Nt - ultra

Meillä oli tänään nt-ultra niskaturvotusta oli 1mm ja tyyppi oli päälle 6 cm pitkä. Laskettu aika siirtyi muutamalla päivällä eli uusi laskettu aika olisi 3.4.
Tyypillä oli kaikki hyvin ja saatiin samalla varattua aika seuraavaan ultraan. :love7

Meillä oli eilen myös nt-ultra viikoilla 13+2 ja sama laskettu aika 3.4. meillä tyyppi oli vähän päälle 7 cm ja niskaturvotus 1,2. Aika samoissa siis mennään paitsi pieni pituusero!
 
Salaselle puolelle kirjottelinkin jo, mut pistetääs tännekki:smiley-bounce012

Eilen oli nt-ultra ja kaikki hyvin:Heartred Riskiluvut oli luokkaa 1:10 000. Vastasi kooltaan rv11+6 (itse olin laskenu et olis ollu rv 11+4 ja kaikki rakenteet mitä nyt näkyi näytti olevan mallillaan.

Nyt koitetaan jatkaa luottavaisin mielin odotusta. Rakenneultra varattu joulukuun alkuun:smiley-angelic001
 
Kävin kanssa tänään ultrassa. Piti olla 11+4 mut olikin ultran mukaan 12+4, mittas vielä 2 kertaan ja sama tulos molemmilla kerroilla. En tiiä miten se on mahdollista, kun kierto on ollut säännöllinen enemmänkin lyhyt (plussakierto o+ mukaan 26pv) :smiley-ashamed008 Laskettu aika siirtyi sitten viikolla
 
Muokattu viimeksi:
Ultrasta jo viikko aikaa, rv 12+1.Kaikki hyvin, nt 1mm. Nyt vain nautittu ja raskauskuplassa vain oltu.
 
Voi apua että mua jännittää :nailbiting:
Aamulla vihdoin nt-ultra. Pääsee vihdoin näkee pikkusen ja loppuu tää piinailu ja epätietoisuus.
Huomenna rv13+0/13+5.
 
Päätin kuitenkin tänne kirjoitella, meillä siis kolmatta odotellaan, mutta takana kaksi keskenmenoa, viikko sitten oli NT-ultra, siellä kaikki näytti hyvältä, vielä kun osaisi alkaa nauttia tästä raskaudesta.
 
Nt-ultra takana ja kaikki hyvin :Heartred
Nyt voi vihdoin alkaa nauttia tästä raskaudesta kun pääsi pienen näkemään.
Viikot tarkentui 13+2 ja kokoa oli huimat 7,5cm.
Istukka takaseinässä joten kohtapuolin voi alkaa tunnustelee liikkeitä :Heartred
 
Takaisin
Top