Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :)
 
Tuon kiinalaisen kalenterin mukaan olis poika tulossa. Poika olis ihan kiva, kun on jo 2 tyttöä ennestään.
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan olis tyttö ja oon vähän sitä mieltä. Erilaiset ruokahimot oli pojan raskaudessa. Nyt on samat ruokahimot kun esikoisen raskaudessa.
 
Meille olisi kiinalaisen kalenterin mukaan tulossa tyttö. Itsellä kyllä tällä hetkellä hieman enemmän poikaolo. Meillä ennestään sekä tyttö, että poika. :happy:
 
Munkin kohdalla kaksi aikasempaa pitäneet paikkansa.
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö tulossa. Ekan lapsen kohdalla piti paikkansa, toisen ei lähellekään :grin

eto-oloa on jo nyt välillä, sitä ei poikia odottaessa näin alussa ollut.
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan poika olisi tulossa. Minulle ei ole vielä tullut fiilistä suuntaan tai toiseen.
 
Mistäköhän johtuu, että tyttöjen osuus on kiinalaisen kalenterin mukaan paljon suurempi 30-35 vuotiaiden kohdalla?
 
Mistäköhän johtuu, että tyttöjen osuus on kiinalaisen kalenterin mukaan paljon suurempi 30-35 vuotiaiden kohdalla?

huomasin saman ja mietin sitä! vaun sivuilla on näin "Jos äiti on yli 35-vuotias, tyttöraskaus on todennäköisempi. Ilmiö johtunee siitä, että naisen hormonaalinen tasapaino muuttuu hänen ikääntyessään sellaiseksi, että se suosii tyttöraskautta." eli olisko tässä sama ajatus.
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan poika tulossa. Ton vau testin puolesta taas tyttö. Jotenkin jo ennen raskautta olo, et varmaan poikia tulee jos on tullakseen, kun miehen suku aikas miesvoittoinen.
 
Meidän heinäkuinen olisi kiinalaisenkalenterin mukaan poika :Heartblue

Kiinalaisen mukaan, meille olis siis tulossa kolmas poika ja siinä se on ollut väärässä kuopuksen kohdalla.
Meillä on poika ja tyttö ja sen puoleen varsinkin on ihana sama kumpi masussa nyt asustaa, kunhan kaikki vain olisi ja menisi hyvin :love7
 
Mulla on poikafiilis. Esikoinen on poika ja tuntuu vaan siltä, että tämäkin olisi poika. Lisäksi mun suvussa poikia on selkeästi enemmän. Mulla on esim vain yksi tyttöserkku ja poikaserkkuja 8. Mun äidillä vain yksi sisko ja neljä veljeä.
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö. Ekassa raskaudessa oli tosi vahva poika olo, mut tyttö tuli + kaikki ns vanhan kansan poika jutut oli, eli ns poikavatsat sun muut. Joten jos tulee tällä kertaa tyttö tai poikaolo, niin ihan varmana se on sit päinvastoin :hilarious:
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan poika. Mies on varma pojasta. Itsellä ei oikein fiiliksiä suuntaan tai toiseen, jos olisi pakko veikata, niin vähän pojan puoleen kallistuisin:Heartblue
 
Meille tulisi tuon kalenterin mukaan tyttö. En oikein vielä muuten osaa arvailla, mutta aika samanlaiset olot on kuin viimeksi tyttöä odotellessa.
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan tulee poika. Viimeksi kalenteri näytti tyttöä ja poika tuli. Oisko nyt sit päikseen ja tyttö tulossa? :hilarious:

Kumpi vaan on enemmän kuin tervetullut. :Heartblue:Heartpink
 
Testin mukaan tyttö, kalenterin mukaan poika. Sikäli mikäli lapsi saadaan syliin asti, niin todennäköisesti toinen näistä on oikeassa :laughing002

Totta puhuen, aivan pikkasen enemmän toivoisin tyttöä, ihan vaan oman äitini puolesta, kun hänellä on kaksi poikaa lapsenlapsensa, ja minä olen siis hänen viimeinen toivo lapsenlapsista. Mutta molemmat ovat tervetulleita totta kai :love7
 
Takaisin
Top