Tyttö vai poika?

En osaa yhtään vielä sanoa, mutta varmasti raskauden edetessä alan arvailemaan. Mies kysyi heti plussapäivänä, kumpi luulen että tulee. Ei vielä fiilistä. Edellisestä lapsesta arvasimme molemmat väärin. :grin
 
Jos ei tällä ololla ole tyttö niin en ala. :yuck: Meninkin sanomaan ettei oo oireita vielä kunnolla, vain välillä, nehän tuli heti ja 24/7 eto..
 
Jos ei tällä ololla ole tyttö niin en ala. :yuck: Meninkin sanomaan ettei oo oireita vielä kunnolla, vain välillä, nehän tuli heti ja 24/7 eto..

Meillä kävi muuten ihan uskomaton juttu tän pavun suhteen. Touhuiltiin 7 kiertoa joka päivä, eikä tärppiä. Nyt Yk8 kokeiltiin kerrankin niin, että lopetettiin päivä ennen o+ ja tärppäsi! Mä en käsitä miten on mahdollista. Ehkä ne panokset oli vaan loppu aina tai jotain. :laughing001

Itellä etoo onneksi vaan aamusta. :notworthy
 
Kiinalainen kalenteri povaa tyttöä, toinen testi poikaa. Meillä ennestään kaksi sähköjäniksen energialla varustettua poikaa, joten toivoisin tästä kolmannesta tyttöä :smiley-bounce013

Olen kyllä ihan varma, että poika se tämäkin on, minun kehoni ei vaan osaa tehdä tyttöjä :p
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö. :dummy1: Ei oikein ole mitään fiilistä sukupuolen suhteen vielä tässä vaiheessa, mutta jotenkin olen aina ajatellut, että meidän eka lapsi olisi tyttö.
 
Mulla on jotenkin aina ollut ajatus, että saan pojan. Kalenteri ja vaun testi povaa molemmat myös poikaa.

Ootteko testannu lapsilukua sormuksella tai neulalla?
 
Näin viime yönä unta että meille tuli pieni poikavauva :dummy: itsellä ei kyllä ole mitään kummempaa fiilistä vielä, tosin aamupalat ja ruoka muutenkin maistuu hyvin eli viittaisko se sit poikaan... :rolleyes: Meidän suvussa on yleisesti ottaen pojat syntynyt ensin ja koska tämä on esikoinen niin kallistuisin ehkä pojan puolelle.
 
Olojen perusteella tyttö jos on edellisiin raskauksiin vertaamista. Ja näin sanoo myös kiinalainen kalenteri. Neljä edellistä olleet kiinalaisen kalenterin mukaisesti :grin löytyy ennestään siis kaksi poikaa ja kaksi tyttöä :angelic:
 
Sormustestin mukaan tulossa olisi tyttö, kiinalaisen kalenterin mukaan poika. En pysty syömään mitään makeaa, joten sekin kuulemma viittaisi poikaan. Oloja ei ole suuntaan tai toiseen. :rolleyes:
 
Mulla on jotenkin aina ollut ajatus, että saan pojan. Kalenteri ja vaun testi povaa molemmat myös poikaa.

Ootteko testannu lapsilukua sormuksella tai neulalla?

Mä olen sormuksella testannut ja jo 2 kertaa ennustanut poika, tyttö, poika, tyttö. Esikoinen on siis poika. Katotaan pitääkö paikkansa. :)
 
Molemmista tuloksina tyttö,
Tämä raskaus on ollut hyvin erilainen kuin ensimmäinen, siitä toisin jo 8v että voi olla että osa oloista jo unohtunut..
Miehen puolelta hyvin hyvin vahvasti tehtailevat poikia. Esikoisemme on poika, minulla on jotenkin tyttö olo mutta niin oli esikoista odotellessa, joka loppua kohden muuttui. Emme aio tästäkään raskaudesta ottaa selville kumpi on tulossa, joten heinäkuussa viimeistään selviää ❤️
 
Kalenteri sanoi tyttö, testi sanoi poika. Artikkelin mukaan stressaamisen takia poika, ruokahaluttomuuden takia tyttö. Pahoinvoinnin suhteen en oikein osaa sanoa, että onko kuinka paha :wideyed:

Että ei paljo auttanut :hilarious: mies toivoo poikaa ja mä tyttöä. Jännittää odotella mitä sieltä oikein tulee!

Ihminen varmaan, mutta toisaalta myös kissanpentu olis kiva :grin:p
 
Testin mukaan poika ja kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö. Itseltä löytyy jo tyttö ja poika joten ei ole mitään väliä kumpi se on kunhan on terve :Heartred enkä kyllä omankaan olon perusteella osaa sanoa kumpi se olisi. :)
 
Kalenterin mukaan tyttö, testin mukaan poika. Tyttö olisi kiva kun on jo poika, mutta kyllä kumpi vain olisi tervetullut. :Heartred
 
Jotenkii uskon ite et tulos on poika. Mutta sitten näitä kaikkia vanhoja uskomuksia jos ajattelee niin sit ois tyttö , koska naama kukkii ja tytöt vie äidin kauneuden ja ajoittainen huono olo viittais tyttöön plus et esikoinen on poika ja hänen raskaudessa näitä oireita ei ollu.
Onpa hän kumpi vain niin rakas hän on :Heartred
 
Polttareiden morsiussaunan vihtatestin mukaan meidän lapsesta tulee poika. :)
 
Takaisin
Top