LyytiManta
Näppärä viestien naputtelija
Tässä on aiempi ja tän päivän. Ja tosiaan ei aamupissasta vaan päivällä tein kun tuli tuhrua ja loppu niin sit dippasin
kyllä tuo minunkin mielestä on vahvistunut

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tässä on aiempi ja tän päivän. Ja tosiaan ei aamupissasta vaan päivällä tein kun tuli tuhrua ja loppu niin sit dippasin

Joo on toki, ajattelin että ensi viikolla haen toisen koska haalea edelleen, laskisi et ku aiemmin hcg noussut mulla virtsaan hitaasti niin voisi näyttää siltä että jos ei menkat tuu niin esim torstaina pitäisi jo näkyä jos aikoo. Ja teen varmasti aamupissasta enkä odota viittä minuuttia ja sit dippaa vasta... Ajattelin että jos mä digin löydän.. nyt on vähän tyhjänä apteekit testeistä ja on kolme eriä mitä en koskaan enää tee ku niihin tulee aina toinen viiva, en ymmärrä mitä kiinapaskoja ne on. Noh, joka tapauksessa on yks apteekki ku palaan pian töihin niin haen sieltä sen joka kkm raskauden näytti. Tosin melko myöhäänOnko sulla mahdollisuutta ostaa jokin muu testi? Muistelisin, että sulla ei ole niin hyvin mahdollisuuksia hakea testejä, mutta olisko joku muu testi mahdollinen![]()
Kyllä on selkeesti vahvempi viivaHitto mä taidan olla raskaana alkutekijöissään. Itkuhan täällä tuli. Itken epäuskoa ja pelkoa ja iloa ja surua aiemmista. Nyt mä iskostan päähäni että se on vahvempi ku näkeehän sen.
tommosia ei tuu muuta kuin hcg hormonista eli kyllä sinä raskaana olet
tarrasukkia 
Tossa näkyy vähän väriä kun kuivunu mut liekö antaa viivanpaikkaa. Ylihuomenna uusiks. Näkyy livenä paremmin. Antaakos tua viivanpaikkoja herkästi?
Mä en noista tiedä, toki näen sen minkä sinäkin jonka sinä näet varmasti vielä paremminLupasin itelleni etten testaa ennen viikonloppua, mutta tässä sitä ollaan. Livenä luonnollisesti selkeempi mut edelleen jotain näkyy. Viivanpaikka?![]()

Onko kellään antaa toimivia ruokavaliovinkkejä? Tietty plussaa ajatellen, mutta muutenkin ois kiva kuulla onko joku jostain hyötynyt :)
Mä olin pitkään viljattomalla/vhh:lla ja olo oli kyllä parempi kun nyt. Maidotonta noudatan edelleen. Toimi pitkään tosi hyvin, mutta tänä keväänä tuli takapakkia sen kanssa niin piti vähän laajentaa.. Nyt mietin, että voiskos joku ruokavaliohoito auttaa tähän mun urtikariaan, vaikkakin se on aika epätodennäköistä mut kaikkea sitä miettii, kun on tarpeeksi kyllästynyt oireisiin. :bag:
Eiku joo, ite tehny vaan noita testejä joissa punainen värimaailmaEi se on sininen haamu mutta kun tein testin haamun jo aiemmin eikä tuo kyllä ole vahvistunut niin paljon et se plussa olisi. Mututuntuma on et nyt vaan odotan sen gyneajan ja siellä varmasti selviää tilanne. Todennäköisesti ovuloimaton kierto ja pcos temppuilee

Kiitos kaikille. Nyt sit gynellä nähdään edes jotain toivon mukaan :)
Ainut ero muihin yrityskiertoihin oli et mies söi joka päivä maca l-arginiini ja joku muu siinä oli vitskukomboa... Niin ja sit rakkautta oli huomattavasti vähemmän, eli ei joka päivä eikä joka toinen vaan kun jaksettiin kun mies tekee hyvin fyysistä työtä.
Mä kaivoin netistä tässä viime kuukausina vinkkejä hormonitoiminnan tasapainottamiseen/tukemiseen. Itellä pcos, joten senkin puolesta ruokavalio jo erityisen tärkeä.
Löysin vinkin et siemenillä on positiivisia vaikutuksia hormoneihin ja nyt tässä kierrossa söinkin sen ohjeen mukaan. Elikkäs:
Kp 1-ovulaatioon saakka pellavansiemeniä jauhettuna 1-2 rkl/vrk ja kurpitsansiemeniä 1-2 rkl/vrk. Nämä vaikuttaa estrogeenitasoihin positiivisesti.
Ovulaatiosta seuraaviin kuukautisiin saakka auringonkukansiemeniä 1-2 rkl/vrk ja seesaminsiemeniä 1-2 rkl/vrk. Nämä taas vaikuttaa progesteronitasoihin.
En tiedä vaikuttiko tämä vielä näin nopeasti raskautumiseen, mut ainakin itse koin positiivisena ja kokeilun arvoisena :)

Kp26, dpo12. Ei oo tullu tuhruja enää ja jomotkin on melkein hävinny, mielenkiinnolla odotan mitä huominen tuo tullessaanViimeksi menkat ilmotti itestään ihan kunnon krampeilla ja päänsäryllä.
Sen kunniaksi aloin myös aamulla oksentamaan! Joo on toki, ajattelin että ensi viikolla haen toisen koska haalea edelleen, laskisi et ku aiemmin hcg noussut mulla virtsaan hitaasti niin voisi näyttää siltä että jos ei menkat tuu niin esim torstaina pitäisi jo näkyä jos aikoo. Ja teen varmasti aamupissasta enkä odota viittä minuuttia ja sit dippaa vasta... Ajattelin että jos mä digin löydän.. nyt on vähän tyhjänä apteekit testeistä ja on kolme eriä mitä en koskaan enää tee ku niihin tulee aina toinen viiva, en ymmärrä mitä kiinapaskoja ne on. Noh, joka tapauksessa on yks apteekki ku palaan pian töihin niin haen sieltä sen joka kkm raskauden näytti. Tosin melko myöhään

Ei kyllä on ihan perus ei digi...Onko se CB herkkä mikä näyttää diginä plus tai miinus. Muistelen, että kun itse aikoinaan tein tuolla miinuksen ja purin kotelon siellä on aina kaksi viivaa.. (vaikka tulos olisi nega) Selvittelin englanninkieliseltä sivulta, että siinä pitää katsoa sitä tulosta ruudulta. Korjatkaa jos olen ihan väärässä. Mutta jos tulos oli ruudulla plus, niin ei raskautta tarvitse epäillä![]()
Kiitos Alinah <3Onnea ja tarrasukkia matkaan! :)
Mua jäi kans kiinnostaa et mikä ihmeen testi toi on ku luiskassa on noi reiät, oon luulluu et vaan digitaalisissa on. Voitko linkata ko testin?Ei kyllä on ihan perus ei digi...
CB early vain avattuna. Siinä näkyy viivat yhtä hyvin kotelossa mutta aiempi jotenkin levisi ja siksi purin sen ja ajattelin että voin helpommin verrata viivaa aiempaa ku se on avattu. Että pystyviiva kuului tulla tohon kontrolliviivan viereen.. siinä ei ole muovia päällä tms. Eli clearblue early detection :)Mua jäi kans kiinnostaa et mikä ihmeen testi toi on ku luiskassa on noi reiät, oon luulluu et vaan digitaalisissa on. Voitko linkata ko testin?