Pahoittelut Mrs. S negasta, ja Nuorena äidiksi yrityksen mahdollisesta lykkääntymisestä!
Zarar ja Tammenterho, onnea viivan vahvistumisesta!
ON: Keskellä yötä heräsin vatsakramppeihin ja vessahätään. Myös hiiva on löytänyt perille vuosien jälkeen. Ja rinnat tuntuvat kipeiltä. Tämä aika kuukaudesta on niin korni kun kaikesta ikävästä innostuu.
Nyt dpo 9 aamulla lämmötkin oli taas nousseet, joten rohkaistuin testaamaan (sillä rfsun:n herkällä mutta kököllä). 5min kohdalla kuvittelin näkeväni aavistuksen jotain, mutta joko haaleni tai sitten uniset silmät vihdoin tarkensivat testiin riittävät hyvin.
Eli nyt ei näy käytännössä mitään, kuvassa varsinkaan. Sanoisin siis että nega, muttei ihan puhdas sellainen.
Zarar ja Tammenterho, onnea viivan vahvistumisesta!
ON: Keskellä yötä heräsin vatsakramppeihin ja vessahätään. Myös hiiva on löytänyt perille vuosien jälkeen. Ja rinnat tuntuvat kipeiltä. Tämä aika kuukaudesta on niin korni kun kaikesta ikävästä innostuu.

Nyt dpo 9 aamulla lämmötkin oli taas nousseet, joten rohkaistuin testaamaan (sillä rfsun:n herkällä mutta kököllä). 5min kohdalla kuvittelin näkeväni aavistuksen jotain, mutta joko haaleni tai sitten uniset silmät vihdoin tarkensivat testiin riittävät hyvin.
Eli nyt ei näy käytännössä mitään, kuvassa varsinkaan. Sanoisin siis että nega, muttei ihan puhdas sellainen.
. Käyn kyllä lohdutukseksi sushilounaalla :angelic:

hän oli yhenlainen pihi, joka ei koskaan kuitenkaan selvittänyt, mihin rahaa menee. Olin sen perheen kirjanpitäjä :bag: eronkin jälkeen jouduin melko vähillä rahoilla menemään, mutta lapset on saanu sen mitä tarvitsee. Joskus jotain mukavuushankintoja täytyny lykätä jos esim kalliin haalarin tms osto edessä, mutta fiksulla rahankäytöllä ei suomessa nälkään kuole vaikka lapsia oliskin
meillä on esim oma talo maksettavana, ja hyvin tässä pärjätään. Tein excelillä kk-budjetoinnin kun suunniteltiin näitä rahajuttuja, siitä näki hyvin mihin rahaa kuluu, realistinen tapa pysyä kärryillä :)
olen siis niin henkeen ja vereen autoihminen, että olen oikeasti ikävöinyt autoani 
Miehen kanssa keskustellen siis päätin jo joskus pari vuotta sitten, että meillä siirrytään kumin käyttäjiksi!
Aloitin hormonaalisen ehkäisyn 17v ja lopetin 27-28v. Tuolloin 17 kesäisenä ei pyörinyt mielessä ovulaatiot ja muut. Halut palasi takaisin, normaalit vaihtelut vv:ssa, ihan kun olisi kävellyt sellainen huntu päässä, jonka läpi olisi maailmaa katsellut ja sit se nostettiinkin pois! Tämän pari vuotta yritystä odottaessa olen nyt käyttänyt itseni vahtaamiseen ja voin sanoa olevani melkoisen kartalla kropan toiminnasta. Ehdottomasti plussaa raskautta yrittäessä. Ja mahdollisen raskauden jälkeen hormonikierukka (jonka PITÄISI vaikuttaa paikallisesti) ja nevö ägäin muuta hormonaalista ehkäisyä 
Kerran kun on sen riemun kokenut, nyt yrittää molemmat tosissaan. Yk 4 käynnissä. Plussatuulia kaikille!
Ja se vei asian rahaan ja töihin ja lopulta mies totesi että mitä ikinä päätänkään, hän on fine asian kanssa!
nyt lähinnä tuntuu et on voittajafiilis. Vaikka se toki sano et pidemmän päälle kumit tulis olee yhtä meneviä ku pilleritkin mut ymmärs asian. Totes lopuksi et "mut helmi maaliskuussa ei todellakaan yritetä. Lapselle ei mikään oo kamalampaa ku syntyä joulukuussa"
+ tossa äsken totesi että kukaan ei palkkaa vakkariksi raskaana olevia. Ja mä ajattelin et ei kukaan tuu saamaan nykyää vakkariduunia.. harva ehkä joo mut suurinosa ei. Et jos siihe lohduttautuu ninaika heikoks jää