työhousuistakin napin ja vähän vetoketjua auki. Onneksi on vyö, joka pitää housut ylhäällä ja pitkä paita. :D
 
Takaisin
Top