Raskaaksi 2020

e-pillerithän estää ovulaation eli sillon tuleva vuotokin on oikeastaan vaan tyhjennysvuotoa eikä varsinaiset menkat :) mulla ainakin tyhjennysvuoto tuli pillereillä just sillon kun halusinkin (söin joko yhden tai kaksi laattaa kerralla, ja vuoto alkoi kolmantena pillerittömänä päivänä). luonnollinen kierto taas oli esikoista yrittäessä 28 ja nyt toista yrittäessä 26.

Juu toki mut mietin et voisko ne yhtää heijastaa ns luomua kiertoa.. et sillai et vaik se ei tavallaan ole kierto mut uskaltaaks aatella et luomukierto on jotai samantyyppisen pitusta? o_O

Täällä näyttää viivat vahvistuvan ja taidan varovaisesti alkaa siirtymään kesäkuisiin :happy: Tilasin tänään viikkonäytölliset digit oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti tulisivat pian. Tässä vielä kuva viivoista. Testattu pc:llä dpo 14, 15 ja 16 :happy093

Liitteet

• IMG_20201007_074117.jpg
    IMG_20201007_074117.jpg
    12.6 KB · Katsottu: 233
Täällä näyttää viivat vahvistuvan ja taidan varovaisesti alkaa siirtymään kesäkuisiin :happy: Tilasin tänään viikkonäytölliset digit oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti tulisivat pian. Tässä vielä kuva viivoista. Testattu pc:llä dpo 14, 15 ja 16 :happy093

Oi ihanaa! PALJON ONNEA ♥️♥️♥️♥️♥️ TOIVOTAAN että pieni pysyy mukana ! Kaikkea hyvää :smiley-bounce016

Juu toki mut mietin et voisko ne yhtää heijastaa ns luomua kiertoa.. et sillai et vaik se ei tavallaan ole kierto mut uskaltaaks aatella et luomukierto on jotai samantyyppisen pitusta? o_O

mulla ei ainakaan ollut. Mutta ajan kanssahan sen oman kierron sitten oppii tuntemaan. Toivottavasti sulle tulee pikainen plussa niin ei tarvi edes kiertoon tutustua.

ihania plussia ja lupaavia haamuja täällä! Kaikille tasapuolisesti onnea ja vauvaliimaa :Heartred

täällä meneillään kp13 ja talleteltu on, toiveet on suuret että nuo metformiinit ois jo tasoittanut kierron ja tää olis nyt sen max 32 päivää kierto. Senpä näkee sitten. Toistaiseksi hyvä fiilis. Kattelin toki jo kalenteria millon kehtaisi testata ekan kerran ja osuisi just sopivasti viikonlopulle kun ollaan anoppilassa :grin tulee pitkä viikonloppu.

mulla ei ainakaan ollut. Mutta ajan kanssahan sen oman kierron sitten oppii tuntemaan. Toivottavasti sulle tulee pikainen plussa niin ei tarvi edes kiertoon tutustua.

ihania plussia ja lupaavia haamuja täällä! Kaikille tasapuolisesti onnea ja vauvaliimaa :Heartred

täällä meneillään kp13 ja talleteltu on, toiveet on suuret että nuo metformiinit ois jo tasoittanut kierron ja tää olis nyt sen max 32 päivää kierto. Senpä näkee sitten. Toistaiseksi hyvä fiilis. Kattelin toki jo kalenteria millon kehtaisi testata ekan kerran ja osuisi just sopivasti viikonlopulle kun ollaan anoppilassa :grin tulee pitkä viikonloppu.

Joo sitä minäkin toivon. Eilen miehestä tosiaa huomas et se tajus et nyt on ns. Korkattu :D itseä ei stressaa yhtään mutta mieli voi muuttua kun miettii miten voi edesauttaa mahdollista vauvaa niin hyvin kun voi. Hyvä ruoka ja lepoa jne mut uteliaana nyt vaa mietin et koska sitten uskaltaa testata ku nyt on vasta kp 6 menossa mut kuitenkin. Ehkä ku hoksaa menkkojen myöhäisyyden. (Toivottavasti)
+ Tuo hammaskolo on yllättävän hyvä! Vähän toki välillä kipuilee mutta buranan avulla on pitkään poissa!! Toivottavasti pian paranee eikä tuu mitään takapakkia sen suhteen. Saa sit keskittyä ja huolia vaa yhdestä asiasta :rolleyes:

Vau mitkä viivat jo, onnittelut! :happy:

Täälä dpo 9 rfsu liuskaan haamu, selkeempi kuin eilen ja sofin herkkään hyvin hyvin hentoinen haalura. Kuvia en saanu otettua, kun ollu rakennustarkastaja ja remppamiehiä koko aamun pyörimässä :sour: ja unohdin vessaan mennessä puhelimen laturiin :sorry:
Katotaan josko myöhemmin onnistuis ku talo tyhjenee :grin
Jännää. Voi kun lähtis vahvistuu :rolleyes:

Tein nyt uuden rfsu laimeesta pissasta ja siihenkin tuli 3 minuutin kohdalla haamulainen. (Aamusta tuli hitusen selkeempi haamu, ei paljoa.) Ja ihan punertava :rolleyes: kuva otettu n. 4min kohdalla. (esikoisen huoneessa kehtas kuvailla ku edelleen talossa remppaäijät :grin)
Näissä liuskoissa oli selkee maininta ettei 5min jälkeen saa enää kattoo. Toki jos se antaa viivan ennen sitä aikaa, nii luulis että ihan sama tulos on vielä esim. 6min kohdalla :grinja että jos on väritön tai harmaa nii on nega, ja jos värillinen(pinkki, punainen, lila tms.) tulos on positiivinen, viivan vahvuudesta riippumatta.

https://aijaa.com/OttDVC

Vähän uskaltaa toivoa. Nyt on 3 eri merkkistä testiä haamuillut. Toki vasta dpo 9 :eek:
Ja tän rfsu osaa jotenkin ottaa varauksella :grin

Muokattu viimeksi:
Täällä kans dpo9 testailut:grin Aiemmin mietin että tulis nyt näkyviin edes jonkinlaista toista viivaa.. Olis varmaan täytynyt vähän tarkentaa tota toivetta, sillä sainhan mä tämmösen vinon värikertymä hailuran sitte:hilarious::hilarious:

Edit. kylläpäs meneeki huonolaatuseks tänne ladattaessa
Edit2. Oon siis kyllä enemmän sitä mieltä että ehkä virheellinen testi, kun tota väriä jäi ihan ihme paikkaan. Täytyy tehdä huomenna tai parin pv päästä uudelleen.:bag:

Liitteet

• IMG_20201007_125955.jpg
    IMG_20201007_125955.jpg
    21.3 KB · Katsottu: 218
Muokattu viimeksi:
Täällä kans dpo9 testailut:grin Aiemmin mietin että tulis nyt näkyviin edes jonkinlaista toista viivaa.. Olis varmaan täytynyt vähän tarkentaa tota toivetta, sillä sainhan mä tämmösen värikertymä hailuran sitte:hilarious::hilarious:

Onpa upean selkeä! Varovaiset onnittelut

Täällä kans dpo9 testailut:grin Aiemmin mietin että tulis nyt näkyviin edes jonkinlaista toista viivaa.. Olis varmaan täytynyt vähän tarkentaa tota toivetta, sillä sainhan mä tämmösen vinon värikertymä hailuran sitte:hilarious::hilarious:

Näkyy! :hello2

Tein nyt uuden rfsu laimeesta pissasta ja siihenkin tuli 3 minuutin kohdalla haamulainen. (Aamusta tuli hitusen selkeempi haamu, ei paljoa.) Ja ihan punertava :rolleyes: kuva otettu n. 4min kohdalla. (esikoisen huoneessa kehtas kuvailla ku edelleen talossa remppaäijät :grin)
Näissä liuskoissa oli selkee maininta ettei 5min jälkeen saa enää kattoo. Toki jos se antaa viivan ennen sitä aikaa, nii luulis että ihan sama tulos on vielä esim. 6min kohdalla :grinja että jos on väritön tai harmaa nii on nega, ja jos värillinen(pinkki, punainen, lila tms.) tulos on positiivinen, viivan vahvuudesta riippumatta.

https://aijaa.com/OttDVC

Vähän uskaltaa toivoa. Nyt on 3 eri merkkistä testiä haamuillut. Toki vasta dpo 9 :eek:
Ja tän rfsu osaa jotenkin ottaa varauksella :grin

Näen hailun sielläkin ja vasta Dpo9!
Lupaavaa ja toivottavasti viiva vahvistuu. :cheers:Heartred

Miten aikaisin ootte testailleet? Meillä ystävien häät ensi lauantaina (dpo 7) ja mietin näkyisköhän mahdollinen raskaus jo tuolloin cb earlyssä...:confused004 Tuolloin on kylläkin jo kp 23/28.

Kun mä olin pieni, äiti joutu antamaan kissan pois, koska se tuli nukkumaan aina mun kasvojen päälle, kun olin vauva. Eli tarkkana saa olla ettei käy huonosti. Kaikki kissat ei tee niin, mutta varoittavana esimerkkinä kerron! kissoilla on myös ne himputin kynnet ja jotku kissat leipoo vielä aikuisena, niin siinä on vauvan kasvot vaarassa.

Meillä on kaks kissaa ja saksanpaimenkoira. Kissoja varten joutuu todennäköisesti tekemään jonkun suojan, ettei pääse pinnasänkyyn, kun se aika koittaa. Juurikin edellämainituista syistä.

Siihen aikaan, kun ensimmäisen lapsen sain, mulla oli kolme koiraa. Koirille tuotiin synnäriltä vauvan harso haisteltavaksi kotiin pari päivää ennen kotiutumista. Ei mitään ongelmia. Kun vauva nukku, koirat nukku vieressä vahtimassa. Näin muakin vahdittiin kun olin pieni. :grin

Koiran tulee saada oma rauha, oli lapsi minkä ikäinen tahansa. Meillä on alusta asti opetettu, ettei koiraa mennä härppimään kun se syö tai nukkuu. Mustasukkaisuutta ei ole koirilla ilmennyt, ne on saaneet mun aikaa lenkkien merkeissä ja silloin, kun vauva/lapsi ei oo esimerkiksi sylissä ja hoito tms kesken. Oon syntymästä asti ollut koiroen kanssa tekemisissä, kuten omatkin lapset ja maalaisjärjellä ja määrätietoisella asenteella yhteiselo on hyvinkin helppoa. On yksilöitä, jotka ei vauvojakaan siedä, mutta yleensä siihen vaaditaan huonoja kokemuksia sekä laiminlyöntiä hoidon, huomion ja lauman arvojärjestyksen suhteen, että hankaluuksia ilmenee. :happy:

Koirat oon tutustuttanu vauvaan kuten koiranpennutkin, peppu edellä moikkaamaan :grin tällöin ei tule tilannetta, jossa uusi asia tyrkätään uhkaavasti suoraan kohti. Saavat haistella ja hoksata, että tuttu haju.
Joo, meidän kissat leipoo, mutta me leikataan niiden kynnet säännöllisesti eikä ne itsekään juuri tykkää pitkistä kynsistä kun sit ne on joka matonkulmassa kiinni. :D ja kissat ei mee vauvan huoneeseen kyl ollenkaan. Eikä ne viihdy kasvojen lähellä ollenkaan. Mutta viestisi oli kyllä toki ihan täyttä asiaa! En vain usko että meidän kissojen kanssa näistä tulee ongelmaa. :)

Onnea kaikille viivan saaneille! :smiley-bounce016

Nuorena äidiksi mä odottelin tyhjennysvuodon jälkeen vielä yhdet luomumenkat ennen kuin aloitettiin yritys. (Näinhän ei tarvitse tehdä.) Ainakin tuo eka luomukierto oli viikon pidempi kuin mikä se rytmi pillereiden kanssa on. Ei sitä oikein voi tietää etukäteen... Nyt menossa siis toka luomukierto ja oon aivan ulapalla. :hilarious:

ON: testasin aamulla negan, mutta en heitä vielä kirvestä kaivoon, kun en ole edes varma kuinka pitkä kierto mulla oikeasti on. :arghh: Olen nyt asennoitunut odottelemaan vuodon alkamista ja jos sitä ei kuulu niin testaan uusiksi viikon päästä. :woot:

Takaisin