Elokuun höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Junibea
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Apua! Nyt holahti ihan kirkasta verta ihan kunnolla.
Mihinkään ei kuitenkaan satu.
Voiko olla ihan normia?
Suosittelen soittamaan aika ahkerasti neuvolaan tai naistentautien polille jos mitään tulee. Saa itselle rauhan, kun ei tarvi vaan pohtia. Toivotaan ettei mitään hätää ole. :Heartred

Minulla oli ruskeaa tuhruttelua eilisestä illasta. Saatii heti aika julkisella sairaalaan. Käytiin äsken ultrassa. Ei näkynyt vuotoja ja kaikki hyvin. Pieni syke siellä sykki. :Heartbigred

Suosittelen soittamaan aika ahkerasti neuvolaan tai naistentautien polille jos mitään tulee. Saa itselle rauhan, kun ei tarvi vaan pohtia. Toivotaan ettei mitään hätää ole. :Heartred

Minulla oli ruskeaa tuhruttelua eilisestä illasta. Saatii heti aika julkisella sairaalaan. Käytiin äsken ultrassa. Ei näkynyt vuotoja ja kaikki hyvin. Pieni syke siellä sykki. :Heartbigred

Kiitos. Soitin nyt neuvolaan ja sano, että jos oikeen runsaasti alkaa vuotamaan, nii päivystyksen kautta sitten vaan. Laitto ens viikolle hcg mittauksen, kun ei näin pienillä viikoilla (5+5) siellä mitään kuitenkaan näkyisi.
Oma tunne on kyllä se, että tässä tää nyt oli.

Onneksi siellä oli kaikki hyvin :Heartbigred

Kiitos. Soitin nyt neuvolaan ja sano, että jos oikeen runsaasti alkaa vuotamaan, nii päivystyksen kautta sitten vaan. Laitto ens viikolle hcg mittauksen, kun ei näin pienillä viikoilla (5+5) siellä mitään kuitenkaan näkyisi.
Voi harmi ettei ottanut suoraan vastaan. Minut ne otti viimeeksi vastaan jo, vaikka aika samoja aikoja tuli meidän se keskenmeno sillo. :bored: vaikka uutinen olikin huono, niin helpotti oloa päästä lääkäriin ja varmistua asiasta.

Toivotaan ettei teillä hätää ole ja siellä on sitkeä tyyppi matkassa. Hurjasti tsemppiä ja voimia sinulle.

Ei kai, toivotaan kuitenkin parasta:Heartred itselläni tuli esikoisesta 12+ jtn verta myös mutta kaikki hyvin

Nii, en tiiä mitä on. Aika runsasta ja tulee edelleen. Mahaankin alkanut sattua sillai menkkamaisesti.
Hyytymiä tai mitään sellasta ei vielä oo tullut, mutta sitä odotellessa :sad001

Nii, en tiiä mitä on. Aika runsasta ja tulee edelleen. Mahaankin alkanut sattua sillai menkkamaisesti.
Hyytymiä tai mitään sellasta ei vielä oo tullut, mutta sitä odotellessa :sad001

Voi että, toivottavasti ois vaan harmitonta ja menis ohi. Älä vielä menetä toivoa :smiley-angelic001 tosi inhottava ja epätietoinen tilanne, mutta uskotaan että olisikin vain jotain harmitonta.

Yön aikana ei tullut tippaakaan. Nyt aamulla ihan haalean vaaleanpunasta pyyhkiessä. Voi kunpa ois jotain harmitonta :smiley-angelic001

Kiitos kaikille tsempeistä, ootte kultaa!

Oi ihana kuulla! Jospa kuule ihan vaaratonta ja sitä alku raskauden vuotelua vain oli

No kuul
Yön aikana ei tullut tippaakaan. Nyt aamulla ihan haalean vaaleanpunasta pyyhkiessä. Voi kunpa ois jotain harmitonta :smiley-angelic001

Kiitos kaikille tsempeistä, ootte kultaa!

No kuulostaa kyllä sille että oli ihan harmitonta! ❤ ihana kuulla että loppui!! Täällä kaikki sormet ja varpaat ristissä tsemppaamassa että oli vaan pieni säikäytys ja kaikki kuitenkin hyvin! Muistan esikoisesta kans ihan punaista vuotoa mutten millään muista viikkoja enkä sitä että kuinka kauan kesti. Paniikin tosin muistan! Säikäytti valtavasti!

Mulla kans tota hiusten ja naaman rasvoittumista.. Ärsyttää, mutta onneksi hiukset on aina muutenkin kiinni..

Tosiaan joskus vuodot on ihan harmittomia onneksi :) Loppuun menneessä raskaudessa mulla oli vuotoa jopa 15.raskaus viikolla..
Keskenmenneessä vuotoa oli viikolla 5, mutta kaikki oli kunnossa ultrassa. Meni kesken vasta myöhemmin, joten vuoto ei liittynyt siihen todennäköisesti..

Ja todellakaan ei ole tarkoitus pelotella ketään, mutta kerron vain omat kokemukset vuodoista :D

Onneks alkoi viikonloppu! Jotenkin ihan poikki, väsymys on hurja, tosin oon pidemmän aikaa nukkunu ihan pätkissä..

miten siellä voidaan?

Ei edelleenkään mitään muuta ku jotain tosi olematonta tuhrua.
Oon jo miettinyt, et millasia oireita on tuulimunissa ja kohdun ulkoisissa ja alkaako keskenmeno näin, vai onko tää vaan jotain normivuotoa :confused005 Eikä kukaan mulle voi vastausta kertoa.
Sillon samalla, kun otettiin kierukka pois otettiin papakoe, enkä koskaan muistanut niistä tuloksista soitella. Nyt katsoin omakantaa ja enhän mä niistä sanaakaan ymmärtänyt. Jotain yritin googlettaa ja sen pohjalta ehkä mahdollisesti joku tulehdus?? Niin aloin jo tietenkin pohtimaan, että voisko se olla vuodon syynä.

Muokattu viimeksi:
Sekafloora kuulostaa jotenkin todella ällöttävältä btw :smiley-angry017

Poistin kuvan omakannasta, ettei jää pyörimään tänne kauemmaks aikaa, vaikkei siinä varsinaisesti mitään näkynytkään.

Muokattu viimeksi:
Liityn mukaan, la ehkä 8.4 mutta todennäköisesti LA muuttuu vielä, kun kierto niin epäsäännöllinen.. 4 lapsi olis tulossa itselle, mutta perheen 6 lapsi (uusioperhe). Positiivisen testin tein maanantaina ja en vieläkään oikein osaa ajatella että raskaana taas, vaikka vielä yksi siis tervetullut ja ajatuksena siis että tulee kun on tullakseen.. ehkä se tästä pikku hiljaa kun neuvolaan taas menee niin iskostuu kunnolla päähän.

Takaisin