Nt - ultra

Mulla on nt-ultra ens viikon perjantaina. Jee! Sen jälkeen kerrotaan sit esikoiselle (1v:lle kerroin jo, ei näyttänyt ihan hiffaavan :hilarious:). Vähän oon jo ujutellu vauvahommia puheisiin(kunnon Interception-meno), että olis avoin ajatukselle toisesta pikkusisaruksesta.
 
Tänään heti aamusta käytiin ultrassa. Jännitti niiiiiin kovasti. Mutta kaikki oli kunnossa. :Heartred

Siellä olikin varsin liikkuva kaveri vastassa. Ei meinannu millää saada mittoja kun oli nii kova hyppiminen ja myllerrys päällä. En tiedä sit saiko sen meiningin aikaseks oma jännittäminen vai heiluko hän muuten vaa. Pienet onnen kyyneleet piti tihrustaa.
 
Tänään heti aamusta käytiin ultrassa. Jännitti niiiiiin kovasti. Mutta kaikki oli kunnossa. :Heartred

Siellä olikin varsin liikkuva kaveri vastassa. Ei meinannu millää saada mittoja kun oli nii kova hyppiminen ja myllerrys päällä. En tiedä sit saiko sen meiningin aikaseks oma jännittäminen vai heiluko hän muuten vaa. Pienet onnen kyyneleet piti tihrustaa.
Voi ihana kuulla, että kaikki oli kunnossa! :happy::Heartpink
 
Tänään heti aamusta käytiin ultrassa. Jännitti niiiiiin kovasti. Mutta kaikki oli kunnossa. :Heartred

Siellä olikin varsin liikkuva kaveri vastassa. Ei meinannu millää saada mittoja kun oli nii kova hyppiminen ja myllerrys päällä. En tiedä sit saiko sen meiningin aikaseks oma jännittäminen vai heiluko hän muuten vaa. Pienet onnen kyyneleet piti tihrustaa.
Ihanaa, onnea hyvin menneestä ultrasta! :) Pysyykö sulla la samana, vai saavatko mitattua tätä vauhdikasta tapausta kuin tarkoin? :wink
 
Ihanaa, onnea hyvin menneestä ultrasta! :) Pysyykö sulla la samana, vai saavatko mitattua tätä vauhdikasta tapausta kuin tarkoin? :wink
Pysy laskettu aika samana 1.4. Vaikka mittauksien perusteella oli päivän pidemmällä. Eli periaatteessa se ois 31.3. Mut ei lähteneet muuttamaan yhen päivän takia. Saman tuloksen ne sai sillo ihan alussa. Kävinköhän viikolla 6 ultrassa vuotojen takia? Näköjään näin nopeesti jo unohtaa. :hilarious:
 
Millä viikoilla muilla on nt-ultra?

Tänään oli neuvolakäynti, josta meni lähete sairaalaan ja sieltä tuli jo aika, 8.10. Mulla silloin 12+2 Ja jäin miettii onko se kaikkien tutkimusten mukaan ok vai pitikö olla tyylii 11+6 mennessä. Vai tarkoittiko se vain Labrat ennen sitä?
 
Nt-ultra pitää tehdä muistaakseni viikkojen 11+6 -13+6 välillä. :) Eli tuo Elviirataren ajankohta on oikein passeli.
Labrat taas vähän aiemmin.
 
Millä viikoilla muilla on nt-ultra?

Tänään oli neuvolakäynti, josta meni lähete sairaalaan ja sieltä tuli jo aika, 8.10. Mulla silloin 12+2 Ja jäin miettii onko se kaikkien tutkimusten mukaan ok vai pitikö olla tyylii 11+6 mennessä. Vai tarkoittiko se vain Labrat ennen sitä?
Voidaan tehdä 10+0-13+6 tuo varhaisraskauden seulonta, eli nt-ultra. Pyritään tekemään kuitenkin 11+5-13+0. Eli sun aikasi on oikein hyvässä kohdassa.
Mulla ens viikolla, jollon 12+4.
Noiden verikokeiden ottaminen on ilmeisesti tarkempaa ja mullakin oli määrätty tarkka päivä jolloin niissä piti käydä ja jos se ei käynyt, ni sai olla +/- päivä. Tässä kyllä vissiin alueellisia erojakin.
 
Meidän sairaanhoitopiirissä yhdistelmäseulontojen suositeltu ajankohta on 11+0-11+6 ja samalla reissulla otetaan verikokeet. Miulla on nt-ultra 11+4
 
Mulla nt-ultra olisi varhaisultran sekä omien laskujen perusteella rv 13+2. Mulla on oikeasti säännöllinen lyhyt kierto ja plussakierron ovis testattu, mutta neuvola on kai laskenut viikot "normaalipituisen" kierron mukaan, joten neuvolan viikot tulee 5 pv jäljessä. Eli neuvolan laskujen mukaan nt-ultra olisi rv 12+4. Vielä pitäis pari viikkoa odottaa, tuntuu että toi nt-ultra on niin myöhään. Mutta tänään on onneksi toka varhaisultra tiedossa, niin pääsee taas katsomaan onko kaikki ok vielä tässä vaiheessa.

Verikokeissa ym kävin viime viikolla, silloin oli ultran ym mukaan 10+4 ja neuvolan mukaan 9+6.
 
Meidän sairaanhoitopiirissä yhdistelmäseulontojen suositeltu ajankohta on 11+0-11+6 ja samalla reissulla otetaan verikokeet. Miulla on nt-ultra 11+4
Meillä myös näin! Minulla on 11+5.
 
Takaisin
Top