Mielialan vaihtelut

Noaidi

Keskustelun kolmiottelija
Tammikuiset 2023
Kuka tunnustaa kärsivänsä mielialanvaihteluista?

Mulla siis mielialat vaihtelee ihan ääripäästä toiseen nanosekunneissa, mä olen luonteeltanikin impulsiivinen ja mielialat vaihtelee herkästi, raskaus vaan tuntuu buustaavan sitä, joten mulla tulee varmasti olemaan näitä paljon. :nailbiting:

Tänäaamuna kun tulin töihin, sain ensimmäisenä hirveän vitutus/itkukohtauksen kun mun työtuolilla oli istunut joku muu vaikka tiesin sen jo ennalta. Mä en vaan tykännyt että joku muu istuu mun työtuolissa vaikken edes pidä koko tuolista. :hilarious: Onneksi olin ekana työpaikalla.

Meinasin myös purskahtaa itkuun, kun ostin eilen vääriä suolakurkkuja.:facepalm:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tehdäänkö tämmöinen hyvän mielen ketju ja keräillään tänne hämmentäviä/hauskoja/erikoisia/mitä vaan tilanteita joissa mielialanne ovat heittäneet kuperkeikkaa?

:confused1:confused2:disgust :angryfire :violent001 :whacky011 :wacky:
 
Tuossa yksi päivä aloin itkemään, kun päästin suojatien yli pari pientä poikaa, ja he hymyillen heiluttivat mulle.:grin
Mies onkin sitten saanut vähän enemmän kokea tätä mun kiukkuisempaa puolta, toki onneksi ei oo pitkään mun kiukuttelut kestäneet.:grin

Mullakin on toki normaalistikin näitä vaihteluita, mutta jännittää kyllä minkälainen hirviö täältä kuoriutuu kuukausien aikana.:nailbiting::grin
 
Nyt täytyy tähän sanoa että minäkin olen luonteeltani hyvin impulsiivinen ja mielialat on kyllä aina ailahdellut laidasta laitaan mutta nyt raskaana olen uskomattoman tyyni :woot:mieskin oikein etukäteen jännitti että mitähän raskausajasta tulee. Ellei tämä sitten ole tyyntä myrskyn edellä :nailbiting:
 
Nyt täytyy tähän sanoa että minäkin olen luonteeltani hyvin impulsiivinen ja mielialat on kyllä aina ailahdellut laidasta laitaan mutta nyt raskaana olen uskomattoman tyyni :woot:mieskin oikein etukäteen jännitti että mitähän raskausajasta tulee. Ellei tämä sitten ole tyyntä myrskyn edellä :nailbiting:
Toivottavasti teillä tyyneys pysyy vallitsevana koko raskauden ajan! :woot:
 
Mä oon muksujen jälkee tullu aika itkuherkäks muutenki ja nyt liikuttaa millon mikäkin, viimesimpänä mulanin kun kattoin ja siin se laulo ennen sotaan lähtöä :D
 
^Mäkin oon aina itkenyt tuolle Mulanin kohtaukselle :laughing001

Tuntuu, että mulla on mieliala näin raskaana ollessa ollut normaalia tasaisempi ja tyynempi. En suutu tai ärsyynny juuri mistään, mutta välillä kyllä alkaa itkettää ilman selvää syytä. On jotenkin pehmeämpi olo ja oon vain omassa pikku kuplassani.
 
Mies totesi, että olen kuulemma kokoajan kiukkuinen karhu..
 
Mä itken noin kahdesti päivässä kun liikutun jostakin. Välillä ärsyynnyn tosi helposti ja välillä oon ihankun mielenvikainen kun lallattelen ilosta vaikka kaikki olisi päin mäntyä :hilarious:
 
Olen itse taas luonteeltani rauhallinen ja seesteinen, ja raskauden myötä en ole huomannut kyllä mitään eroa :shy: Ehkä jossain vaiheessa sitten :wideyed:
 
Mä tiputin tossa joku aika sitten vahingossa margariinipurkin lattialle, kun olin sitä kaappiin laittamassa. Rasia meni rikki, ja aloin sitä itkemään.. ja kun kerroin tätä miehelle kun hän tuli kotiin, aloin itkeä uudelleen.

itkeherkkyyttä on siis huomattavasti enemmän kuin yleensä. Olen muutenkin herkkä, mutta en nyt sentään margariinipurkin hajoamista ole itkenyt ennen.
 
Mä oon melko tasainen noin yleisestikin. Nyt raskaana on ainoastaa ollut itku vähän herkemmässä. Yhden kerran esimerkiksi liikutuin siitä, kun muistin että mun isällä on vieläkin lompakossa mun koulukuva. Kyseessä on sellainen tarrakuva, ja isä kertoi tuossa jokunen kuukausi sitten, ettei se voi vaihtaa tuota 20v vanhaa lompakkoa kun sitten ei enää ole niitä haalistuineita koulukuvia siinä lompakossa :Heartred:D
 
Takaisin
Top