Kesäkuun höpinät

Joko tunnette liikkeitä? :happy3

Täällä ensimmäiset liikkeet alkoivat tuntua joskus viikolla 16, vaikka silloin en ollut niistä vielä ihan varma. Nyt kun tuntuu jo useammin ja selkeämmin, niin tiedän, että ne aikaisemmatkin olivat masuasukin juttuja :happy7
 
Minä en ole tuntenut vielä mitään, vaikka kovasti yritän aina iltaisin kuulostella ja vähän pelottaa että onko siellä kaikki hyvin :sad001 Viikoja nyt 18. Ensi viikolla on lääkärineuvola, niin toivottavasti saa taas kuunnella sydänääniä. Harmittaa kyllä ettei viitsinyt ostaa kotidoppleria oman mielenrauhan säilyttämiseksi, kun ei noita neuvolakäyntejä kyllä turhan usein ole ja odottavan aika on piiiitkä. :nailbiting:
 
Ei täälläkään tunnu. Tai kuvittelen joskus tuntevani, mutta mitään varmaa ei voi kyllä sanoa. Viikko 18 menossa. Neuvolassa epäili, että istukka on edessä joten blokkaa liikkeitä. Sydänäänet löytyi kuitenkin, joten en hurjan huolissani nyt ole :shy:
 
Hyvä tietää etten ole ainoa jolla ei vielä liikkeitä tunnu! Itsellä tosiaan viimeinen käynti oli huhtikuussa nt-ultra, jossa kaikki oli kunnossa, mutta puolitoista kuukautta on pitkä aika odottaa seuraavaa elonmerkkiä. :nailbiting:
 
Mullakaan ei tunnu tai en ainakaa osaa rekisteröidä vauvan liikkeiksi.. 18+1 nyt. Samaa epäili neuvolassa että istukka edessä. Mulla on kotona doppleri niin oon nyt melkee päivittäin kuunnellu sydänääniä just siksi että saa mielenrauhan kun en tunne liikkeitä ja puoliväli kuitenki jo häämöttää.. Ru on 3vk päästä onneksi niin pääsee näkee taas pienen ja toteaan että kaikki on hyvin ❤️ mulla on vahva usko ja luotto siihen että asiat menee niinkuin pitää ja tunne vahvasti sen puolella että kaikki on vauvalla hyvin :) ❤️
 
Mulle tullu myös tästä päivittäisestä sydänäänien kuuntelusta juttelu hetki vaavin kans :joyful: samalla ku kuuntelen jumputusta nii höpöttelen pienelle ❤️
 
Neuvolaan pääsee kyllä kuuntelemaan sydänääniä, vaikka ei olisi muuten sinne asiaa. Itse menen taas ensi viikolla, niin ei tule liian pitkää väliä.

Nyt rv 16 luulen taas tuntevani liikkeitä varsinkin iltaisin nukkumaan käydessä. Sellainen paineentunne ja samassa kohtaa kuplintaa/värinää/yksittäisiä potkuja.
 
Neuvolaan pääsee kyllä kuuntelemaan sydänääniä, vaikka ei olisi muuten sinne asiaa. Itse menen taas ensi viikolla, niin ei tule liian pitkää väliä.

Nyt rv 16 luulen taas tuntevani liikkeitä varsinkin iltaisin nukkumaan käydessä. Sellainen paineentunne ja samassa kohtaa kuplintaa/värinää/yksittäisiä potkuja.


Mulla on tuota paineentunnetta tullu kyllä ja välillä liikkuessa tuntuu sen paineen kanssa semmosta möyrinää, oisko ne sitte liikkeitä :angelic:
 
Mulla tuntunut about viikolta 15 saakka, mut istukan takia liikkeiden voimistumista saa vielä tovin ootella :wtf:
 
Mulla kanssa viikolla 16 alkoi tuntumaan selkeämmin vauvan liikkeet❤️. Aikaisemminkin jotain viitteitä oli, mut en ollut ihan varma. Istukka jos on edessä, niin vaimentaa kyllä liikkeet. Hyvin yksilöllistä milloin alkaa tuntumaan. Tässä pähkäillyt, et pitäskö doppleri käydä ostaa.. Pari päivää oli etten tuntenut liikkeitä, ja meinasin hulluksi tulla. Eikä millään malttaisi odottaa rakenne ultraa. Tuntuu, et aika on pysähtynyt.
 
Olen ymmärtänyt, että on aika yksilöllistä milloin alkaa tuntumaan liikkeet. Ainakin istukan paikka ja vatsanpeitteiden paksuus vaikuttaa ja se onko ensimmäinen raskaus, jolloin usein alkaa tuntumaan hiukan myöhemmin :)
 
Mulla on viikon verran ollut alavatsalla jos jonkinlaista toimintaa, mutta vaikea on kyllä erottaa mitä ne on (varsinkin, kun niitä liikkeitä seuraa ja odottaa). Eilen nukkumaan mennessä tuntui vasemmalla selkeää töpöttelyä, joka tuntui ihan uudelta. Ihan kuin samaan paikkaan joku työntäisi jalalla monta kertaa. Nyt rv 16+0.
 
Mulla tänään menossa 16+4 ja vielä ei ole mitään tietoa liikkeiden tuntumisesta, mutta neuvolakäynti oli tiistaina ja hyvät sykkeet sekä liikkumista oli havaittavissa :happy:

Itsekin odottelen kovasti, että liikkeet alkaisi tuntumaan, mutta kun on ensimmäinen niin voi ilmeisesti tuntua vasta viikolla 20 tai jopa jälkeenkin.
 
Mulla alkoi juuri rv 18 ja liikkeet on jo ihan selkeitä. Tänään on jopa ollut sellainen olo, että saattaisi tuntua jo vatsan päällekin, mutta vauva rauhoittuu aina kun laitan käden vatsalle niin en ole päässyt kokeilemaan :rolleyes:

Ensimmäinen raskaus, mutta ensimmäisiä liikkeitä epäilin tuntevani joskus rv 15 loppupuolella. Viime viikolla oli ainakin jo ihan selvää, että ovat todella vauvan liikkeitä eivätkä mitään suolen toimintaa :grin
 
Musta tuntuu että nyt tällä viikolla oon ehkä alkanu tuntee liikkeitä. 18+3 nyt. Ei oo mitää ns pientä kuplintaa vaan iha ku joku tökkis pienesti tuolla. Semmosia nopeita tökkäisyjä eli varmaa potkuja :angelic: yleensä tunnen kun istun, välillä sivuun tulee ja välillä alavatsaan.
 
Hei, onko kellään tietoa noista yksityisten tekemistä ultrista?
Meillä 26.6. rakenneultra eikä mies pääse sinne(kään) mukaan.

Haluaisin miehelle kokemuksen ultrasta ja siitä että näkisi esikoisemme :Heartred

Katselin terveystalon ja mehiläisen hintoja mutta niissä on ns tutkimus mukana.

Eli onko mitään tai ketään joka tekisi vain ultran sen takia että myös mies näkisi vauvan?
 
Takaisin
Top