Raskaaksi 2020

Amandatt, suuret pahoittelut!

Kamomillalla on ihan plussa eikä haamu lainen enää! Onnea!

Upeita haamuja kin leijailee usemmallakin, vahvistumista niille!

On. Kp 14, o-testi lähes plussa, mies kellistetty eilen ja sama suunnitelma tälle illalle. Viikko herkutonta elämää takana, nyt alkaa helpottamaan!

Yksityisellä joo ja toi oli vielä sellainen lääkäri jota oli kehuttu... varmaan vaan lypsävät rahaa tai sit ei halua puuttua, kun heillä on lapsettomuuteen omat spesialistit :finger: tälläkin erikoisosaamisalueina vuotohäiriöt, ilmeisesti ne ei sit kuulu lapsettomuuden kanssa yhteen :rolleyes: sanoi siis että parin kierron päästä vois tulla uudelleen lapsettomuuspuolelle ja kattoa sitä tukilääkitystä... kysyin siis siitä, niin tuon sain vastaukseks. Tärkein anti nyt tietty se ettei mitään näennäisesti vialla, mut ketuttaa kyllä mennä uudestaan. Tietty mulla on soittoaika vielä ferrin tuloksista tulossa, jos siinä yrittäis vängätä vielä sitä tukilääkitystä. Vaikka tuskin onnistuu :meh:
Rahan lypsäminen tulee tosta itselläkin ensimmäsenä mieleen! @Reggie kanssa samaa mieltä, että ei pitäs heiltä olla pois. Julkisell tottuni nihkeilyyn, mutta luulis nyt yksityiseltä helpommin maksavana asiakkaana apua saavan ja selkeiden havaintojen perusteella vielä!

Onnea plussanneille!:love7

Täällä dpo7, rintojen arkuus alkaa nostaa päätään. Epäilen että mulla on nyt pientä tulehdusta iholla, toivon ettei mene pahemmaksi tai vaikuta mitenkään kiinnittymiseen. Muuten fiilikset ihan hyvät, kaikki mahdollista vaikkakin tuntuu siltä että täytyisi pikkuhiljaa myös valmistella itseään ajatuksella menkoista, ettei tule sitten liian suurta pettymystä.:grin

Aamun hcg-kontrollin tulos oli tullut kantaan, 21. Mitenhän tähän nyt oikein suhtautuisi, aika matala jos olisi uusi raskaus (dpo14-15), mutta testit on kyllä olleet negoja jo pari viikkoa, että hassua jos olisi jäänteitä keskeytyksestäkään :eek: Viimeksi lauantaina tein sellasen herkän testin (10 herkkyys) ja ihan putipuhdas nega se oli... :bored:

Aamun hcg-kontrollin tulos oli tullut kantaan, 21. Mitenhän tähän nyt oikein suhtautuisi, aika matala jos olisi uusi raskaus (dpo14-15), mutta testit on kyllä olleet negoja jo pari viikkoa, että hassua jos olisi jäänteitä keskeytyksestäkään :eek: Viimeksi lauantaina tein sellasen herkän testin (10 herkkyys) ja ihan putipuhdas nega se oli... :bored:
Ootko tänään tehnyt testiä? Voihan se olla uusi raskaus, jos ovis olisikin ollut vähän myöhemmin?

Heii! Yli 35v esikoista kuumeileva täällä. Rehellisesti sanottuna oletukseni raskauden suhteen ei ole olleet korkeat, ja mielessäni olen valmistautunut jo siihenkin että hoitoihin meidän on pian lähdettävä. Mutta!!! Vielä mennään luomulla tjot, ja tänään on dpo 9 ja eilen voin hieman heikosti koko päivän. Aamulämmötkin on tasaisesti pysyneet korkeammalla kuin yleensä, normi pms mättämiseen ei ole tarvetta, hiki pukkaa koko ajan ja huulet on turvoksissa. Että mitäs himskattia! Pitääkö tässä tosiaan hakea r-testi?

Tervetuloa joukkoon! Toivottavasti on tosi kyseessä!! Täällä on muuten tuolla klubien puolella ketju yli 30v ensi-kuumeilijoille, sinnekin voi tulla tarinoimaan/vertaistukea hakemaan, päivästä riippuen :rolleyes:

@move88, hyvä juttu että ei ole mitään rakenteellista ongelmaa, mutta tosi harmi että ei mitään tukilääkitystä tullut. Eikö se gyne sit mitenkään kommentoinut niitä vuotohäiriöitä? :smiley-angry019

Varovaiset onnittelut @Kamomilla*, toivotaan viivan vahvistumista, vaikka aika hyvä viiva jo onkin! :smiley-angelic001 Tsemppiä myös muille piinaajille, kovin on lupaavan kuuloisia oireita monilla. :love7

Komppaan Reggietä eli Dayalle testi kehiin. :happy:

Täällä:

Maha ollut todella kipeä ja ylävatsa turvonnut jo kolme päivää. Pelkään, että rauta on alkanut ärsyttää vatsaa vaikka obsidanin pitäisi olla sopiva herkällekkin vatsalle. :sour:

Myös raajat on jäässä ja villasukat täytyy olla jalassa, kun se kylmyys on ihan kamalan epämielyttävä.

Leikkaus ois tulossa joulu/tammikuun aikana, eli tyytyväinen kuitenkin olen. :stop:

Kp16

Oliskohan se kuitenkin uusi raskaus :smiley-angelic001 se mitä oon lukenut nyt hcg-tasoista, niin toi arvo on sinänsä normaali jos miettii aikaisia arvoja - tarkemmin tietää jos ottaa uusintamittauksen ja se on nousussa. Otetaanko uusintamittausta?

ommoonappoo:
Ärsyyntymiskynnys luokkaa Gordon Ramsay :smiley-angelic006 kp4 ja vuoto lopuillaan. Työpäivä melko peruskauraa, vaikkakin positiivista juurikin se, että rutiinit alkaa olla täysin kohdillaan. Joskus aikanaan pomo A-klinikalla sanoi että menee vuosi ennenkuin kunnolla rutiinit hallussa - tais se olla oikeassa. Nyt vaan elättelen pientä toivetta, ettei tarttis olla vaihtamassa työpaikkaa vaikka haku on muuallekin vetämässä :smiley-angelic002

Dpo6 eikä juuri mainittavia oloja tota tissikipua ja pieniä satunnaisia maha tuntemuksia lukuunottamatta. Kostea on niinku aina... valmistautunut henkisesti että varmaan sunnuntaina tai ensi viikon maanantaina viimestään taas täti tulee kylään, mutta arvon tässä silti että testailenko perjantaina dpo10.. olis toisaalta mielenkiintosta nähdä yrittääkö siellä edes mikään kiinnittyä:sorry:

@move88, hyvä juttu että ei ole mitään rakenteellista ongelmaa, mutta tosi harmi että ei mitään tukilääkitystä tullut. Eikö se gyne sit mitenkään kommentoinut niitä vuotohäiriöitä? :smiley-angry019
kommentoihan se. että joo, voi se olla keltarauhasesta johtuvaa, mutta tutkitaan nyt ensin nää muut asiat... ja että kyllä se kiinnittyminen voi silti tapahtua, kun luteaali on kuitenkin 12pv, vaikka sitä tiputtelua onkin aiemmin. :rolleyes: jotenkin tuli sellainen olo (ja jossain sivulauseessa se stressaamista kommentoikin), että vika on siinä kun mietin ja stressaan näitä asioita :smiley-angry026 vaikka en kyllä mitenkään tuonut esiin että stressaisin, enkä niin mielestäni teekään. kehui kyllä siitä kuinka hyvin tunnen oman kropan ja kierron...puuuh. no, täytyy nyt vaan elellä tän kierron piinailut ja sit kattoa ne ferrit ja puhelinaika :bag:

Noniin nyt lämmöt 37,1 ja kurkku kipee. Ehdin toivoa aiemmin et lämmöt olis merkki tärpistä mut Eiku uus flunssa taitaa vaan iskee päälle :banghead: :arghh:

Mä stressana tota haavaa ihan sikana! Musta tuntuu et se verihyytymä lähti mut tonne pohjalle jäi jotain, eli kai se sit riittää ja kunhan pidän havaan puhtaana ni se ei oo sen kummempaa ku olis muutenkaa hampaan irtoamimen :smiley-angelic001
Toki yhä pelkään syödä mitään viakka olis pakko. Huhhuh

Toiseks.. kauanko muilla on yleensä viimeinen menkkavuoto pillerien lopetuksesta kestänyt? Viikon? Enemmän?

No nyt on kunnon vatsakivut päällä. Panadol zappi otettu. Tajusin just että kyseessä taitaa sittenkin olla kofeiini, kun olen nyt poikkeuksellisesti juonut sitä sillä kofeiiniton on ollut loppu kolme päivää.

Eipä kannata juoda. :smiley-angry017

Ootko tänään tehnyt testiä? Voihan se olla uusi raskaus, jos ovis olisikin ollut vähän myöhemmin?

En tehny tänään, lauantaina viimeksi tosiaan... Huomenna pitänee testata. :nailbiting: Mitä googlettelin, voi olla jäljellä keskeytyksestä, ihmettelen vaan kun noi testit on niin pitkään ollu jo negaa ja veressä olis silti ollu vielä noin :bored:

Oliskohan se kuitenkin uusi raskaus :smiley-angelic001 se mitä oon lukenut nyt hcg-tasoista, niin toi arvo on sinänsä normaali jos miettii aikaisia arvoja - tarkemmin tietää jos ottaa uusintamittauksen ja se on nousussa. Otetaanko uusintamittausta?

En tiedä uusintamittauksesta vielä, kun on vasta perjantaina soittoaika tohon liittyen :banghead: pitänee tikutella, jos tulee viivaa ja varsinkin vahvistuu niin sitten vasta uskaltaa toiveita herätellä :rolleyes:

En tehny tänään, lauantaina viimeksi tosiaan... Huomenna pitänee testata. :nailbiting: Mitä googlettelin, voi olla jäljellä keskeytyksestä, ihmettelen vaan kun noi testit on niin pitkään ollu jo negaa ja veressä olis silti ollu vielä noin :bored:

En tiedä uusintamittauksesta vielä, kun on vasta perjantaina soittoaika tohon liittyen :banghead: pitänee tikutella, jos tulee viivaa ja varsinkin vahvistuu niin sitten vasta uskaltaa toiveita herätellä :rolleyes:

Joo siis hcg erittyminenhän on ylipäätään raskauden alussa on yksilöllistä (kuten viitearvotaulukosta voi päätellä), samoin nousu kuin laskukin. Hcg taso 5-25 on yleensä indikaatio sille että pitää ottaa uus arvo, ja jos veressä on 21 tänään (ja noususuhdanteinen), lauantain nega on negatiivinen varmaan siksikin että hcg:tä erittyy virtsaan verenkierrosta ja näytteen hcg-taso ei oo vaan la vielä yltänyt testin herkkyyteen :rolleyes:

Siis mä oon vahvasti uuden raskauden kannalla - jos testi lauantailta negaa ja tänään olisi km kannalta katsottuna siis hyvin laskussa, niin la olis pitäny näkyä jotain haamua jos se km:stä olis vaan kiinni :bookworm: Ainakin näin mä sen mieltäisin, en toki voi kutsua itseäni asiantuntijaksi vaikka melko liudan luin tieteellisiä tutkimuksia koskien hcg-tasoja :hilarious:

Eli testiä kehiin sanon ma! :headphone:

Kiitos kaikille, ootte mahtavia :Heartpink

Toivottavasti pitää kunnolla kiinni :Heartred hirveesti vauvaliimaa ja tarrasukkia! Onko sulla mitään oireita?

Aika oireetonta ollut, ei mitään selvää raskauteen viittaavaa. Lievää ummetusta oli muutamana päivänä ja orastavan flunssan oireita, mutta en kuitenkaan kunnolla kipeäksi ole tullut toistaiseksi ainakaan. :joyful: Tisseissäkään ei mitään huomiota herättävää. Nyt kyllä eilen ja tänään on hetkittäin tuntunut alavatsassa jänniä tuntemuksia, vähän kuin kylmäisi ja kuumottaisi vuorotellen.

Vielä testikuvaa, on se tainnut hieman vahvistua :Heartred Ylempi eilinen dpo 11, alempi tänään dpo 12.

IMG_20201005_190124.jpg IMG_20201005_185832.jpg

Huippua, onnea siena! :love7

Siis oikeesti multa pitäis kieltää Google. Mun poskia kuumottaa ja oon nyt googletellut senkin varmaksi raskausoireeksi.... Mä tuun niin tippumaan korkeelta laughing6 :help

Huippua, onnea siena! :love7

Siis oikeesti multa pitäis kieltää Google. Mun poskia kuumottaa ja oon nyt googletellut senkin varmaksi raskausoireeksi.... Mä tuun niin tippumaan korkeelta laughing6 :help

Kuulostat ihan multa :grin. Mutta tässä kierrossa päädyin poskien kuumotukseen jo ovulaation yhteydessä, joten siinä meni mun "varma" raskausoire

Takaisin