Viimeisin neuvolakäyntisi

Itsekkin sain ottaa NT-ultrassa videokuvaa monitorista .Mukava ollut itsekkin katsella jälkikäteen videolta:Heartred

Minua harmitti jälkeen päin ettei tullut otettua videokuvaa, olisi tosiaan ollut kiva saada katsella myöhemminkin! :Heartred
Onneksi useamman kuvan sai mukaan.

Välillä sitä miettii että olisi kiva käydä tässä välissäkin ultrassa, ihan vain ihastelemassa mutta lompsa ei taida antaa nyt myöten kumminkaan. :)
 
Meillä ei saanut ultrassa kuvata. Oli isot laput joka paikassa. Vähän harmi, olisi ollut kiva näyttää kotona miehille videota pikkukakkosesta. Toivottavasti rakenneultraan tulee jo myönnytyksiä ja mies saa osallistua.


Neuvolalääkäri oli pari viikkoa sitten. Kaikki hyvin, mitä nyt tämä parasiitti on kovin aktiivinen. Pyrki jatkuvasti karkuun sekä ultrassa että lääkärissä, kun sydänääniä yritettiin saada kuulumaan.

Pakko vielä sanoa, että pienellä paikkakunnalla asumisessa on kyllä puolensa. Neuvolan täti asuu naapurissa ja lääkäri hoitaa myös minun vanhempiani, joten sukurasitteet ovat hyvin tiedossa ja hoito todella henkilökohtaista. Muutenkin täällä on maailman ihanin ja empaattisin neuvolan porukka ja ottavat asioita hoitaakseen laajemmin kuin tarvitsisi.
 
Bimbelibom, Kuulostaa kyllä oikein idylliseltä! :happy: Ihana joku tuommoinen pieni kylänen. No ehkä ei kylä, mutta kuitenkin ymmärrän täysin tuon mitä tarkoitat.
Etenkin tälläisissä asioissa tuollaisesta hoitosuhteesta on varmasti etua.
 
no viime lääkäri käynnillä se ultralla katsoi että sydän sykkii ja liikkuu hyvin mutta sydänääniä ei kuunneltu.
Nyt istun sokerirasituksen viimeisellä tunnilla.
 
Bimbelibom, tuossa on kyllä hyvät puolensa että neuvolaporukka on tuttua. Synnytys lienee sitten vähän kauempana? Helsingissä kaikki on aika kasvotonta, neuvolassakin uusi ihminen vastassa joka kerta. Toisaalta jos tulee vastaan joku töykeä tyyppi tietää ettei ole jumissa hänen kanssaan, toisaalta samat asiat saa selittää aina uudelleen uudelle ihmiselle.
 
Mua rasittanu juurikin tuo että aina uusi ihminen ja saa selittää samat huolet, pelot, asiat ja tietysti heistä jokainen vielä tulkitsee nämä omalla tavalla.

Nyt mun oma th on pitänytkin huolta siitä että kaikki mahd käynnit tulis hänelle ja se on kyllä kiva. :)
Nyt on myös muutama tuttu neuvolalääkärikin jo. Oli kyllä tuota kasvotonta meininkiä aikas pitkään..
 
Mulla nyt uusi terkka kun alue vaihtunut kunnan sisällä sitten viime raskauden. Näin parin kerran perusteella vaikuttaa tosi mukavalta, viimeksikin meni aikaa melkein 1,5h ihan vaan höpöttelyyn. Hänellä sellainen oikeanlainen asenne jota näin kolmannen kanssa erityisesti arvostaa kun on vähän huonompiakin kokemuksia ja itsellä sen verran tietoa ravinto ym asioista että rasittaa vaan jos kauhean tarkkaan kysellään jostain vaikka maitotuotteiden käytöstä mutta ei osata vastata mihinkään kysymyksiin. Harvoin on käyntejä tässä vaiheessa, kolmas tulossa jossain rv 24 muistaakseni.
 
Ihanaa kun joillain - tai varmaan toki jo aika monillakin - on rakenneultra ollut. Millä viikoilla ne on olleet? Mulla ensi viikolla äitiyspolilla, silloin 20+2. Kovin malttamattomasti täällä odotellaan onko pienellä kaikki hyvin. Tarkoitus että vasta sitten rakenneultran jälkeen aletaan konkreettisesti valmistautua vauvan tuloon.
 
Tsempit Elina tulevaan ultraaan! :happy:
Meilläkin olisi 20+2 aika, mutta vielä pari viikkoa odoteltavaa ja kyllähän sitä jo jännittää. :nailbiting:
 
15+6 oli viimeisin käynti. Lähtöpainoa en ollut vielä saavuttanut jäätävän raskauspahoinvoinnin takia. Hb oli laskenut viime kerrasta, oli 117 ja sain suosituksen aloittaa jo rautatabletit, jos alkaa tuntua väsymys ylivoimaiselta. Vauvalla kaikki hyvin, syke kuului ♥️ Puoliväli lähenee ja seuraava käynti onkin rakenneultra
 
Rakenneultrassa käyty pikkuinen on poika.
Nyt meni ihan sekaisin koko perhe lapset odotti ja olivat ihan varmoja tyttö tulee kun on kaikki seitsemän tullut poika tyttö vuoron perään, mutta nyt sanoi lääkäri olevan poika ultrassa, eli tulee toinen poika perään niistä on seuraa toisille ja tyttö( 2 vuotias) pitää varmasti rotia
 
Onnea Rosytar! :):Heartblue
 
Takaisin
Top