Raskaaksi 2020

Mä join täs plussakierrossa greippimehua kp 4-7 ja kp 12-14 ja sit join maca-kaakaota kp 7-> n. joka toinen päivä plussaan asti. Inositoli ja ubikinoni ollut käytössä, inositoli 2 kk ja ubikinoni 3kk ja raskausvitamiinit jo puoli vuotta ku aloitin km raskauteen ja oon jatkanut niitä ilman paussia :) ja disperin n. 50mg oviksesta tähän hetkeen. Oon parina päivänä kyllä sen unohtanut.
Ja ovulaatiosta lähtien pitänyt villasukkia jalassa! Koska pitää verenkierron vilkkaana, yhdistettynä macaan ja asetyylisalisyylihappoon (disperin, aspirin) pitää kohdun verenkiertoa vilkkaana minkä on sanottu helpottavan kiinnittymistä :rolleyes:

Mitä inositoli valmistetta käytit/käytät? Mulla nyt donaferty ja pitäis kohta tilata jo toinen paketti, mietin tilaisko samaa vai kokeilisko eri valmistetta. Toivottavasti toimisi itsellä, löytyi kuitenkin aika paljon artikkeleita miten voi auttaa pcos naisia raskautumaan :angelic:.

Kokeilin kans greippimehua mutta ainakaan godmorgonin verigreippimehu ei mulla mennyt alas, onneksi mies tykkäs :joyful:. Taitaa niillä olla joku appelsiini-verigreippimehukin, jos se vaikka testiin ens kiertoon jos sinne asti joutuu... :hilarious:

Omaa napaa vielä sen verran että jomottelee munisten seutuvilla, toivotaan että siellä jotain tapahtuu. :angelic:
 
Onnea plussanneille :smiley-bounce013

Täälä dpo 14, testi nega mutta ei kauhean isot odotukset ollutkaan, kun ei ehditty tallettelemaankaan paria kertaa enempää miehen kertausharjoitusten takia. Ihan hyvillä mielin kohti yk12, kuhan täti tulee eka näyttäytymään :angelic: Josko tässä joulumielessä saatais plussa sit vaikka joululahjaksi :happy:

Täällä sama tilanne! Täti myöhässä pari pv ja testit negaa. Rinnat kipeet ja mun herkkulakko on pian entinen :joyful:
 
Mitä inositoli valmistetta käytit/käytät? Mulla nyt donaferty ja pitäis kohta tilata jo toinen paketti, mietin tilaisko samaa vai kokeilisko eri valmistetta. Toivottavasti toimisi itsellä, löytyi kuitenkin aika paljon artikkeleita miten voi auttaa pcos naisia raskautumaan :angelic:.

Kokeilin kans greippimehua mutta ainakaan godmorgonin verigreippimehu ei mulla mennyt alas, onneksi mies tykkäs :joyful:. Taitaa niillä olla joku appelsiini-verigreippimehukin, jos se vaikka testiin ens kiertoon jos sinne asti joutuu... :hilarious:

Omaa napaa vielä sen verran että jomottelee munisten seutuvilla, toivotaan että siellä jotain tapahtuu. :angelic:

Solgarin inositolia, hyvä ja halpa :) mullei oo tosiaan ees pcos tms.
Mutta kun inositoli vaikuttaa myös ahdistuneisuuteen ja paniikkihäiriöön sekä serotiinin tuotantoon, nii oli pakko kokeilla näidenkin takia :)

Parasta on ehdottomasti tuore greippi tai verigreippi. Itse en oo koskaan juonu valmista, vaan puristanut kotona, puolikas verigreippi per päivä. Ja sekottanut toiseen johonkin hedelmä mehuun, nii menee hyvin alas ja on hyvääkin :)
 
Mitä inositoli valmistetta käytit/käytät? Mulla nyt donaferty ja pitäis kohta tilata jo toinen paketti, mietin tilaisko samaa vai kokeilisko eri valmistetta. Toivottavasti toimisi itsellä, löytyi kuitenkin aika paljon artikkeleita miten voi auttaa pcos naisia raskautumaan :angelic:.

Kokeilin kans greippimehua mutta ainakaan godmorgonin verigreippimehu ei mulla mennyt alas, onneksi mies tykkäs :joyful:. Taitaa niillä olla joku appelsiini-verigreippimehukin, jos se vaikka testiin ens kiertoon jos sinne asti joutuu... :hilarious:

Omaa napaa vielä sen verran että jomottelee munisten seutuvilla, toivotaan että siellä jotain tapahtuu. :angelic:

Mäkin yleensä lantraan vähän vedellä tai vichyllä, on aika tujua muuten :grin meillä ei taas miehelle maistunut ollenkaan :hilarious:
 
Solgarin inositolia, hyvä ja halpa :) mullei oo tosiaan ees pcos tms.
Mutta kun inositoli vaikuttaa myös ahdistuneisuuteen ja paniikkihäiriöön sekä serotiinin tuotantoon, nii oli pakko kokeilla näidenkin takia :)

Parasta on ehdottomasti tuore greippi tai verigreippi. Itse en oo koskaan juonu valmista, vaan puristanut kotona, puolikas verigreippi per päivä. Ja sekottanut toiseen johonkin hedelmä mehuun, nii menee hyvin alas ja on hyvääkin :)

pitääpä katsoa ostaisinko tuota solgarin valmistetta sitten seuraavaksi! Jossain näinkin että inositolilla on muitakin hyötyjä, mutta en oo miettinyt onko mulla vaikuttanut miten. Sen sijaan tuntuu että näen unia paljon enemmän, myös painajaisia, mutta en suoraa yhdistäisi vaan yhteen valmisteeseen. Saattaa tulla mistä vaan nuo unet.

Pitääpä miettiä vielä testaisiko tuota greippiä, kaikki keinot käyttöön :hilarious:
 
ON: täällä kp12 ja ovis kolkuttelee ovella. eilen ja tänään huono olo, jomottelua muniksissa ja tosi isot limat ja (liiankin) märkää :laughing021vielä ei oo varpusparvi saapunut, katotaan tuleeko. aamulämmöt vielä tänään matalalla, eli voi olla et ovispäivä tänään tai huomenna.
no sieltä se parvikin lehahti :laughing001 aika hyvin alkaa kyllä tuntea tätä omaa kroppaa, kun tarpeeks monta kiertoa seurailee. :p seuraavaks sitten ne tärinäkivut, joita odottelen. saa nähdä joko tänään juoksulenkillä tuntuu vai onko vielä liian aikaista :pompus:
 
Oli tuosta inositolista puhetta niin itse käytin inocapseja. Donaferty on kans hyvä valmiste pcos omaavillaja. Ja siinä kierrossa kun aloin käyttämään näitä, raskauduin(minulla on pcos, joten toki myös letrozolit käytössä)

näitä inocapseja mietin itsekin, mutta katsoo nyt mihin päädyn seuraavassa kierrossa. (Toivotaan ettei seuraavaa kiertoa edes tulisi :cat:) mulla ei vielä ole letrozol käytössä, mutta oli puhe gynen kanssa että se olisi seuraava askel jos mitään ei ala tapahtumaan. Nyt siis pelkkä metformiini käytössä. Mukavaa odotusaikaa ja kiitos kun tulit kertomaan oman kokemuksen :happy:
 
Mä jätin fanaattisena soittopyynnön lapsettomuusklinikalle hoitajalle kun mua vaivaa nää kivut, viikonlopun päivystyskäynti ja se etten oo ovuloinu:bag:
Turhaa varmasti stressaan ja mietin tätä asiaa, mutta kyllä se ajatuksia jäytää ku tuntuu että nyt on jotain oikeasti vinossa tuolla kohdunseudulla :sorry:
Saanpa ainakin mielenrauhan, kun asiaan perehtynyt ihminen rauhoittelee
 
Mä jätin fanaattisena soittopyynnön lapsettomuusklinikalle hoitajalle kun mua vaivaa nää kivut, viikonlopun päivystyskäynti ja se etten oo ovuloinu:bag:
Turhaa varmasti stressaan ja mietin tätä asiaa, mutta kyllä se ajatuksia jäytää ku tuntuu että nyt on jotain oikeasti vinossa tuolla kohdunseudulla :sorry:
Saanpa ainakin mielenrauhan, kun asiaan perehtynyt ihminen rauhoittelee

Se mielenrauhakin on melko tärkeä asia, kun näihin tuppaa kaikki ylimääräinen stressikin vaikuttamaan. Sitä vartenhan ne ihmiset siellä myös on, että tarjoavat apua ja varmistusta. Ja onhan nuo nyt sellasia asioita jotka varmasti vaivaavat, ei mitään pikkuasioita. Tsemppiä! :Heartred

Mäkin oon menossa tänään neuvolalääkärille tsekkaukseen, luultavasti saan siltä vaan huutia että turhaan siellä tuhlaan kaikkien aikaa, mutta halusin käynnin että onhan kaikki kunnossa, kun ollu niin omituiset parit menkat ja kierto sekaisin ja vaikka mitä. Kun toiveissa kuitenkin se raskaus on niin ei haluaisi että pitkittyy minkään huomaamattoman tulehduksen tai muun takia :smiley-ashamed005
 
Raskauskeijun tilaus tuli, mutta sieltä paketista puuttui yli kymmenen testiä :arghh:
 
Kauheen vaikee välillä osua oikeeseen "reaktionappiin" - joten sori, jos johonkin jää joku huti, vaikka koitan korjailla!
 
Mä kans juon godmorgonin verikreippimehua, ihan juotavaa vaikkei herkkua olekaan. Macaa sekoitan teelusikallisen kaakaon joukkoon, maistuu ihan perseelle, mut jos yhtään auttaa raskautumaan niin maistukoot.

Kp 15 ja o+! Onneksi heti aamusta sai helpotusta munan tuskaan. Ei olis tarttenu edes tikuttaa, sen verran pöksyissä hytisee! :smiley-angelic006

Muita ovistelijoita?
 
Täällä tais mennä hukkaan sekin ovisplussa ja tallettelut, edelleen kohdussa jotain, näytepala otettiin ja varmaan kaavintaan joudutaan vielä :smiley-angry017
 
Kp 15 ja o+! Onneksi heti aamusta sai helpotusta munan tuskaan. Ei olis tarttenu edes tikuttaa, sen verran pöksyissä hytisee! :smiley-angelic006

Muita ovistelijoita?
täällä h-hetket kans käsillä, kp12! mähän en tikuta, mutta aamulämmöt kohta kertonee vahvistuksen tälle. mahtavaa että oloa on helpotettu siellä jo :laughing002
 
Daiya voi ei :sorry: tsemppiä sinne hurjasti! :Heartpink

Täällä jotain hytinäätytinää ja sattui tossa kotimatkalla vasemmalle ja alavatsaan sen verran että reiteen asti säteilee :happy7 kp18, ja oliskohan tuo kipu sitten vallan oviskipu, vaikka terotkin jo aloitin. :cheers Aamupäivällä juili vasemmalta kans melko mojovasti laughing7 mäpä sitten huolimatta siitä etten nyt testaillu ni oletan et olis voinu olla ovis, eli dpo0 :hello2
 
Daiya voimia❤️

Täällä kp 5 ja olen yhä varmempi siitä, että viime kierrossa jotain yritti tapahtua. Vuoto ollut nyt poikkeuksellisen runsasta ja olo vetämätön. Päätin tankata nyt tässä kierrossa foolihapon lisäksi rautaa, greippiä ja punaviiniä ja hommata sen parhaimman joululahjan ikinä! Josko joulun taika auttaisi vielä saamaan sen kolmannen ovulaation putkeen :smiley-angelic001
 
Ultrassa käyty ja limakalvo 9,5mm ja molemmissa munasarjoissa isot follikkelit, vasemmassa oli oikeeta vähän isompi, n. 17-18mm. Huomenna irrotuspiikki ja siitä se piina sitten alkaa :smiley-bounce013 voi pliis voisko tää olla meidän kierto :smiley-angelic001
 
Täällä on nyt todella hassu, hyvänolon fiilis. :angelic:Tasainen, mutta erilainen. En osaa edes kuvailla sitä. Tiedä sitte tarkottaako se jotain et koko kroppa on tavallaa.. uudistunut? Mielihyvän kokemuksen vankina vaikka hädin tuskin miestä koskenut. :woot:

Onks muilla tullu tällast et tajuaa hyvän, erilaisen fiiliksen? Mä meinaa suorastaan häkellyin. Ihana tunne ♥️

Toivottavasti kertoo vaa siit et jotain tuol tapahtuu :grin
 
Takaisin
Top