Voi sua, voisipa jotenkin helpottaa sun tuskaa. Toki älä vielä ihan täysin toivoa heitä, esim. mulla ei tullut positiivista pregcheckin testillä vielä sinäkään päivänä kun piti menkat alkaa, ihan puhdas nega, ja vasta parin päivän päästä apteekin herkällä sain ekan plussan kun ei vaan kuulunut menkkoja! Eli vielä pidetään peukkuja sulle![]()
Toivottavasti tää ois zarar sun kohdalla tilanne! Vielä ei ole toivo mennyt kun ei menkkoja vielä ole
(yritän kans elätellä toivoa, eihän sitä ikinä tiedä vaikka nää mun ruskeat tuhruilut ois sitä samaa kuin plussaajilla muissa keskusteluissa

Tyhjennyksestä on nyt 38 päivää, mutta tuolloinhan ei tullut kaikki raskausmateriaali ulos, vaan tein vielä toisen tyhjennyksen josta on nyt 32 päivää. Normaali kierto on 29-30 päivää, joten aika ajallaan nämä kuukautiset alkoivat. Mutta tämä kipu on ihan verrattavissa tyhjennyskipuun, ja normaalisti mun kuukautiset eivät ole kovin kivuliaat. Lisäksi vuoto on tosi niukkaa ainakin vielä, olisiko kohdussa niin huono limakalvo, ettei juuri ole pois vuodettavaa? Tai sitten tämä tästä vielä käynnistyy